Concessió de subvencions en règim de concurència competitiva per a la realització d'activitats esportives 2017 Ajuntament de Genovés.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Advertisements

MANUAL D’AJUDA PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ EN CAMPS DE TREBALL 2017
Tema 4: L’inici del cicle comptable
Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa
MANUAL NOMINAPLUS.
Fitxa cas.
1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS 2012
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
ESecretaria CB Montpedrós
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
Concurs literari i d’instagram 2018
PRÀCTICA ESPORTIVA FORA D’HORARI ESCOLAR
Comunicació a entitats
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Subvencions per a la realització d'activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2015 Informació a entitats.
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
Library and Information Science Abstract
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
Liquidació del Pressupost Exercici 2016
AMBIENTACIÓ DEL CENTRE
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2018
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Ajuts individuals de menjador Curs
Tutorial TIMERIME.
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
Fitxa cas.
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
NOTES MATRÍCULA> Bonificació de Taxes Permanent
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
PROGRAMA IMPULS A L’OCUPACIÓ 2014
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
MAPA CONCEPTUAL - Accions - Responsables - Temporalització.
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Programa Centres Ecoambientals
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Préstec Total Universitari
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
2n BLOC. TEMA 8 CREDITORS I DEUTORS I PER O.C.
Obligacions fiscals de l'empresa: declaració censal, IAE i IVA
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Com s’han de signar electrònicament documents en format PDF?
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Convocatòria general de subvencions 2019
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Ajuntament de Faura PRESSUPOST 2008 Novembre 2007.
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2019
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Dret processal Administratiu
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
Estils i Plantilles Ms Word.
Fitxa cas.
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Transcripción de la presentación:

Concessió de subvencions en règim de concurència competitiva per a la realització d'activitats esportives 2017 Ajuntament de Genovés

ANNEX I: INSTÀNCIA SOL·LICITUT SUBVENCIONS ESPORTIVES 2017 Plenar les dades de la entitat Marcar la línea per la que s’opta a la subvenció. Marcar amb una ‘X’ els paperes que es presenten. Signar el document.

ANNEX II: INSTÀNCIA D’ACTUALITZACIÓ DE LES DADES DE LA ENTITAT ESPORTIVA EN EL REGISTRE MUNICIPAL D’ASSOCIACIONS. La entitat esportiva ha d’actualitzar les dades o en el seu defecte revisar que les dades que figuren al Registre d’Associacions de l’Ajuntament son les correctes. Una vegada revisat s’ha d’entregar aquest full i l’Ajuntament posarà el segell de conformitat.

ANNEX III: FULL DE MANTENIMENT DE TERCERS En aquest full figuren les dades bancàries per a fer el ingrés. No cal el segell de l’entitat bancària.

ANNEX IV: MEMÒRIA DETALLADA DE LES ACTIVITATS QUE ES PORTEN A TERME. Amb la finalitat de controlar quines son les activitats que es porten a terme i quines seran les que es desenvolupen durant l’any natural del 2017 així como el objecte, objectius i finalitat del club, es deurà d’elaborar una xicoteta memòria seguint els punts que es marquen a l’Annex. L’objecte d’aquest annex es fer conèixer a l’Ajuntament l’activitat i de quina manera esta fent-se. I comprovar d’aquesta manera que el servei esportiu que es fa per part de l’entitat és el correcte.

ANNEX V: DECLARACIÓ RESPONSABLE DE QUE L’ENTITAT QUE REPRESENTA NO ESTÀ INCURSA EN CAP CAUSA DE PROHIBICIÓ DE L’ARTICLE 13 DE LA LGS. El representat legal signarà el document per a donar fe que l’entitat no es troba incursa en cap circumstancia que recull l’article 13 de la Llei 38/2003 General de Subvencions.

