LA PUBLICITAT I LA SEVA INFLUÈNCIA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Barberà del Valles, 19 Novembre 2008
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
ELS LLENGUATGES VISUALS
Triangles semblants.
Eines col·laboratives que conté Google Site
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
Les noves tecnologies aplicades al transport
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
T8. EL COMPORTAMENT INDIVIDUAL I SOCIAL (elements de la Psicologia Social) ELS GRUPS.
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Reunió informativa d’inici de 3r ESO
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
I transforma un llibre en un nou lector
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
Les bones pràctiques per a la educació en família
SEXE, DIVERSITAT I GENT GRAN
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
El Pla d’autropotecció
GESTIÓ PER PROCESSOS.
Cancel·lació i Automillora
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Comunicació Audiovisual
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
▬ El salmista, un ministre de la casa de Déu, assisteix a la intriga d’un rival sense escrúpols, que vol suplantar-lo en les seves funcions dins el.
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
LES FUNCIONS DEL VÍDEO A L’ENSENYAMENT
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
SUPERVISIÓ EXPERTA DE LA QUALITAT DEL SERVEI ELÈCTRIC
Grups interactius a L’Esquitx
Situacions creades a partir dels materials naturals
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
El màrqueting i els seus elements
+ Aquest salm és la súplica d'un home perseguit i acusat injustament. + Convençut de la seva innocència (v. 5), el salmista demana que els seus enemics.
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
LIDERATGE D’EQUIPS INSCRIPCIÓ Inici: 04/07/2018 Fi: 18/07/2018 Horari:
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Twitter 1.
LES XARXES LOCALS i els seus components.
TEMA 2 XARXES LOCALS David Bermúdez 4tC Vanesa Elvira 4tB
Resum del seu pensament
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
TEMA 8 Aplicacions de les derivades
L’organització del temps
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
BASES DE DADES Consultes
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
INTERES ACCIO N DESE O ATENCI ON.
XINO XANO ANEM ARRIBANT.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
Què és la psicologia? Etimologia de la paraula psicologia:
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Cas Danone.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
El departament de Recursos Humans
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

LA PUBLICITAT I LA SEVA INFLUÈNCIA Fundació Mn. Víctor Sallent – Formació Permanent

Funcions d’un mitjà de comunicació: Subministrar notícies. Subministrar explicacions i comentaris sobre aquestes notícies. Entretenir i divertir al lector. Fer la funció de vehicle publicitari CREAR OPININIÓ EN ELS SEUS LECTORS.

Algunes dades per pensar: Un noi/a ha passat 19.000 hores mirant la TV. en el moment d’acabar secundària. Programació setmanal: 670 assassinats. 850 baralles. 30 situacions de tortura. 24 suïcidis. 20 segrestos. 50 robatoris.

Definició de publicitat És la comunicació d’un missatge destinat a informar al públic sobre l’existència d’un producte o servei i persuadir de la seva compra al públic consumidor.

Paraules clau: MISSATGE. INFORMAR. PRODUCTE. PERSUADIR. COMPRA. CONSUMIDORS.

“Siempre habrá alguien que no necesite el Teléfono del Consumidor Campsa” Quien no conozca la gasolina. Ni la calefacción. Ni el agua caliente. Quien no sepa lo que es una estación de servicio. Quien no sea de una forma u otra consumidor de Campsa. Si este no es su caso apunte este teléfono por si tiene alguna consulta que hacernos.

Funcionament de la publicitat (fòrmula AIDA) ATENCIÓ. INTERÈS. DESIG. ACCIÓ. Incorporació de psiquiatres, psicòlegs, antropòlegs, sociòlegs…, dins dels equips de publicistes.

Els publicistes tenen en compte: Els infants es converteixen en clients potencials  són necessaris coneixements de psicologia evolutiva. El missatge publicitari es fa a mida dels infants  colors, música, contingut… Els publicistes tenen en compte: El “SINCRETISME” del pensament infantil  el nen/a no sap delimitar la realitat de la fantasia.

Els publicistes tenen en compte: El “PENSAMENT NARRATIU” del nen/a  el joc es troba envoltat d’una història que el nen/a ha de continuar; Ex: Babie i la seva família. Apliquen el criteri “D’AUTORITAT”  tendència a imitar les conductes dels adults.

Què fem davant d’aquests fets? Via legislativa. Es practica un control sobre el missatge. Preparem al receptor  en comptes de donar el peix podem ensenyar a pescar.