DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COHABITATGE ‘COHOUSING’*
Advertisements

X. Amb Jesús, per sempre, a la casa del Pare
Centre concertat per la Generalitat de Catalunya
VI. L’Esperit Sant i l’Església
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Ponència Una educació per a un nou país.
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
ACOLLIDA PRESENTACIÓ A LES FAMÍLIES.
I transforma un llibre en un nou lector
El Pare Claret és un regal per a tots
En aquesta bonica oració –composta per celebrar la collita (Ex 23,16)– la comunitat agraeix al Senyor els fruits de la terra (v. 7). A més, li suplica.
Ens alimentam amb el cos i la sang del Senyor
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
@sebastiani64.
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
EL PARE TOUS, UN HOME QUE DONÀ FRUIT.
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
CEIP Son Ferrer: un model d’escola transparent
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Somnis d'Infant.
Grups interactius a L’Esquitx
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
DIADA DE LA PAU A SJO.
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
Objectiu Educatiu Trienni
Concurs Bíblic de catalunya
IMPACTE FAMILIAR I COMUNITARI DEL BANC DEL TEMPS ESCOLAR
El Pare Claret és un regal per a tots
ENS TROBEM DE NOU.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
“EL PALIC, un model per a les illes”
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
“El perfil de mestre i professor”
SENYOR, ENSENYA’ NS A PREGAR
ANTICS ALUMNES HHDC TAVERNES
Coneixements i idees previs
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Somnis d‘infant.
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
Interacció escola - entorn.
COMPARTIR CULTURES BARCELONA SYNODÀLIA 2003 II Sínode Europeu de Dones
CARÀCTER PROPI ESCOLÀPIES PALMA
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
· Tema seleccionat: Compartir.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
Aquest salm celebra les perfeccions divines que es revelen en les seves obres meravelloses: èxode, mannà, aliança, terra promesa, festes. Servir un.
Temps de Quaresma.
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI Setembre 2010

GRÀCIES per CONFIAR en la nostra escola, una ESCOLA de DOMINIQUES: de l’ensenyament PARE, MARE, GRÀCIES per CONFIAR en la nostra escola, una ESCOLA de DOMINIQUES: Una escola que posa la PERSONA en el centre del seu projecte, Una escola amb identitat: el carisma dominicà Una escola projectada al futur, mira cap a l’horitzó i intueix una llum

Escoles de Dominiques: caràcter propi dominiques de l’ensenyament Escoles de Dominiques: QUI SOM?

Les Escoles de Dominiques són… caràcter propi dominiques de l’ensenyament Les Escoles de Dominiques són… Escoles amb una MISSIÓ i amb una VISIÓ Escoles on es complementa l’acció educativa de la FAMÍLIA

Escoles de Dominiques… caràcter propi dominiques de l’ensenyament Escoles de Dominiques… Una escola que dia a dia anem CONSTRUINT entre TOTS, que té en compte tota la persona i totes les persones: una ESCOLA PROFUNDAMENT HUMANA ARANDA BARCELONA VALLIRANA V I C VILLARRUBIA PAMPLONA TARRAGONA

Escoles de Dominiques: caràcter propi dominiques de l’ensenyament Escoles de Dominiques: ESCOLES amb IDENTITAT

Les escoles de Dominiques són escoles... caràcter propi dominiques de l’ensenyament Les escoles de Dominiques són escoles... Inspirades en els valors de l’Evangeli Obertes a la societat i amb un compromís d’integració social Animades pel tarannà, pel carisma de Sant Domènec de Guzman (estudi, veritat, interioritat, fraternitat i solidaritat)

A les escoles de Dominiques fem realitat la missió compartida caràcter propi dominiques de l’ensenyament A les escoles de Dominiques fem realitat la missió compartida germanes i laics; junts treballem per l’EDUCACIÓ INTEGRAL dels nostres alumnes, del vostres fills/es

Escoles amb un COMPROMÍS al servei de l’EDUCACIÓ INTEGRAL caràcter propi dominiques de l’ensenyament Escoles de Dominiques: Escoles amb un COMPROMÍS al servei de l’EDUCACIÓ INTEGRAL

