RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Advertisements

CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Programa de Transició Escola Treball
Diputació de Barcelona
1 u n i t a t L’educador infantil.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
I transforma un llibre en un nou lector
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Quin futur volem per al Baridà?
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
L’Expressió escrita.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
GESTIÓ PER PROCESSOS.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Programa BIBE: perspectives de futur
Evolució dels perfils professionals a logística
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Comissió de Política Lingüística
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Decret d’autonomia dels centres educatius
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
La Direcció queda habilitada per:
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Treball i aprenentatge en xarxa
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Catàleg de llocs de treball del CPNL
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
Mapes conceptuals Jordi Guim.
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Formació per als equips directius d’educació secundària
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
El currículum a l’educació primària
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Catàleg de llocs de treball del CPNL
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
El Pla de formació del centre
Convivència i Mediació Escolar
Presentació assignatura
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ Denominació del lloc Responsable de Servei / Oficina / Delegació Dependència jeràrquica Direcció de CNL. Lloc de treball CNL / Servei / Oficina / Delegació Responsabilitat delegada sobre persones Sí: personal administratiu i/o tècnic Relacions internes per les activitats descrites en les funcions del lloc de treball Amb tot el personal de l’organització, però fonamentalment amb la coordinació d’àrea del CNL, responsables de Servei / Oficina / Delegació i CNL. Relacions externes per les activitats descrites en les funcions del lloc de treball Tècnics i representants dels ens locals, i organitzacions relacionades amb la llengua catalana. UBICACIÓ DEL LLOC A L’ORGANIGRAMA Direcció del CNL Servei de Català Oficina de Català Delegació Coordinador/a d’Ensenyament Coordinador/a de Dinamització i Assessorament RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ Administratiu/va TNL Catàleg de llocs de treball del CPNL

Catàleg de llocs de treball del CPNL MISSIÓ: Planificar, organitzar, coordinar i avaluar les diferents actuacions de foment del coneixement i ús del català al Servei / Oficina / Delegació, d’acord amb les directrius de la direcció i les coordinacions d’àrea, per tal de fomentar l’ús social de la llengua i estendre el seu coneixement en persones adultes, d’acord amb el programa anual aprovat pel Consell de Centre i el projecte del CPNL, traslladant les directrius de la direcció del CNL i les coordinacions als TNL, amb la finalitat de donar coherència d’actuació al territori. FUNCIONS: Les pròpies d’un/a TNL. Referent del CPNL en el seu territori. Organitzar actes de sensibilització lingüística adreçats a la població en general o a col·lectius específics. Dur a terme el procés d’acolliment de nous TNL. Elaborar la memòria d’activitats anual del Servei / Oficina / Delegació i recollir tota la informació recopilada en aquest servei. Planificar i coordinar, d’acord amb els criteris generals de la direcció i les coordinacions d’àrea, les diferents tasques dels TNL pel que fa a cursos, assessorament i actuacions en diferents campanyes dutes a terme pel propi servei. Organitzar la distribució temporal dels cursos presencials i a distància, els períodes de matricula, etc. Intervenir en la gestió de determinades partides del pressupost del Servei / Oficina / Delegació. Coordinar les relacions entre el personal tècnic del servei (TNL) i la direcció, les coordinacions i l’administració respectivament. Dissenyar i planificar l’oferta de cursos de català (juntament amb la direcció i la coordinació corresponent) en el seu àmbit territorial tenint en compte les possibilitats i necessitats de formació existents; així com fer-ne el seguiment i l’avaluació. Supervisar i participar en el procés de matriculació dels cursos de català. Gestions puntuals amb els responsables dels ens locals per encàrrec de la direcció. Catàleg de llocs de treball del CPNL

Catàleg de llocs de treball del CPNL PERFIL PROFESSIONAL Experiència Experiència anterior com a TNL al CPNL. Formació requerida . Llicenciatura en filologia catalana o mestre de català o traducció i interpretació (on la llengua A de referència sigui el català) Llicenciatura, grau, diplomatura o 1r cicle universitat i demostrar dins o fora de l’expedient acadèmic: nivell superior de català coneixement en didàctica o en assessorament o en dinamització. - o capacitació provada en relació amb el lloc de treball exclusivament quan s’hi accedeixi per canvi de destinació des d’una categoria professional del mateix grup o del grup immediatament inferior Coneixements Recursos i material d’assessorament lingüístic Material pedagògic i didàctic Correcció lingüística Legislació en l’àmbit públic Funcionament de l’Administració local Funcionament del CPNL Informàtica Coneixements del paquet Office de Microsoft, Internet i correu electrònic Aplicacions informàtiques pròpies del CPNL Idiomes Català: nivell D, equivalents o superiors. Es valoraran altres idiomes: Habilitats/Competències: Capacitat pedagògica Capacitat de comunicació Capacitat per l’establiment de relacions personals Capacitat d’adaptació Capacitat d’organització Capacitat de treball en equip Polivalència Creativitat i innovació Capacitat de coordinació i supervisió Flexibilitat horària Vocació de servei Catàleg de llocs de treball del CPNL