Les diferents realitats del món

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Sabeu qui és Josep de Calassanç?
Advertisements

Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
X. Amb Jesús, per sempre, a la casa del Pare
CORAL DEL PARE CLARET.
NOSALTRES, AVUI, COM CLARET
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
Els instruments musicals
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Música d’ Advent A. Pärt Déu és amb nosaltres QUARTA SETMANA D’ADVENT.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
El Pare Claret és un regal per a tots
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
Resta prohibit.
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
L’Advent és el temps litúrgic de preparació del Nadal. Són 4 setmanes.
La Bíblia, Font de Valors Humans i socials
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Un bocí de pastís...?.
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Què existeix i què no existeix.
Amb uns altres ulls....
Somnis d'Infant.
Estat de benestar en els drets socials
La vida és un do de Déu i un servei als altres
DIADA DE LA PAU A SJO.
Vivim-la amb el sacerdot
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
EL COLOR BLAU.
Quan l’amor fa mal.
ENS TROBEM DE NOU.
Els corriols Piu i Piua.
SENYOR, ENSENYA’ NS A PREGAR
ANTICS ALUMNES HHDC TAVERNES
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
L’Aventura de l’Olinet
BIODIVERSITAT A L’HORT
PERDONEU-NOS, SENYOR ! Jesús ens descobreix el goig de retrobar l’amistat amb Déu el nostre Pare Amb nosaltres 2-8.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Somnis d‘infant.
Una experiència lectora diferent a Cicle Mitjà
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
SISTEMA DUNAR.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
ELS PRIMERS DIES A P3.
És una lectura extraordinàriament interessant,
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
CARTA AL LLOGATER.
Amb uns altres ulls....
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Treballant per assolir l’autonomia dels nostres fills
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Sentiments cliqueu.
Transcripción de la presentación:

Les diferents realitats del món

Arriba l’horror...

Alguns nens poden jugar així...

Construint un món sòlid

El meu joc preferit

Altres nens es veuen obligats jocs ficticis en realitat... a convertir els jocs ficticis en realitat...

Juguem a matar

Juguem a fet i amagar

El joc més divertit

Tancats en un món de felicitat

Buscant un món de felicitat

Com seria el nostre entorn durant una guerra...

En lloc d’ocells, avions de guerra

En lloc de viure, sobreviure

En lloc de pau, guerra

Ja no som un equip de futbol, som un exèrcit

nosaltres tampoc podem Ells no poden oblidar, nosaltres tampoc podem

¿ Els tanquem en un món de fantasia ?

Escoltem-los

Els nens també senten que hi coses que no van bé i demanen una explicació. Han après a distingir, dins la televisió, allò que passa realment i allò que és ficció

Ens pensem que són massa petits per captar la realitat, i si ho fan, ens encarreguem de desviar la seva atenció assegurant que no podran entendre cap explicació que els hi donem.

S’adonen que hi ha altres nens com ells que es queden sense pares, sense germans, sense amics

Potser el que realment ens on el seu major problema fa por és que despertin massa aviat del seu món fantàstic on el seu major problema és que han perdut els “rotuladors”.

Potser el que passa és que som nosaltres els que no volem ser conscients de la realitat, totalment injusta, en la que vivim i per això l’evitem

és que ens veiem incapaços de justificar moltes de les O potser senzillament és que ens veiem incapaços de justificar moltes de les coses que succeeixen al nostre voltant

Potser el que necessiten els nens és que no els deixem sols davant la televisió

Potser el que necessiten és que estem al seu costat per parlar de totes les coses i procurar oferir-los una bona resposta

No creieu que el diàleg és la millor opció?

Doncs...DIALOGUEM TOTS!!

que dibuixessin els nens del futur? Quina casa voldries que dibuixessin els nens del futur?