PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Advertisements

HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Diapositiva de presentació
Les competències i la coeducació
LA PETJADA ECOLOGICA DE SANT BOI DE LLOBREGAT
Salut mental i prevenció
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS Dr. Joan Fuguet Busquets
Empatia i emocions al Cor de Maria
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
BENVINGUTS I BENVINGUDES
Les bones pràctiques per a la educació en família
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
OPCIONS METODOLÒQIQUES
@sebastiani64.
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
LA QUALITAT DE LA RELACIÓ AMB ELS NOSTRES FILLS I FILLES
Competències bàsiques en Educació Física
ELABORACIÓ D’UN PERFIL DE L’ÀREA METROPOLITANA
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
l’ordenació dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
L’Art de no Emmalaltir-se
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
L’hora dels indecisos L’hora de decidir.
CONVERSA EXPLORATÒRIA
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Reunió final de curs juny del 2018
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Les competències i la coeducació
PERFILS JO BÉ NI IDEA NO Luz Pérez
EL VALOR DE LA FELICITAT
ELS LÍMITS EN ELS INFANTS, NECESSARIS?
Tallers d’Acció Socioeducativa itinerant del Tarragonès
El joc a la catequesis.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Estils de comunicació i relacions interpersonals: l’Assertivitat
La Presència Educadora
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
BENVINGUTS A FORMIGUES!
Continuació: el temps II
LA DIMENSIÓ RELACIONAL A L’ACP
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
TÈCNIQUES D’ESTUDI ESCOLA LES FONTS
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
Reunió final de curs juny del 2018
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
Convivència i Mediació Escolar
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
ESQUEMA DE LA UNITAT DIDÀCTICA 1
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents: aprendre a ser un mateix (amb confiança, responsabilitat, seguretat, autoconeixement, constància i autoestima) aprendre a ser autònom (a partir de la cura d'un mateix i de l'entorn, de participar i orientar- se en la presa de decisions en l'espai i en el temps) aprendre a aprendre (amb hàbits de treball, pautes d'estudi, capacitat d'esforç, disciplina, atenció, reflexió, escolta activa, pensament divergent, crític i creatiu) aprendre a comunicar-se (a partir de l'expressió de les pròpies emocions, sentiments, necessitats i idees, capaç de conversar en grup per construir, tenint en compte la comunicació verbal però també la no verbal) aprendre a viure junts (a partir de les relacions amb els altres, el treball de cooperació, la comprensió i interacció amb la realitat social i el valor i respecte per les diferències)