Twitter 1
Contingut Escriptura a Twitter Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Fidelització i creació de comunitat Mitjà de comunicació Eines útilsEines
Twitter: Xarxa social generalista Twitter és una xarxa social de micro-blogging que és especialment útil pel seguiment d’esdeveniments o de temàtiques.
Twitter Beneficis Cercar potencials clients Relacions amb professionals d’empreses a sectors específics Recopil·lar informació de clients, competidors, indústria Treballar la nostra reputació com a experts Treballar la nostra presència online (independent del nostre “empleador”) Publicitar la nostra empresa, els nostres serveis cap a un públic molt segmentat Estudiar el comportament de clients/relacionats
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Només un tipus de comptes, tant per usuaris, empreses, institucions, diaris, etc. Seguits per mi Jo Seguidors meus
Escriptura i maneres al Twitter Missatges de 140 caràcters (enllaços, etiquetes i @ inclosos) +imatge +ubicació
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses TOTS ELS TWEETS SÓN PÚBLICS… (…o tenen el potencial de ser-ho)
Escriptura i maneres al Twitter @nautta_on ens dirigim a algú o l’anomenem
Escriptura i maneres al Twitter #hashtag etiquetes pels missatges
Escriptura i maneres al Twitter Via: de dónde proviene el mensajeonar crèdits a altres
Escriptura i maneres al Twitter RT Retweet – Compartir un tweet Demanar la divulgació als seguidors #FF #FollowFriday Recomanació a qui seguir del divendres cc Missatge amb còpia a algú
Últims canvis maig 2016 – 140 caracters
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Edita el teu perfil Edita la teva descripció Cerca el teu target i começa el seu seguiment. Destaca la teva diferència Etiqueta els teus missatges amb # coherents i d’impacte.
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Edita títol i encapçalament professional Cerca els hashtags més utilitzats al teu entorn Fes RT d’informació interessant i de perfils als que vulguis cridar l’atenció. Enllaça cap a la teva pàgina Web. Comença i segueix conversas. Segueix els hashtags que siguin importants pel teu negoci. Comunica segons el teu plan de comunicació
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Mesura
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Mesura
Fidelització i creació de comunitat Escolta (a clients i potencials) Respon ràpid Aporta valor Continguts interessants Canal exclusiu per l’atenció al client Recompensa al seguidor
Mitjà de comunicació Permet parlar en veu alta Permet parlar amb “usuaris” allunyats Permet arribar a molta gent Permet donar veu a tot tipus d’usuaris És realment com un diari obert a tothom i permanentment operatiu amb registre històric.
Obrim un compte Twitter comercial
Obrim un compte Twitter comercial
Obrim un compte Twitter comercial Copiar enlace tweet: cada tweet genera un código que puede ser insertado en redes, pruébalo de insertarlo en Facebook.
Mitjà de comunicació Fem un tuit de benvinguda Fem un tuit amb link adjunt Fem un tuit amb imatge i diferents # Enviem un missatge privat Fem un RT Responguem a un missatge d’un altre compte
Mitjà de comunicació PENSEM EN EL MARKETING. Fem un tuit USP, ens has de vendre un producte o servei. Fem un tuit utilitzant un TT# Fem un tuit buscant el feedback – Call to action Fem un tuit d’expectativa, d’aquí poc passarà quelcom…
Mitjà de comunicació RESUMIR A partir de nostre Descriptor hem de fer un tuit que contingui la síntesi absoluta del Core Business. + foto? + vídeo? + Link?
Eines útils: Mention.net
Eines útils: Tweetdeck Con tweetdeck puedes programar tus tweets Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=72oobUhXpOM Tutorial completo https://www.youtube.com/watch?v=54cw4nKcLXg
Eines útils: Tweetdeck Exercici: Programa un tuit amb tweetdeck
Eines útils: Topsy (sigue la palabra) Exercici: ¿quí parla de què? :
Eines útils: Crowdfire (programar tuits) L’eina té mmúltiples funcions útils, inclou programació.
Eines útils: Botize
Eines útils: Tweetreach (Analiza palabras/#) Exercici: analitza paraules i #:
Eines útils: Howsociable (Importancia en redes de una marca) Exercici: analitza la teva marca
Eines útils: Keyhole.co (análisis de un # en temps real) Exercici: analitza els teus #:
Eines útils: followerwonk(anàlisis de marca i followers) Anàlisi Twitter de la teva marca en relació als seguidors i a qui seguim. Moltes dades de gran interés. En el registre has d’introduir un mail, i activar només el Follow. Exercici: fes un anàlisi de followers/follows
Benefits&Concerns Més...