Distribució de les hores del currículum

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Interpretació estadística dels indicadors de centre
Advertisements

Eso, CFGM i Batxillerats
Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
Elaboració de Plans Individualitzats
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Què és un pla Individualitzat ?
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Institut Lluís Domènech i Montaner
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
BENVINGUTS/DES Institut Lluís Domènech i Montaner
I ARA, QUÈ PUC FER?.
SELECTIVITAT 2013.
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
La LOE i el nou currículum a l’educació primària
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
LOE Una oportunitat per a la millora Educativa Francesc Segura.
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
PAU 2010.
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
CIÈNCIES NATURALS CURS
La consciència fonològica a P-4
La LOE i el nou currículum a l’educació primària
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
Jornada de portes obertes de Batxillerat 2018
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Seminari d’Educació Especial
III. El servei públic educatiu
Presentació de 1r d’ESO Curs
“EL PALIC, un model per a les illes”
Escola Narcís Monturiol
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
CNL de Terrassa i Rubí Balanç d’actuacions en el mandat
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
ESTAT DE LA COEDUCACIÓ EN ELS CURRÍCULUMS EDUCATIUS
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Interacció escola - entorn.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
SELECTIVITAT 2011.
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Socialització de llibres de text.
El currículum a l’educació primària
2n de primària Curs Escola La Serreta.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
P-5 Curs
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
Presentada per Joana Rosa Moreno
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
CURS r.
L’elaboració de l’horari
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Transcripción de la presentación:

Distribució de les hores del currículum Decret 142/2007 Distribució de les hores del currículum

El programa “Hores curriculars_5” permet: Fer la distribució global de centre i en cada cicles de primària, de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007. Fer cada curs escolar els horaris de cada grup classe amb concordança amb la distribució anterior Reflectir l’aplicació del PL i les activitats de la sisena hora Fer el seguiment de l’aplicació dels horaris al llarg de l’etapa Concretar l’ús de les hores disponibles per a completar el currículum que s’ha fet al centre CEGP/IE

La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Annex 3 Decret 142/2007 Horaris globals L'assignació horària global de les àrees de l'educació primària és la següent Total Mín DFC Llengua i literatura catalana 420 Llengua i literatura castellana Estructures lingüístiques comunes 245 Llengua estrangera 315 105 Coneixement del medi natural social i cultural 630 455 175 Educació artística 525 280 Educació física 385 140 Matemàtiques 665 Educació per a la ciutadania i els drets humans 35 Religió (voluntària) Esbarjo Restants hores: es destinaran a completar l'organtizació del currículum mitjançant, entre d'altres, l'atenció a la diversitat de l'alumnat, l'organització d'agrupaments flexibles, el reforç educatiu i l'ampliació horària de les àrees (lliure designació). Total etapa decret 5250 3745 1505 CEGP/IE

Assignació global centre La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 0,0 1505 5250,0 Total etapa decret -665,0 Restants hores: es destinaran a completar l'organtizació del currículum mitjançant, entre d'altres, l'atenció a la diversitat de l'alumnat, l'organització d'agrupaments flexibles, el reforç educatiu i l'ampliació horària de les àrees (lliure designació). 525,0 Esbarjo 315,0 Religió (voluntària) 35,0 Educació per a la ciutadania i els drets humans 70,0 210,0 735,0 Matemàtiques 122,5 262,5 507,5 Educació física 280,0 Educació artística 385,0 840,0 Coneixement del medi natural social i cultural 175,0 490,0 Llengua estrangera 245,0 Estructures lingüístiques comunes 420,0 Llengua i literatura castellana 192,5 612,5 Llengua i literatura catalana Restants hores AC Total L'assignació horària global de les àrees de l'educació primària és la següent 2009/10 2008/09 2007/08 Horaris globals Assignació global centre Annex 3 CEGP/IE

La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Annex 4 Assignació hores X 35 setmanes (1r i 2n) Horaris mínims per cicles Cicle inicial Total Mín AC 1r 2n Llengua i literatura catalana 140   Llengua i literatura castellana Estructures lingüístiques comunes 105 0,00 Llengua estrangera 70 Coneixement del medi natural social i cultural Educació artística Educació física Matemàtiques 175 Religió (voluntària)/atenció educativa Esbarjo Altres: Total cicle inicial 1225 CEGP/IE

