JOCS VS PANTALLES.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Las pantallas y el Juego (0-8 años)
Advertisements

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
LECTURA D’IMATGES als Estanys de Sils
Superfícies.
TEORIES DEL JOC AL SEGLE XX
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
1.- L’EMPRESA Per què és necessària l’empresa?
i el que no es pot avaluar
Salut mental i prevenció
1 u n i t a t L’educador infantil.
1 u n i t a t El joc.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
APRENENTATGE MULTINIVELL
Les bones pràctiques per a la educació en família
El dol i les petites pèrdues Reflexions i propostes per acostar-nos a l'experiència de la pèrdua, el sofriment i la mort amb infants i adolescents.
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
NIVELLS D’0RGANITZACIÓ
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
PETITS REPORTERS Títol.
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
Resta prohibit.
PSICOMOTRICITAT.
OPCIONS METODOLÒQIQUES
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
LA QUALITAT DE LA RELACIÓ AMB ELS NOSTRES FILLS I FILLES
LA UNIÓ EUROPEA Activitat per aprendre els països membres de la Unió Europea, on estan situats i les seves capitals.
MAPES MENTALS TONI BUZAN
1. Aristòtil 1.4 El problema de l’ésser humà i del coneixement
Escola Sant Sant Josep Oriol
Jornada Cloenda Esports
Estils de comunicació i relacions interpersonals: l’Assertivitat
LES FUNCIONS DEL VÍDEO A L’ENSENYAMENT
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Grau Multimèdia Projecte de final de grau Moisés García Jiménez
1. L’empirisme de Locke 1.1. L’origen i la constitució del coneixement
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
VERMICOMPOSTAGE 4t DE PRIMÀRIA S.J.O. Curs
2. L’empirisme de Hume 2.1. L’origen i la constitució del coneixement
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
2. El materialisme històric de Marx
2.2 El mètode socràtic: la inducció maièutica
SOBREEXCITABILITAT EN NENS AMB ALTES CAPACITATS
1. El problema de l’origen del coneixement i la veritat
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
Mapes conceptuals Jordi Guim.
CEIP SALVADOR ESPRIU ZER EL JONC EL PARE CARBASSER
Continuació: el temps II
2.2 El mètode socràtic: la inducció maièutica
Els receptors i els òrgans dels sentits
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Coneixement del medi natural
Les intel·ligències múltiples
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
Convivència i Mediació Escolar
Som humans. Per això a vegades….
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Vincent Van Gogh.
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
Tallers 2n. Trimestre
EL TACTE.
Transcripción de la presentación:

JOCS VS PANTALLES

Permet madurar i adaptar-se a la realitat Què és el joc? El joc és una activitat amena, universal i necessària. Permet el desenvolupament: Sensorial Psicomotor Cognitiu Afectiu Social Permet madurar i adaptar-se a la realitat

Què adquireixen amb cada tipus de desenvolupament Amb el desenvolupament sensorial: Aprenen a percebre les dades més exteriors de la realitat, com per exemple: olors, colors, textures, formes, etc. Amb el desenvolupament psicomotor: Aprenen a manipular i interactuar amb la realitat

Què adquireixen amb cada tipus de desenvolupament Amb el desenvolupament cognitiu: Aprenen a entendre i interactuar amb la realitat. Desenvolupen l’atenció, la concentració, la memòria, la creativitat, el raonament lògic, etc. Amb el desenvolupament afectiu: Aprenen a saber que succeeix en el seu interior, com és ell mateix, etc. Aprenen a expressar els seu desitjos, les seves angusties, les seves pors i les seves ganes de superació, etc.

Què adquireixen amb cada tipus de desenvolupament Amb el desenvolupament social: Aprenen a cooperar amb els altres i a respectar les normes. També aprenen a solucionar els conflictes.

Diferències generals entre les pantalles i els jocs Virtualitat i percepció Realitat i percepció Passivitat corporal Activitat sensorial, motora, cognitiva Aïllament Relació amb l’entorn