Màrqueting Cultural a l'EOI

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Conferencia-Taller.
Advertisements

Programa REMI RESIDÈNCIA TORIBI DURAN Castelló D’Empúries (GIRONA)
PROJECTE D’INTERCANVI Des Ambrois OULX (Itàlia) Josep M
TNR. Metodologia del Focus Group Carles Roca
Programa de Transició Escola Treball
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Xarxa Productes de la terra
Formació en redacció de proves i ítems fiables a l’EOI de Barcelona
Informació i sensibilització
Grup de treball SupTIC 23 d’Octubre de 2006.
Toca fusta FENT DECORATS
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
SELECTIVITAT 2013.
Audiència Tramitació Projecte Llei de Comerç, Serveis i Fires (tram
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
INTERCANVIS 3r ESO REUNIÓ PARES 25 SETEMBRE 2018.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
DE RENOVACIÓ CRISTIANA
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
PAU 2010.
EL FUTBOL.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
Jornada de portes obertes de Batxillerat 2018
Dispositiu Local d’Inserció
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
Presentació Cadena de Valor
Informació i sensibilització
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
PROGRAMA EDUCATIU DE MEDI AMBIENT VIC
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
IV JORNADES DOCTORIALS
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
SELECTIVITAT 2011.
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
CRAI: Unitat de Docència
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
Àrea d’Atenció a les Persones
Màster d’Aplicacions Multimèdia
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

Màrqueting Cultural a l'EOI Grup de treball interescolar Màrqueting Cultural a l'EOI II Jornada d’intercanvi d’experiències formatives 20 d’octubre de 2017

I. El projecte. II. Curs 2016-17:. INTERESCOLAR. III. Curs 2017-18. IV I. El projecte II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR III. Curs 2017-18 IV. Conclusions

I. El projecte Màrqueting cultural?

I. El projecte Màrqueting cultural!

I. El projecte QUI

I. El projecte QUI COM QUÈ

II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR Grup de treball format per 23 participants 6 EEOOII de Catalunya (Drassanes, Esplugues, Girona, La Pau, Manresa, i Osona) 35 hores de durada Sessions presencials 17,5 hores (7 sessions) Pràctica i projecte final 17,5 hores montse 4

treballem en petits grups per escola o per llengua II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR Temes: - Anàlisi del públic (actual i nou) - “Core message”, la marca i imatge institucional - Comunicació externa i XXSS - Activitats culturals - Feedback i construcció de comunitats treballem en petits grups per escola o per llengua montse 4

II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR Projecte Final Una sèrie de campanya per XXSS pels cursos intensius 2Q Dpt d'Alemany EOI Drassanes montse 4

II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR Projecte final Una sèrie de campanya enfocada en estudiants universitaris i gent jove professional Àrab EOI Girona i EOI Drassanes montse 4

II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR Projecte final Campanya d'imatge de l'escola i Campanyes de matriculació per donar visibilitat EOI Esplugues montse 4

II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR Alumnes de xinès 15-16 14-20a 4% 21-30a 47% 31-40a 26% 41-50a 15% 51-60a 8% 60a+ 0% Projecte final Anàlisi entre el perfil del públic actual i el del públic de les campanyes online Dpt Xinès EOI Drassanes montse 4

II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR “Customer Journey Map” per trobar els punts crítics de falta d'informació, presa de decisions, i experiències negatives 1) les dates de preinscripció 2) matrícula llista d'espera montse 4

l'intercanvi d'idees i experiències interescolar II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR i el més enriquidor... l'intercanvi d'idees i experiències interescolar montse 4 El màrqueting cultural ja lo estem fent a cada l'escola, cada curs, cada dia, de manera conscient o inconscient.

II. Curs 2016-17: INTERESCOLAR montse 4

III. Curs 2017-18 dv. 1 des. 9.30 - 12.30h dv. 26 gen. 9.30 - 12.30h 30 hores (sessions presencials + pràctiques i projecte final) 5 sessions presencials (3h cadascuna) dv. 10 nov. 9.30 - 12.30h dv. 1 des. 9.30 - 12.30h dv. 26 gen. 9.30 - 12.30h dv. 9 mar. 9.30 - 12.30h dv. 20 abr. 9.30 - 12.30h

IV. Conclusions Més enllà de la docència, i connectat amb la docència. Implicació de tot el departament/tota l'escola. A mig i llarg termini: al menys 2-3 anys de implantació. I el millor: l'intercanvi d'experiències.

Gràcies! EOI Barcelona Drassanes @EOIBarcelona Yuan Gao ygao@eoibd.cat 20 d'octubre de 2017 montse 4