Gestió de la demanda Com es comporta la demanda?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS PROCESSOS DE SELECCIÓ DE PERSONAL
Advertisements

e-health i terciarisme
La qualitat, garantia de millora.
ENERLOGY MONITORING Monitoritzar Gestionar Web Consums Aigua
EL TREBALL DE CATALÀ.
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
Enquesta FoCAP Assemblea General de desembre.
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
FORMACIÓ CONTINUADA · DAP CAMP DE TARRAGONA
EL NEN/A AMB TDAH “ORIENTACIONS PER A LES FAMÍLIES”
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Estem on estem perquè és on hem arribat (no on ens han portat)
Autor: Samuel Lozano Alcodori
@sebastiani64.
GESTIÓ PER PROCESSOS.
PROGRAMA ATENCIÓ PRIMÀRIA SENSE FUM (PAPSF)
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
ORGANITZACIÓ A) Alumnat que vulguin certificat d’aprofitament
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
III Jornada de transport sanitari
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
Gestió 2016 Hospital Universitari de Bellvitge
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Avançant cap a un model social digne i centrat en la persona
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
La gestió per processos
Infermer Oscar Rochera
Necessita Catalunya un nou finançament?
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
PLA DE SERVEIS INDIVIDUALITZATS
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
ANNEX ALS APUNTS DE CLASSE
Per què les aliançes estratègiques entre institucions sanitàries
IV JORNADES DOCTORIALS
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Thinkató Instruccions
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Evolució des de 2016: revisió i ajust a les lliçons apreses des del 17 d’agost de 2017 Pla Hospitalari de Resposta a Incidents amb Múltiples Afectats (IMA-MAR)
HABILITATS COMUNICATIVES
Les Franqueses, setembre 2007
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Pla de Formació de Centre
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
Oscar, Vannia, Rut, Éric i Alma.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Estem preparant una manifestació que marcarà una generació
REQUISITS PER LA PRESENTACIÓ
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
CICLES FORMATIUS.
III Jornada de transport sanitari
Transcripción de la presentación:

Gestió de la demanda Com es comporta la demanda? Demanda= pressió assistencial Freqüentació depèn de: Característiques de la població Característiques de l’organització Característiques del professional

Gestió de la demanda Per disminuir la freqüentació: població (llarg termini) professionals (mig termini) organització (curt termini) Actuar sobre l’organització per gestionar millor la demanda

Gestió de la demanda

Gestió de la demanda A: receptes, It, pc B: control de crònics, resultats proves complementàries C: patologia aguda D:informes, fulls de derivació...

Gestió de la demanda A: 45% B: 30% C: 20% D: 5% Previsible: 75% del volum de feina C: 20% D: 5% Previsible: surt del centre al hora de visita

Gestió de la demanda Cal redissenyar els circuits: Treballar en equip (que treballi tothom) Ser eficients (cada tasca al lloc i pel professional més eficient)

Gestió de la demanda A: ineficient que ho faci el personal sanitari Qui? Com?

Gestió de la demanda B: control de crònics, resultats explo compl. cal veure al pacient per decidir no per controlar cal generar autonomia, no dependència Qui? Com?

Gestió de la demanda C: patologies agudes Qui?

Gestió de la demanda B............A CITAR B............C COMPARTIR A............D FER FORA

En continuarem parlant... ...Precs i preguntes