Twitter 1.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Advertisements

Ejemplo: Tweet: Es el mensaje compuesto por 140 caracteres. Es a través del “tweet” como te comunicás en Twitter Followings: Son aquellos a quienes “seguimos”,
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
Centre d'Hàbits Saludables
CASAP Can Bou Intranet Sistema d’informació i comunicació en un centre d’atenció primària t CALASS BRUSELES 2008 Eva Marimon - Andreu Baiget Antoni Peris.
Eines col·laboratives que conté Google Site
INTERNET i Correu Electrònic
Com fer una presentació de diapositives
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
26 de l’any Regina Escoltant “Converteix-te, Jerusalem” de Narcís Casanoves, sentim-nos Església “santa i pecadora”
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
PORTES OBERTES Gener-2016.
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Usos i difussió per al nostre centre
REUNIÓ INFORMATIVA.
Estratègia de Xarxes Socials
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Instagram.
La comunicació en les xarxes socials: Facebook i Twitter
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Resta prohibit.
Telefonia IP – una realitat
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Creació d’un mapa personalitzat
Andreu Baiget - Eva Marimon Antoni Peris - Alba Brugués
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Tutorial TIMERIME.
CONVERSA EXPLORATÒRIA
Butlletí de subvencions del COEAC
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Journal citation report
Xarxa d’agrònoms de Catalunya
DIADA DE LA PAU A SJO.
Has sentit a parlar de la marca personal?
Concurs Bíblic de catalunya
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Nova eina de descobriment
Facebook.
LES XARXES LOCALS i els seus components.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
XARXES PRIVADES VIRTUALS ( VPNs )
Dia Mundial dels Defectes Congènits 3 de Març de 2017
La importància de la gestió del Networking en el món empresarial
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
"Senyor, ensenya'ns a pregar"
Introducció Al posicionament Web.
HABILITATS COMUNICATIVES
LA DIMENSIÓ RELACIONAL A L’ACP
LES ITS: Mecanismes de transmissió i prevenció
Amb la col.laboració de:
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
CRAI: Unitat de Docència
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
Butlletí Comarcal de Subvencions
Projecte: Videojocs.cat
Linkedin.
Per què ens fan llegir? Perquè llegir és un plaer. Protagonitzem històries que ens transporten a viure aventures que ens meravellen i ens fan somiar! A.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Twitter 1

Contingut Escriptura a Twitter Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Fidelització i creació de comunitat Mitjà de comunicació Eines útilsEines

Twitter: Xarxa social generalista Twitter és una xarxa social de micro-blogging que és especialment útil pel seguiment d’esdeveniments o de temàtiques.

Twitter Beneficis Cercar potencials clients Relacions amb professionals d’empreses a sectors específics Recopil·lar informació de clients, competidors, indústria Treballar la nostra reputació com a experts Treballar la nostra presència online (independent del nostre “empleador”) Publicitar la nostra empresa, els nostres serveis cap a un públic molt segmentat Estudiar el comportament de clients/relacionats

Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Només un tipus de comptes, tant per usuaris, empreses, institucions, diaris, etc. Seguits per mi Jo Seguidors meus

Escriptura i maneres al Twitter Missatges de 140 caràcters (enllaços, etiquetes i @ inclosos) +imatge +ubicació

Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses TOTS ELS TWEETS SÓN PÚBLICS… (…o tenen el potencial de ser-ho)

Escriptura i maneres al Twitter @nautta_on ens dirigim a algú o l’anomenem

Escriptura i maneres al Twitter #hashtag etiquetes pels missatges

Escriptura i maneres al Twitter Via: de dónde proviene el mensajeonar crèdits a altres

Escriptura i maneres al Twitter RT Retweet – Compartir un tweet Demanar la divulgació als seguidors #FF #FollowFriday Recomanació a qui seguir del divendres cc Missatge amb còpia a algú

Últims canvis maig 2016 – 140 caracters

Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Edita el teu perfil Edita la teva descripció Cerca el teu target i começa el seu seguiment. Destaca la teva diferència Etiqueta els teus missatges amb # coherents i d’impacte.

Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Edita títol i encapçalament professional Cerca els hashtags més utilitzats al teu entorn Fes RT d’informació interessant i de perfils als que vulguis cridar l’atenció. Enllaça cap a la teva pàgina Web. Comença i segueix conversas. Segueix els hashtags que siguin importants pel teu negoci. Comunica segons el teu plan de comunicació

Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Mesura

Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Mesura

Fidelització i creació de comunitat Escolta (a clients i potencials) Respon ràpid Aporta valor Continguts interessants Canal exclusiu per l’atenció al client Recompensa al seguidor

Mitjà de comunicació Permet parlar en veu alta Permet parlar amb “usuaris” allunyats Permet arribar a molta gent Permet donar veu a tot tipus d’usuaris És realment com un diari obert a tothom i permanentment operatiu amb registre històric.

Obrim un compte Twitter comercial

Obrim un compte Twitter comercial

Obrim un compte Twitter comercial Copiar enlace tweet: cada tweet genera un código que puede ser insertado en redes, pruébalo de insertarlo en Facebook.

Mitjà de comunicació Fem un tuit de benvinguda Fem un tuit amb link adjunt Fem un tuit amb imatge i diferents # Enviem un missatge privat Fem un RT Responguem a un missatge d’un altre compte

Mitjà de comunicació PENSEM EN EL MARKETING. Fem un tuit USP, ens has de vendre un producte o servei. Fem un tuit utilitzant un TT# Fem un tuit buscant el feedback – Call to action Fem un tuit d’expectativa, d’aquí poc passarà quelcom…

Mitjà de comunicació RESUMIR A partir de nostre Descriptor hem de fer un tuit que contingui la síntesi absoluta del Core Business. + foto? + vídeo? + Link?

Eines útils: Mention.net

Eines útils: Tweetdeck Con tweetdeck puedes programar tus tweets Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=72oobUhXpOM Tutorial completo https://www.youtube.com/watch?v=54cw4nKcLXg

Eines útils: Tweetdeck Exercici: Programa un tuit amb tweetdeck

Eines útils: Topsy (sigue la palabra) Exercici: ¿quí parla de què? :

Eines útils: Crowdfire (programar tuits) L’eina té mmúltiples funcions útils, inclou programació.

Eines útils: Botize

Eines útils: Tweetreach (Analiza palabras/#) Exercici: analitza paraules i #:

Eines útils: Howsociable (Importancia en redes de una marca) Exercici: analitza la teva marca

Eines útils: Keyhole.co (análisis de un # en temps real) Exercici: analitza els teus #:

Eines útils: followerwonk(anàlisis de marca i followers) Anàlisi Twitter de la teva marca en relació als seguidors i a qui seguim. Moltes dades de gran interés. En el registre has d’introduir un mail, i activar només el Follow. Exercici: fes un anàlisi de followers/follows

Benefits&Concerns Més...