ANNEX V: DECLARACIÓ RESPONSABLE DE QUE L’ENTITAT QUE REPRESENTA NO ESTÀ INCURSA EN CAP CAUSA DE PROHIBICIÓ DE L’ARTICLE 13 DE LA LGS. https://www.boe.es/buscar/act.php?id=BOE-A-2003-20977

ANNEX VI:DECLARACIÓ RESPONSABLE DE QUE L’ENTITAT QUE REPRESENTA NO TÉ DEPENDÈNCIA ECONÒMICA O INSTITUCIONAL D’ENTITATS LUCRATIVES. S’han de posar les dades del responsable legal de la entitat, la finalitat del document és el de comunicar que l’associació no te ninguna dependència o/i institucional d’entitats lucratives. És a dir , si el club depèn de un capital extern que aporta una institució s’ha de comunicar.

ANNEX VII: CERTIFICAT O DECLARACIÓ RESPONSABLE DE TROBAR-SE EL SOL·LICITANT AL CORRENT EN LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL. El representat legal de l’entitat signa i plena aquest document, declarant que el club està al corrent amb les obligacions tributaris i amb la seguretat social. El club ha d’ aportar els justificants corresponents. Ho podràs fer des de els següents links (consultar diapositiva següent):

ANNEX VII: CERTIFICAT O DECLARACIÓ RESPONSABLE DE TROBAR-SE EL SOL·LICITANT AL CORRENT EN LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL. HISENDA SEGURETAT SOCIAL http://www.agenciatributaria.es/AEAT.int ernet/Inicio/Ayuda/_comp_Consultas_inf ormaticas/Categorias/Certificados_tribut arios/Solicitud_de_certificados_tributarios/ Certificado_encontrarse_al_corriente_de_ las_obligaciones_tributarias/Certificado_e ncontrarse_al_corriente_de_las_obligacio nes_tributarias.shtml http://tramites.administracion.gob.es/co munidad/tramites/recurso/certificados- de-estar-al-corriente-en/bc6e91b6-9d2b- 457b-9846-48c0d1b815fd

ANNEX VIII: DECLARACIÓ SOBRE SI S’HA DEMANAT O OBTINGUT ALTRES SUBVENCIONS, AJUDES, INGRESSOS O RECURSOS QUE FINANCEN LES ACTIVITATS SUBVENCIONADES PER L’AJUNTAMENT. Plenar i signar el full. Aquest comunica a l’Ajuntament que l’entitat no ha demanat o obtingut cap subvenció o ajuda ,que tinga la finalitat d’aquesta subvenció.

ANNEX IX : DETALL PRESSUPOSTARI DE LA DESPESA I INGRESSOS DE L’ACTIVITAT. Per a aquest document no s’han d’adjuntar cap factura. S’ha de fer una relació detallada de tots els ingressos(loteries, quotes, rifes, publicitat...) que ha tingut l’entitat durant el any natural de la subvenció, així com també totes les despeses( arbitratges, hotels, compres de material...). Per a complimentar aquest full has de fer-ho des de el ordinador mitjançant l’aplicació Word. Al final del document s’ha de mostrar la relació INGRESOS-DESPESA. L’Objecte d’aquest annex, és el de fiscalitzar i assegurar-se per part de l’Ajuntament que els diners que l’entitat es gasta son per complir amb la finalitat que té.

ANNEX X: RELACIÓ DESPLAÇAMENTS DURANT LA TEMPORADA 2017 En aquest apartat l’entitat ha de plenar tots els desplaçaments per ordre d’equips i categoria segons siga aquest desplaçament internacional, nacional, provincial o autonòmic. Es marcarà el quilometratge d’anar i tornar des de Genovés fins a la ciutat del desplaçament. Per tal de verificar les dades, s’ajuntaran els calendaris de cada equip que figura al full per tal de que es puguem comprovar les dades. Al final de cada tipus de desplaçament es posarà el resum de cada tabla. Per a aquest document necessites treballar-lo des de l’ordinador amb la aplicació Word.

ANNEX XI: RELACIÓ DE PARTICIPACIÓ En aquest full es detalla la relació de jugadors que hi ha en l’entitat segons les franges d’edat que es marquen. Per tal de comprovar la relació , es necessari entregar un certificat federatiu on es detalle el número de jugadors/es i la relació per categoria que té l’associació.

COM JUSTIFICAR LA BAREMACIÓ?

