AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

EL TREBALL DE CATALÀ.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Un projecte telemàtic per :
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
Tècniques de representació gràfica
L’Expressió escrita.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
ELS NOMBRES ENTERS.
Writer 5... sense faltes! Avui, aprendràs una de les eines que té el Writer: el corrector ortogràfic. Així aprendràs com el programa et pot ajudar a fer.
MAPES MENTALS TONI BUZAN
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
Programa d’il·lustracions online!
NOVETATS ESPAI MARGALEF
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Matemàtiques 3er E.S.O..
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Writer Fora dels límits!
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
Carta d’un infant als seus pares.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL COLOR BLAU.
Enquesta de violència masclista a Catalunya
ENS TROBEM DE NOU.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
Com preparar una unitat per a l’avaluació
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
Cant espiritual Joan Maragall.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Coral de les 10 verges que esperen el retorn de Jesús. Bach
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO maig 2019
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE Generalitat de Catalunya
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
EL QUADRAT LES MARIETES.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
COM NEIX UN PARADIGMA?.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING! Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: Detectar i aturar l’assetjament 2n ESO

Por trece razones https://youtu.be/SxvZTsqvONw Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Por trece razones https://youtu.be/SxvZTsqvONw

Elaborar unes pautes d’actuació Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Elaborar unes pautes d’actuació Us proposem elaborar unes pautes d’actuació en cas que us trobeu en una situació d’assetjament, tenint en compte diferents perspectives. La dinàmica serà la següent:

1r. Individualment, escriu tres pautes d’actuació. 2n. Per parelles, compareu les pautes que heu escrit cadascú i elaboreu una llista única (si n’hi ha de repetides, només les posareu una vegada, és clar!). 3r. En grups de quatre, compartiu les pautes de cada parella i novament elaboreu una llista única. 4t. En acabar, compartiu les pautes de cada grup amb el grup gran i elaboreu una llista única amb totes les aportacions.

Possibles pautes d’actuació: No fer seguiment del maltractament (no riure les bromes, no utilitzar malnoms, no consentir les agressions, no utilitzar malnoms, no difondre rumors…). Acompanyar a la víctima (fer-li costat, no deixar- la sola, ajudar-la amb missatges positius…). Animar a qui pateixi una situació d’assetjament a que ho comunique a professors i família.

Dir-ho nosaltres mateixos al professor. Tutelar l’agressor (reforçar-li les conductes de respecte i consideració, adevertir-lo quan inicia conductes d’assetjament, aturar-lo, reprendre’l quan ha fet alguna conducta intimidatòria o d’assetjament.

- Programa Tutoria entre iguals CASOS AMB TESTIMONIS REALS: https://www.ccma.cat/video/embed/super3/5763630/ A més dels testimonis que s’han visionat, inclou altres continguts d’interès: - Programa Tutoria entre iguals https://youtu.be/KtkVH_TFR7k - El mètode Kiva http://www.kivaprogram.net/spain

Taylor Swift, una famosa a qui van fer bullying https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/taylor-swift-una-famosa-a- qui-van-fer-bullying/video/5598864/

IDELT18 http://www.b-resol.com/