La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Annex 4 Assignació hores X 35 setmanes (1r i 2n) Horaris mínims per cicles Cicle inicial Total Mín AC 1r 2n Llengua i literatura catalana 245 140 105 3,50 Llengua i literatura castellana 2,00 Estructures lingüístiques comunes 1,50 Llengua estrangera 70 Coneixement del medi natural social i cultural 210 3,00 Educació artística 175 2,50 Educació física Matemàtiques 280 4,00 Religió (voluntària)/atenció educativa Esbarjo Restants   Total cicle inicial 1750 1225 525 25,00 CEGP/IE

La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Cicle mitjà Total Mín AC 3r 4t Llengua i literatura catalana 140   Llengua i literatura castellana Estructures lingüístiques comunes 70 0,00 Llengua estrangera 105 Coneixement del medi natural social i cultural 175 Educació artística Educació física Matemàtiques Religió (voluntària)/atenció educativa Esbarjo Altres: Total cicle mitjà 1260 CEGP/IE

La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Cicle mitjà Total Mín AC 3r 4t Llengua i literatura catalana 210 140 70 3,00 Llengua i literatura castellana 2,00 Estructures lingüístiques comunes 1,00 Llengua estrangera 175 105 2,50 Coneixement del medi natural social i cultural 315 4,50 Educació artística Educació física Matemàtiques 35 Religió (voluntària)/atenció educativa 1,50 Esbarjo Restants   Total cicle mitjà 1750 1260 490 25,00 CEGP/IE

La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Cicle superior Total Mín AC 5è 6é Llengua i literatura catalana 140   Llengua i literatura castellana Estructures lingüístiques comunes 70 0,00 Llengua estrangera Coneixement del medi natural social i cultural Educació artística Educació física Matemàtiques 175 Educació per a la ciutadania i els drets humans 35 Religió (voluntària)/atenció educativa 105 Esbarjo Altres: Total cicle superior 1260 Total etapa 3745 Diferència -5250 -1505 75 CEGP/IE

La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Cicle superior Total Mín AC 5è 6é Llengua i literatura catalana 157,5 140 17,5 2,50 2,00 Llengua i literatura castellana Estructures lingüístiques comunes 70 1,00 Llengua estrangera 175 35 Coneixement del medi natural social i cultural 315 4,50 Educació artística 105 Educació física 87,5 Matemàtiques 245 4,00 3,00 Educació per a la ciutadania i els drets humans   Religió (voluntària)/atenció educativa 1,50 Esbarjo Restants Total cicle superior 1750 1260 490 25,00 Total etapa 5250 3745 1505 75 Diferència CEGP/IE

Els horaris de cada grup classe L’aplicació del PL i activitats de la 6ª hora Dades identificació: centre, població, curs, mestre, grup classe Dies setmana: horari (09,00-10,30), hores (1,5), activitats (àrees i sisena hora) Quadre resum final: mestres, àrees, hores, llengua que es fa servir (LIC), activitats SH Exportació al full Assignació_global_0708. Concordança (hores grup classe / hores distribució hores curriculars) CEGP/IE

Assignació hores setmanes La distribució de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007   Assignació hores setmanes 1r ANY Curs 2007/08 CI 1r 2n 1A1 1B1 2A1 2B1 CAT 3,50 0,00 CAS 2,00 EstCom 1,50 IE MNS 3,00 E_ART 2,50 E_FIS MAT 4,00 REL/AE Esbarjo Total cicle inicial 25,00 CEGP/IE

Ús de les hores disponibles per a completar el currículum L’ús de les hores disponibles per a completar el currículum es destinaran a completar l'organització del currículum mitjançant, entre d'altres, l'atenció a la diversitat de l'alumnat, l'organització d'agrupaments flexibles, el reforç educatiu i l'ampliació horària de les àrees Resum : Àrees Cicles: inicial, mitjà i superior Activitats i hores Hores cicle i total etapa Concordança CEGP/IE

Ús de les hores disponibles per a completar el currículum ÀREA CICLE INICIAL CICLE MIJÀ CICLE SUPERIOR ETAPA ACTIVITATS HORES TOTAL CAT 105   70 17,50 192,5 CAS 0,00 IE1 CMNS 210 E_ART E_FIS 122,5 MAT 17,5 665 472,5 CEGP/IE

El programa “Hores curriculars_5” permet: Fer la distribució global de centre i en cada cicles de primària, de les hores del currículum establertes pel Decret 142/2007 Fer cada curs escolar els horaris de cada grup classe amb concordança amb la distribució anterior Reflectir l’aplicació del PL i les activitats de la sisena hora Fer el seguiment de l’aplicació dels horaris al llarg de l’etapa Concretar l’ús de les hores disponibles per a completar el currículum que s’ha fet al centre http://www.xtec.es/~jescue/ (Documents de suport ) CEGP/IE