PROJECTE: DOMINAR L’ORTOGRAFIA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
Plataforma de recerca sobre Patrimoni, Museologia i Museografia
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
DEFINICIÓ I OBJECTIU DEL SERVEI COMUNITARI
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Programa de Transició Escola Treball
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
MEMÒRIA CITE 2007.
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
EUROMANIA A L’ESTEVE Generalitat de Catalunya
TIPUS D’ALUMNAT.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
Arnau Gifreu Castells / 2011
Writer 5... sense faltes! Avui, aprendràs una de les eines que té el Writer: el corrector ortogràfic. Així aprendràs com el programa et pot ajudar a fer.
La mesura i modelització de la sostenibilitat
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL PLA INDIVIDUALITZAT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Biblioteca Patrimonial Digital de la Universitat de Barcelona
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Arnau Gifreu Castells / 2011
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Reptes i oportunitats per a l'estalvi i l’eficiència energètica en els equipaments de Granollers Barcelona, 10 de març de 2015.
I V GORA DE SALUT COMUNITÀRIA Lleida, 27 de maig de 2016 PRESENTACIÓ
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
CURS
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
LES ABELLES les abelles
Resum Executiu El Mapa Global d’Oportunitats d’ACCIÓ 2016, adreçat a les empreses catalanes que vulguin internacionalitzar-se, identifica les oportunitats.
PROJECTE FORO JOVE RIUS PER VIURE’LS
Generació d’energia elèctrica
Taller Memoria Visual Lunes 28/08/2017.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Usos en seguretat de SmartCards
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Els Plans Especials Urbanístics de Protecció del Subsòl Presentació de la figura d’ordenació urbanística Joan Solà i Jordi Montaner GEOSERVEI PROJECTES.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Maquetació de continguts
Serveis de Consultoria
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Nova eina de descoberta
Màster d’Aplicacions Multimèdia
CFA Edelia Hernández PROJECTE GRUNDTVIG
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

PROJECTE: DOMINAR L’ORTOGRAFIA

DOMINAR L’ORTOGRAFIA Aquest projecte es basa en una nova metodologia de la PNL (programació neurolingüística). L’objectiu és reduir les errades ortogràfiques i millorar l’ortografia utilitzant la memòria visual.

METODOLOGIA Comencem a 4t de PRI amb l’ajuda d’un quadernet. Es continua treballant als cursos següents portant a terme activitats diverses en les diferents àrees de llengües i al Taller del Bon escriptor.

ACTIVITATS 4t PRI

ACTIVITATS 4t PRI

ACTIVITATS 5è PRI