A les Escoles de Dominiques... caràcter propi dominiques de l’ensenyament A les Escoles de Dominiques... L’educació que oferim contribueix a aprendre a CONÈIXER, aprendre a FER, aprendre a VIURE JUNTS, aprendre a SER i a COMPARTIR per tal que els nostres alumnes, els vostres fills/es, esdevinguin PERSONES LLIURES, RESPONSABLES i CONSTRUCTORES DE LA HISTÒRIA

està arrelada en la cultura del nostre temps i del nostre poble caràcter propi dominiques de l’ensenyament L’educació que donem està arrelada en la cultura del nostre temps i del nostre poble i estimulem la sensibilitat a compartir amb els altres tant les preocupacions com les inquietuds i projectes que puguin repercutir en bé del grup

a descobrir i a fer seva una escala de valors caràcter propi dominiques de l’ensenyament El nostre ambient escolar està animat per l’esperit evangèlic de LLIBERTAT, de SERVEI i d’AMOR. Ajudem els nostres alumnes, als vostres fills/es, a descobrir i a fer seva una escala de valors que doni sentit a la seva vida Des de l’educació en valors, des del diàleg fe-cultura-vida, des dels moments de pregària... volem ajudar a donar resposta als grans interrogants que es planteja la persona i a un compromís per la convivència i la construcció de la pau

Escoles amb un COMPROMÍS al servei d’una EDUCACIÓ de QUALITAT caràcter propi dominiques de l’ensenyament Escoles de Dominiques: Escoles amb un COMPROMÍS al servei d’una EDUCACIÓ de QUALITAT

A les Escoles de Dominiques... caràcter propi dominiques de l’ensenyament A les Escoles de Dominiques... Amb la mirada posada en l’ALUMNE, en els seus APRENENTATGES, en les seves COMPETÈNCIES Fomentem la FORMACIÓ contínua i la creativitat del professorat per respondre als REPTES educatius amb professionalitat, sentit d’equip i eficàcia docent

APRENENTATGE COOPERATIU caràcter propi dominiques de l’ensenyament EDUCACIÓ CENTRADA EN L’ALUMNE ESCOLA INCLUSIVA APRENENTATGE COOPERATIU DESENVOLUPAMENT INTEL·LECTUAL

RESPECTE A LA TERRA I AL MEDI AMBIENT ÚS DE LES NOVES TECNOLOGIES caràcter propi dominiques de l’ensenyament EDUCAR LA MIRADA RESPECTE A LA TERRA I AL MEDI AMBIENT ÚS DE LES NOVES TECNOLOGIES EDUCACIÓ MÉS ENLLÀ DE L’HORARI ESCOLAR

Escoles amb SENTIT de FAMÍLIA caràcter propi dominiques de l’ensenyament Escoles de Dominiques: Escoles amb SENTIT de FAMÍLIA

A les Escoles de Dominiques... caràcter propi dominiques de l’ensenyament A les Escoles de Dominiques... ENTITAT TITULAR PROFESSORS ALUMNES s o m TOTS f e m ESCOLA: escola de DOMINIQUES ens sentim PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ i SERVEIS PARES i MARES EDUCADORS

TOTS ens sentim RESPONSABLES del BON FUNCIONAMENT de l’escola caràcter propi dominiques de l’ensenyament TOTS ens sentim RESPONSABLES del BON FUNCIONAMENT de l’escola L’ENTITAT TITULAR, garantia de la identitat de l’escola Els PARES i MARES, implicats en el projecte educatiu Els PROFESSORS, acompanyants del procés educatiu Els ALUMNES, raó de ser de l’escola i protagonistes de la seva formació El personal d’ADMINISTRACIÓ companys educadors i SERVEIS,

Escoles de Dominiques: caràcter propi dominiques de l’ensenyament Escoles de Dominiques: Escoles amb COMPROMÍS de PARTICIPACIÓ

A les Escoles de Dominiques... caràcter propi dominiques de l’ensenyament A les Escoles de Dominiques... Estem convençuts que l’APORTACIÓ de cadascú facilita el creixement personal i l’enriquiment comú i per això promovem la PARTICIPACIÓ de tots en un clima de responsabilitat compartida La participació OBRE HORITZONS a tota la comunitat escolar i estimula l’acció educativa global de l’escola

Que SANT DOMÈNEC DE GUZMAN ens ajudi... caràcter propi dominiques de l’ensenyament Que SANT DOMÈNEC DE GUZMAN ens ajudi... a seguir fent camí, tots junts, creixent en confiança mútua, sentint-nos solidaris en aquesta embarcada educativa a compartir la missió a l’estil dominicà, amb sentit d’equip, perquè l’equip ens fa forts a ser protagonistes del camí, des del nostre compromís i responsabilitat, amb entusiasme, amb audàcia, buscant sempre donar la millor resposta educativa en el moment que ens toca viure

junts fem realitat un projecte caràcter propi dominiques de l’ensenyament MOLTES GRÀCIES A TOTS junts fem realitat un projecte