Formació per als equips directius d’educació secundària

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DEFINICIÓ I OBJECTIU DEL SERVEI COMUNITARI
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
“Programar per gestionar la progressió dels aprenentatges”
Projecte de Convivència (data límit: 24/3/2020)
1 u n i t a t L’educador infantil.
Què és un pla Individualitzat ?
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Mònica Añón Roig
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
El currículum de l’ESO Novembre 2007.
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
en el desenvolupament de les competències bàsiques
PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA
Decret d’autonomia dels centres educatius
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
TIPUS D’ALUMNAT.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
PLA INDIVIDUALITZAT (PI)
Mesures organitzatives
LOE Una oportunitat per a la millora Educativa Francesc Segura.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
l’ordenació dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil
La LOE i el nou currículum a l’educació primària
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
EL PLA INDIVIDUALITZAT
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
P E L C 0 a 3 anys Programa Per l’Estimulació Del Llenguatge
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
La Direcció queda habilitada per:
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
LES FUNCIONS DE SUPORT A L’ESCOLA.
DECRET 143/2007, de 26 de juny, pel qual s’estableix l’ordenació
Seminari d’Educació Especial
“EL PALIC, un model per a les illes”
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Treball i aprenentatge en xarxa
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Elaboració de Plans Individualitzats
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Servei d’Ordenació Educativa
Gestió participativa dels projectes de centre
LA PROGRAMACIÓ I LA GESTIÓ DEL CURRÍCULUM PER COMPETÈNCIES
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
El currículum a l’educació primària
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Curs 18/19: Sessió 1 25/10/2018 Seminari de coordinació
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
en el desenvolupament de les competències bàsiques
LES ESCOLES D’EDUCACIÓ ESPECIAL COM A CENTRES DE SUPORT PER A L’EDUCACIÓ INCLUSIVA Montserrat Montero 26 de novembre de 2009.
5 PROPOSTES PER AL FOMENT DE L’ÈXIT ESCOLAR
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Formació per als equips directius d’educació secundària Formació per als equips directius d’educació secundària. Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Proposta/ projecte de centre en relació a l’alumnat amb necessitats educatives especials, greus i permanents (NEE) o trastorns de conducta.

Formació per als equips directius d’educació secundària Formació per als equips directius d’educació secundària. Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Des de la Normativa 13.1 L’ESO s’organitza d’acord amb els principis de l’educació comú i d’atenció a la diversitat. Les mesures d’atenció a la diversitat tenen com objectiu atendre les necessitats educatives de cada alumne per poder assolir les competències bàsiques, els objectius educatius i els continguts de l’etapa.La diversitat (sociocultural, de processos d’aprenentatge, discapacitat) no pot suposar cap discriminació que impedeixi aconseguir els objectius previstos i la titulació corresponent.  13.2 Entre les mesures d’atenció a la diversitat, es preveuran agrupaments flexibles, reforç en grups ordinaris..., quan sigui necessari adaptacions curriculars, la integració de matèries per àmbits, programes de diversificació curricular i altres programes personalitzats per aquells alumnes amb necessitats específiques de reforç educatiu.  13.3 Les adaptacions curriculars (que s’allunyin dels continguts i dels criteris d’avaluació) es realitzaran tenint present el desenvolupament de les competències bàsiques. En aquest supòsit, l’avaluació i la promoció de l’alumnat amb adaptacions curriculars es farà d’acord amb els criteris fixats en les mateixes adaptacions.  13.8 L’escolarització de l’alumnat amb discapacitats o trastorn greus de conducta, podrà comportar tant l’adaptació curricular com la flexibilització de la permanència en un curs o en tota l’etapa. El DE establirà els requisits per a la detecció, l’avaluació, i els informes per a la regulació dels expedients acadèmics per al diferents casos.  13.9 Les mesures d’atenció a la diversitat que els centres adoptin, formaran part del projecte educatiu del centre.

Una aproximació a la Diagnosi Formació per als equips directius d’educació secundària. Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Una aproximació a la Diagnosi

Formació per als equips directius d’educació secundària Formació per als equips directius d’educació secundària. Mòdul 4: Gestió del currículum per competències

Formació per als equips directius d’educació secundària Formació per als equips directius d’educació secundària. Mòdul 4: Gestió del currículum per competències