Explicació de l’enunciat

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Advertisements

La Placa Base Izan Sánchez 4º C.
Impress 3... Posa-hi un fons!
L’ERA DEL MAQUINISME Àlex Mogena.
BAIXAR MAPES DE L’ICC (INSTITUT CARTOGRÀFIC DE CATALUNYA)
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
Importar les notes al Campus Virtual
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Presentació de la base de dades
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
Servei de Gestió Acadèmica
Presentació de la base de dades
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
Antecedents (el context) Centre IATIC
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
Les fraccions Sisè B curs
Writer 2... posant els textos “en forma”!
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
Creació d’un mapa personalitzat
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Resolució de problemes algebraics
Presentació de la base de dades
PAS 1 Omplir el model 303 com sempre però cal tenir 2 coses en compte:
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Funcionament See Thecnical.
Potències de nombres racionals
Impress 2... Edita la teves presentacions!
Tutorial TIMERIME.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
NOVETATS TAC Claustre de gener 2015
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
Passaport dels habitants
Formació de títols propis
Pràctica amb RQDA.
Objectiu Educatiu Trienni
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Presentació BATXILLERAT
Presentació BATXILLERAT
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
(posició d’equilibri)
Quan penses que tot està inventat ….
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
ERIC Manual d’ús.
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Tutorial com canviar color i paisatge
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Sistemes Operatius (S.O.) Onion: Mecanisme d'entrada al sistema
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Les fraccions Sisè B curs
TEMA 8 Aplicacions de les derivades
Perifèrics ... escaneja, passa de real a digital!
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
L’HANBOL.
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Exportar qualificacions a les actes
Presentacions automàtiques amb FotoAngelo
LES MÀQUINES.
Estils i Plantilles Ms Word.
Presentació assignatura
Transcripción de la presentación:

Explicació de l’enunciat Pràctica 1

Joc – Tetris en línia L'objectiu del joc és completar la línia base en el menor temps possible.

Anàlisi - Disseny Main Millors Resultats Nivell Joc

Anàlisi - Disseny Main Millors Resultats Nivell Joc DibuixarTauler Moure .... … Cada mòdul (caixa) és una funció - Durant les primeres sessions ens centrarem en el mòdul Main i el mòdul Joc (Oblidant-nos de tota la resta)

Projecte en CodeBlocks

Projecte en CodeBlocks

Projecte en CodeBlocks

Exercici 1 Carregar des d’Arxiu ja existent Crear Nou

Exercici 2 Principal.cpp Menu.cpp Menu.h A definir A definir

IMPORTANT Exemple.cpp #include "Graphics_Console.h” #include <stdio.h> void Fun() { } void main() Fun(); Aquí podem veure la declaració de la funció Fun() Aquí podem veure la crida a la funció Fun() NO ho cridem com void Fun()

Stdio.c Stdio.obj Joc.cpp Joc.obj Graphics_Console.cpp Busca en el mateix directori on és Joc.cpp Stdio.c Stdio.obj Joc.cpp #include "Graphics_Console.h” #include <stdio.h> Joc.obj Graphics_Console.cpp Graphics_Console.obj #include “ “ vs #include <> Busca en els directoris definits al Codeblocks Joc.exe (nom del projecte)

Recomanació Recordeu que els fitxers .h serveixen per definir i ocultar la implementació dels fitxers .cpp Si una funció A crida a una altra funció B, B ha d’estar implementada abans que A. Si el fitxer .cpp inclou el seu corresponent fitxer .h implica que com les funcions ja estan definides no cal tenir en compte el punt anterior

Exercici 3 Inicialitzar el joc La pantalla és una pissarra amb 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 La pantalla és una pissarra amb moltes caselles Llegir notes void Joc(){ HANDLE hScreen;  hScreen = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE); InitScreen(hScreen);   } Aquestes funcions i tipus de dades definides a Graphics_Console haurem de fer un #include d’aquest fitxer hScreen

Exercici 3 Pintar el video joc X La pantalla és una pissarra amb moltes caselles Per pintar una casella utlitzem tres instruccions TextColor(LIGHTGREEN, BLACK, hScreen) GotoXY(Columna, Fila,hScreen) printf(“ “) ……… … ……… ……. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 . Aquesta funció definida a Graphics_Console … ja hem fet #include d’aquest fitxer // Codi simbol BRICK #define BRICK 177 printf("%c", GESPA);

void Taulell(HANDLE hScreen) Exercici 3 void Taulell(HANDLE hScreen) X 1.-Escollir el color TextColor 2.- Anar a la posició GotoXY 3.- Imprimir printf 4.- Anar a la posició 5.- Imprimir 6.- Anar a la posició 7.- Imprimir Y

Exercici 3 Té un paràmetre d’entrada que es diu hScreen i que es del tipus HANDLE Joc.cpp Definició Joc.h A definir Crida Es passa una variable del mateix tipus Mirar definició.

Exercici 4 Joc.cpp (FI_X -10, FI_Y +2) (INICI_X +2, FI_Y +2) A definir

Exercici 4 Joc.cpp Joc.h

Resultat de la pràctica