LÍNIA 1

a) Nombre de llicències federatives de l’entitat: D’1 a 25: 4 punts a) Nombre de llicències federatives de l’entitat: D’1 a 25: 4 punts. De 26 a 50: 8 punts. De 51 a 75: 12 punts. De 76 a 100: 20 punts. (certificat federatiu on es mostren els alumnes totals i per categoria de la associació) Es justifica amb el Annex XI + el certificat federatiu que es deu adjuntar a aquest annex.

b) Desplaçaments: Provincial: 2 punts per desplaçament b) Desplaçaments: Provincial: 2 punts per desplaçament. Autonòmic: 4 punts per desplaçament. Nacional: 8 punts per desplaçament. Internacional: 10 punts per desplaçament. Amb el Annex X + el calendari de cada equip.

c) Nivell de participació: Per esportista querubí fins cadet: 0 c) Nivell de participació: Per esportista querubí fins cadet: 0.8 punts. Per esportista júnior o categories prèvies a sènior: 0.6 punts. Per esportista sènior i categories superiors: 0.4 punts (certificat federatiu on es mostren els alumnes totals i per categoria de la associació Es justifica amb el Annex XI + el certificat federatiu que es deu adjuntar a aquest annex.

d) Per esportista femení querubí fins cadet: 1 punt d) Per esportista femení querubí fins cadet: 1 punt. Per esportista júnior femení o categories prèvies a sènior: 0.8 punts. Per esportista sènior femení i categories superiors: 0.4 punts. Es justifica amb el Annex XI + el certificat federatiu que es deu adjuntar a aquest annex

e) Per esportista federat amb diversitat funcional amb un grau mínim (igual o superior) del 33 %: 1 punt. Si l’esportista no complirà la condició de federat, el president de l’associació emetrà un certificat on s’acredite la seua participació dins del club, aportant el reconeixement oficial del grau de discapacitat segons base cinquena El representant legal de la entitat emetrà un document on s’espificique: nom i cognoms, dni i categoria on milita el jugador/a, junt al certificat mèdic que acredite el grau de discapacitat.

LÍNIA 2

a)Desplaçaments: Provincial: 0. 5 punts per desplaçament a)Desplaçaments: Provincial: 0.5 punts per desplaçament. Autonò- mic: 1 punts per desplaçament. Nacional: 2 punts per desplaçament. Internacional: 3 punts per desplaçament. Amb el Annex X + justificant de les inscripcions de les competicions realitzades i tabla classificatòria corresponent a cada cursa.

b) Participar en la selecció (per cada convocatòria ): Provincial 1 punt. Autonómica 2 punts, Nacional 3 punts (Certificat federatiu corresponent). Amb un certificat federatiu on s’especifique quines competicions s’han realitzat i el caràcter de la mateixa(nacional, autonòmica...)

c)Consideració esportista d’elit: per la Comunitat Valenciana 5 punts c)Consideració esportista d’elit: per la Comunitat Valenciana 5 punts. Consideració nacional 10 punts Documents oficials emets per la Generalitat Valenciana (publicat al DOGV) o de l’Estat (publicat al BOE).

d) Esportista federat amb diversitat funcional amb un grau mínim (igual o superior) del 33 %: 1 punt, aportant el reconeixement oficial del grau de discapacitat segons base cinquena Adjuntar la llicència federativa+el certificat mèdic on s’especifique el grau de discapacitat.

ENTREGA DE LA DOCUMENTACIÓ Entregar la documentació dins dels dies establerts a les dependències de l’Ajuntament. S’entregarà una còpia de la instància amb el segell de l’Ajuntament i el número de l’entrada del document. Aquesta còpia s’ha de guardar i no pedre-la.

DATES IMPORTANTS DEL 18 DE NOVEMBRE AL 27 DE NOVEMBRE: PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ UNA DIES PER A LA BAREMACIÓ ES PUBLICA LA RESOLUCIO DE LA CONCESSIÓ 10 DIES NATURALS A PARTIR DE LA DATA DE LA PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ DE LA CONCESSIÓ PER A PRESENTAR LES FACTURES ( de l’1/1/17 fins a la publicació de la resolució de la concessió). PUBLICACIÓ DE LA RESULOCIO DEL PAGAMENT.