Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Advertisements

Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
1 u n i t a t L’educador infantil.
TEMA 3. MARC PER A L’ESTUDI DE L’0RGANITZACIÓ DEL CENTRE EDUCATIU
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Perfil d’arquitecta d’informació
REGISTRE MUNICIPAL D’ENTITATS CIUTADANES
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
GESTIÓ PER PROCESSOS.
SESSIONS DE REFLEXIÓ PRÀCTICA PER A DIRECTORS I DIRECTORES
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
Evolució dels perfils professionals a logística
PRI Enllumenat ( 2017 – 2020) Ecologia Urbana
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Decret d’autonomia dels centres educatius
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Víctor Ruiz Marquès Enginyeria en Informàtica   Juan Martínez Bolaños
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
La gestió per processos
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Reptes i oportunitats per a l'estalvi i l’eficiència energètica en els equipaments de Granollers Barcelona, 10 de març de 2015.
Enginyeria del software II
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
Treball i aprenentatge en xarxa
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Catàleg de llocs de treball del CPNL
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Global Cook Service.
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Anàlisi crítica de la transversalitat
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Gestió participativa dels projectes de centre
Gestió de comandes, clients i comissions
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
FIRATÀRREGA Experiència de l’adptació d’un pla d’autoprotecció
IV Espais d'experiències.:pràctiques comparades
Les Franqueses, setembre 2007
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
CRAI: Unitat de Recerca
Presentació de resultats
El Pla de formació del centre
un camí cap a la convivència i el diàleg
El departament de Recursos Humans
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
CICLES FORMATIUS.
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
Transcripción de la presentación:

TFG: Implantació d’un Sistema d’Informació Integrat en una Organització educativa Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica Sistemes d’Informació Integrats (ERP) Consultor: Amadeu Albós Raya Professora: María Isabel Guitart Hormigo Data: Gener de 2018

Context i justificació del Treball Objectius del treball Situació i presa de requeriments Cerca i anàlisi de possibles solucions Solució triada Gestió del canvi Implantació Posada en marxa Conclusions Actuacions futures

Context i justificació del Treball Organització educativa Gran volum de dades Diversitat i complexitat de tasques Aplicatius dispersos

Objectius del Treball Gestionar de manera eficaç emprant un ERP Optimitzar la gestió acadèmica Agrupar les dades a gestionar Tractament adequat de les dades de caràcter sensible Millorar el manteniment i control del sistema Abaratiment de costos

Situació i presa de requeriments

Anàlisi actual de l’organització Direcció Cap d’estudis Secretari/a Coordinació pedagògica Coordinació activitats extraescolars Coordinació TIC Coordinació LIC Coordinació Prevenció de Riscos Laborals Cap de Departament Tutories Tutoria USEE

Cerca i anàlisi de les possibles solucions Què busquem Gestió alumnat Gestió professorat Exportació de dades, informes i estadístiques Gestió de comunicacions Gestió famílies Gestió de les instal·lacions, espais, dotació, etc Gestió activitats extraescolars Gestió biblioteca Plànol classe

Cerca i anàlisi de les possibles solucions Característiques addicionals Preu Suport i formació Nombre d’usuaris Usuaris màxims concurrents Ús online Tipus de dispositiu Idioma Seguretat i protecció de dades

Cerca i anàlisi de les possibles solucions

Solució triada

Gestió del canvi Mapa d’implicats Direcció Coordinació informàtica Tutoria i professorat Administratius Alumnat i famílies

Estratègies d’intervenció Gestió del canvi Estratègies d’intervenció

Gestió del canvi Pla de formació

Gestió del canvi Risc al canvi Treballar amb dades sensibles Possibilitat de perdre les dades Tipus d’usuari adequats

Riscos del projecte d’implantació Tècnics Funcionals Gestió del projecte Gestió del canvi

Implantació

Posada en marxa

Conclusions Implantar un Sistema d’Informació Integrat Anàlisi de característiques, necessitats o requeriments Cerca de solucions: 1a possibilitat: ERP de tipus general amb mòduls específics 2a possibilitat: ERP específics per a organitzacions educatives Resultats: 1r cas: Es mantenia o no es solucionava la forta dependència respecte al creador 2n cas: Moltes possibles solucions, s’havia de triar la que més s’adaptés al centre Opció escollida: gEscola