Annex I Preneu les ombres Elaboració del projecte en imatges

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CONDICIONES INICIALES t
Advertisements

Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
TUTORIAL PREZI Com funciona un prezi..
Fitxa cas.
PROPORCIONALITAT 1 Funciona amb “clics”.
MILLORA DE LA REVISTA DE L’ESCOLA
El Realisme. Narcís Oller i Àngel Guimerà
El Modernisme i Joan Maragall
Llei 21/2013, de 9 de desembre, d’avaluació ambiental
Giacomo Leopardi, l’Infinito.
BAUHAUS, una escola d’art
Toca fusta FENT DECORATS
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
ELS TAURONS PROJECTE DE 2n A CURS Júlia Batlle.
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
APRENENTATGE MULTINIVELL
Concurs literari i d’instagram 2018
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
EL CONTE DEL DOFÍ.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Experimentam amb la ciència
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Laia Martín Calderón Gerard Redondo Huelín Quique Talabán Martínez
Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls
Projecte d’Itineraris Formatius
BERNAT METGE.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
NOM DEL DÉU - títol amb WordArt fons amb una imatge representativa
DIADA DE La pau i la no violència.
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Grau
COM FER ELS MURALS DEL PROJECTE:
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
8ª bicicletada La Mar de La Frau
Enginyeria del software II
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
LES FRACCIONS.
LA VIDA DE LES PERSONES.
Tutorial com canviar color i paisatge
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
TIPUS DE TAURONS.
3·( x +2 ) Endevinem nombres
Curs Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda
AFRODITA NOM : Sandra.
P-5 Curs
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
Llengua catalana i literatura
La xerrada introductòria del Sol, ha tingut tres parts
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
Alumno: ______________________________________.
PREPAREM UN RECITALPOÈTIC
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Els nombres racionals es poden representar sobre la recta numèrica.
Animem a totes les persones de la Facultat de Física a participar!
El llenguatge de la imatge. Unes quantes regles d’or per a fer bones
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Annex I Preneu les ombres Elaboració del projecte en imatges

La proposta inicial de vestir l’escenari del recital de poemes i lliurament de premis del certamen literari dels Barris de Ponent Olga Xirinacs, es convertia en un gran plafó presidit per la imatge de grisos de l’autora. Unes ombres de grisos que amaguen a l’ull que les contempla el missatge poètic d’aquesta escriptora: des de la distància, només la seva imatge; des de la proximitat, les seves paraules.

1. Escollim la imatge adequada

1. Escollim la imatge adequada

2. DISSENYEM EL FONS DE l’ESCENARI

3. DIVIDIM EN PARTS PROPORCIONALS

4. ELS ALUMNES EMPLENEN ELS FULLS

5. ORGANITZEM EL RESULTAT

6. COMENCEM A FER EL MUNTATGE

6. COMENCEM A FER EL MUNTATGE

6. COMENCEM A FER EL MUNTATGE

6. COMENCEM A FER EL MUNTATGE

7. PINZELLS I COLA BLANCA

7. PINZELLS I COLA BLANCA

8. ENCAIXEM bé totes les parts

8. ENCAIXEM bé totes les parts

8. ENCAIXEM bé totes les parts

9. Capa densa de cola blanca a SOBRE

9. Capa densa de cola blanca a SOBRE

10. Comprovem els fons més adequats

11. RevisIÓ i acabat Del procés

11. RevisIÓ i acabat Del procés

13. acabat: Segona capa de cola blanca

13. acabat: Segona capa de cola blanca

14. Procés d’assecat. 48 hores mínim