Escola Jacint Verdaguer Castelldefels

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Eines col·laboratives que conté Google Site
Advertisements

P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Programa de Transició Escola Treball
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Una experiència a sisè de Primària
El Pare Claret és un regal per a tots
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Antecedents (el context) Centre IATIC
PETITS REPORTERS Títol.
@sebastiani64.
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
Els constants canvis i reformes...
La Bíblia, Font de Valors Humans i socials
CE Jacint Verdaguer Integrat 3/16
Els ocells que viuen prop de l’escola
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
SEGUINT EL CAMÍ Residència Creu Nova.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
CEIP Son Ferrer: un model d’escola transparent
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
Mollerusa Museu del vestit de paper.
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Projecte d’estalvi energètic
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Malaltia i mort: Canvis familiars
DIADA DE LA PAU A SJO.
L’UNIVERS TROBADA INTERCENTRES MUS-E ZONA NORD 2009 DIVENDRES
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
TUTOR HABILITATS HABILITATS DE LIDERATGE D’OBSERVACIÓ HABILITATS
1ª DIAGNOSI EMBOLCALLS ESMORZARS
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.

ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
EL FILL ÚNIC i la RELACIÓ ENTRE GERMANS
EL PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DE LES DUES ESCOLES
Interacció escola - entorn.
PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Projecte FILS. Espai de families
de Transferència Educativa
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Títol: Git, un sistema de gestió del codi per projectes de software
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
L’ÚS D’INTERNET A LES BIBLIOTEQUES SEGONS LA RENDA FAMILIAR
11/04/12 FISICA I QUIMICA V7.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Enllaç químic El sistema periòdic David Mor Elbal.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Escola Jacint Verdaguer Castelldefels Xarxa social escolar Escola Jacint Verdaguer Castelldefels Marta Fuentes, Ramon Palau, Francesc Morilla

D’on parteix l’experiència? Les famílies demanen ampliar els formats de comunicació actuals amb l’escola L’equip directiu creu que les xarxes socials poden ajudar a tota la comunitat educativa Els mestres volen disposar d’alguna eina per col·laborar i comunicar-se entre ells El centre creu que la relació amb les famílies ha de disposar d'algun suport

Aplicació: les xarxes socials a l’escola Disseny Què volem Com ho podem fer Aplicació Creació de la xarxa social Formació Acompanyament Suport Observació del procés

Conclusions Amb la Xarxa social d'escola hem aconseguit solucionar aquests 'problemes', inquietuds... S'està consolidant una xarxa social sistèmica, en la qual alumnes, famílies i mestres, ens podem comunicar de manera controlada. L'escola no filtra l'escriptura... de fet fins avui no ens hem trobat que s'hagi de bloquejar cap usuari per motiu de difamació, insults i/o... Observem com les famílies, sobretot durant el cap de setmana, comparteixen estones amb els fills mirant les fotos i vídeos La Xarxa Social, segons ens manifesten els pares, ha permès crear un nou clima entre pares-fills. Hi ha pares que tenien dificultats. Han estat els seus fills qui han fet de mestres, guiant-los en aquest procés de 'descoberta' de la xarxa. La xarxa social és un element motivador tant per alumnes, mestres, com famílies Els alumnes manifesten que amb la xarxa social tenen més seguiment per part dels pares, i més motivació cap a les tasques proposades