CARTELL per a les TROBADES d’Escoles en Valencià

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Matemàtiques Geometria.
Àrees i Perímetres dels cosos elementals
DESCRIPCIÓ DEL CIRCUIT
Impress 3... Posa-hi un fons!
EL MAPA CONCEPTUAL ES UNA FORMA DE REPRESENTACIÓ GRÀFICA QUE SERVEIX PER LA DESCRIPCIÓ I COMUNICACIÓ DE CONCEPTES Y DE LES RELACIONS QUE S’ESTABLEIXEN.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
BAUHAUS, una escola d’art
EL LLENGUATGE MUSICAL.
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2008 FASE PROVINCIAL PROVA INDIVIDUAL
Educació per la sostenibilitat. Agenda 21
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Resta prohibit.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Creació d’un mapa personalitzat
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
Les cadires i les butaques
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
Impress 2... Edita la teves presentacions!
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Del Pla a les 3D
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
DIADA DE La pau i la no violència.
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Descobrint un tresor amagat
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
DIVISIÓ DE NOMBRES DECIMALS
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Grups interactius a L’Esquitx
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
L’equip de treball..
DIADA DE LA PAU A SJO.
Quan l’amor fa mal.
LES MATEMÀTIQUES AL MÓN
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
OBRIM PORTES CEIP MARIAN AGUILÓ 3r CICLE
Tema 5: Nombres naturals i enters
Quina emoció! Què ens voldran dir?
Ara resoldrem alguns problemes amb balances.
Una historia a Castelldefels.
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
L’arc de Sant Martí.
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Tutorial com canviar color i paisatge
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Les taules de multiplicar
FEM SaluT 2018 UN PROJECTE DE PROMOCIÓ DE LA SaluT PER AL COL,LECTIU PROFESSIONAL DE L´HOSPITAL SANT RAFAEL.
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
Observa aquesta balança i mira quins canvis hi fem
És una lectura extraordinàriament interessant,
Proverbis i planetes?.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

CARTELL per a les TROBADES d’Escoles en Valencià Com fer la nostra “peça”

Dibuixem un hexàgon Agafem un full de bloc o cartolina fina i dibuixem un hexàgon de 4 cm de costat. Recorda que per fer l’hexàgon simplement hem de fer una circumferència també de 4cm de radi, transportar eixa obertura 6 vegades i traçar els costats. Després el retallem.

Retallem un tros de tela Retallem un tros de tela un parell de dits més gran que l’hexàgon de paper.

Cosir l’hexàgon: Embastar Agafem fil blanc, enfilem l’agulla i embastem l’hexàgon, deixant el tros de tela que sobra per darrere. Embastar és “cosir molt poc”, fer una puntada en cada cantó, simplement per a que no es moga la tela a l’hora de cosir “de veritat”. El final el deixem amb el fil solt, sense rematar.

Cosir l’hexàgon Cosim l’hexàgon amb un fil de color paregut a la tela. Ara les puntades han de ser més curtes i el més apegades a la vora possible, agafant tela i cartó. Quan acabem rematem per a que no es desfaça.

Llevar embastat i retallar Estirem del fil blanc i el llevem. Retallem el sobrant de darrere per a que no ens moleste. Repetim tot el procés fins a tindre 4 hexàgons

Cosir dos hexàgons Ajuntem dos hexàgons deixant dins la part bona i cosim un dels costats comuns, agafant la tela dels dos hexàgons i intentant no agafar cartó.

Cosir la resta d’hexàgons Repetim el mateix amb la resta fins tindre els 4 hexàgons amb la forma que volem

Formes posibles Hi ha moltes formes diferents d’agrupar 4 hexàgons. Tu tries.