CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Advertisements

AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
ESCOLA GRAS I SOLER.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Ponència Una educació per a un nou país.
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
Una experiència a sisè de Primària
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Antecedents (el context) Centre IATIC
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
El viatge de Primària a Secundària
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
S.xx Els trotatemps CURS
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN PUIG CURS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
EXEMPLES D’ALGUNS MITJANS DIGITALS QUE USEM DIDÀCTICAMENT
Seminari d’Educació Especial
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Presentació de 1r d’ESO Curs
“EL PALIC, un model per a les illes”
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
CLIC I DIC SEQÜÈNCIES DE LECTURA So [p]: 1.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
CRAI: definició i estructura
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
LA PDI: UNA APOSTA DE FUTUR
Convivència i Mediació Escolar
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació Dues línies d’Educació Infantil i dues línies de Primària. Ubicat a Rubí: ciutat del cinturó de Barcelona. Escola democràtica i coeducativa, respectuosa amb la diversitat cultural Escola PAC : Projecte d’Autonomia de Centre. Escola innovadora en llengües extrangeres: Projecte d’Innovació d’Anglès.

CREIXEM!!! CURS 2006-07: 3 grups de P3, 3 de P4, 2 de P5 i 1 DE 1r CURS 2004-05: 2 grups de P3 a 2 escoles diferents de Rubí CURS 2005-06: 4 grups de P3, 2 de P4 i 1 de P5 a un centre provisional CURS 2006-07: 3 grups de P3, 3 de P4, 2 de P5 i 1 DE 1r a L’ESCOLA DEFINITIVA

Promoure el desenvolupament integral de l’alumnat COMPETÈNCIES SOCIALS I EMOCIONALS COMPETÈNCIES BÀSIQUES PROJECTE EDUCATIU NOVES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ (PDI) INTEGRADES COM A INSTRUMENTS QUOTIDIANS DÁPRENENTATGE A TOTES LES AULES DE L’ESCOLA ANGLÈS Des de P4 diàriament (en sessions de ½ hora) Cicle Inicial Primària: + un projecte en anglès. Cicle Mitjà Primària: + ciències naturals . Cicle Superior: + educació visual i plàstica 1 monitor de menjador es dirigeix als alumnes en anglès. A final de cada cicle colònies en anglès. METODOLOGIES D’APRENENTATGE CONSTRUCTIVISTES I VIVENCIALS EDUCACIÓ EN VALORS

Una Pantalla Digital Interactiva a totes les aules de l’escola? I com pot ajudar-me una PDI en el procés d’ensenyament – aprenentatge quotidià a la meva aula? No sé quant d’esforç em costarà aprendre a utilitzar-la!

ASSESORAMENT AL CENTRE Pissarres Digitals Interactives CURS DE FORMACIÓ ASSESORAMENT AL CENTRE Pissarres Digitals Interactives Tot el claustre de professors implicat

PDI ÚS I APLICACIÓ A L’AULA ACTIVITATS I RECERCA A INTERNET LLIBRE DE TEXT EN PDF DIFERENTS PROGRAMES EDUCATIUS ACTIVITATS CREADES PER L’ EQUIP EDUCATIU DEL CENTRE