9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
S4 League S4: Stylish, eSper, Shooting, Sports.. Dades tècniques Desenvolupada:Pentavision Distribuïdora:Neowiz Games Data de llançament:2008 Gènere:Joc.
Advertisements

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Equacions amb dues incògnites.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2010 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
Podeu posar una foto del vostre centre
EL CÀLCUL MENTAL A L’EDUCACIÓ INFANTIL
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Les fraccions Sisè B curs
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Quan l’amor fa mal.
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Objectius
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
DIADA DE La pau i la no violència.
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Què son? Les instruccions són textos que exposen de manera molt clara els processos, ordres o obligacions que cal fer en un cas determinat. El text instructiu.
Matemàtiques 3er E.S.O..
EL TEMPS.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Què existeix i què no existeix.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
CURS
LES MATEMÀTIQUES AL MÓN
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
NOMBRES NATURALS I ENTERS
Tema 5: Nombres naturals i enters
Exercicis sobre l'Àtom:
Repàs control matemàtiques
TECNOLOGIA.
Maquetació de continguts
Curs d’Introducció a l’Ultimate
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Thinkató Instruccions
Les taules de multiplicar
EL VOLEIBOL SANDRA MONJE INS BAIX CAMP 2017//18.
Les fraccions Sisè B curs
Introducció Al posicionament Web.
Realitzat per: Xavi González i López.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
MÀGIA POTÀGIA.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Maquetació de continguts
Proverbis i planetes?.
Tindrem prou energia?.
Autora: Raquel Ferrero Grau, Ontinyent 2007
Organització i creixement
LA FLOR MÀGICA AUTORS: Ainoa i Christian.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Plantilla per realitzar un projecte
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) Objectius Comptar fins a 10 elements. Sumar números amb resultats fins a 10. Restar números començant per 10. Entendre el concepte de probabilitat per a decidir quants mistos cal agafar. Identificar la possibilitat d’exit cada vegada que agafem un misto.

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) Eines, Materials y Organització Els estudiants s'asseuen per parelles l’un enfront de l'altre Hi ha 16 mistos (o d’altres objectes com pedretes, llapis...) per cada 2 jugadors. Prepara còpies del patró inicial per a cada estudiant. La classe dura 45 minuts.

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) Patró Inicial

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) Descripció de la Classe Primera part de la classe: Dóna als jugadors els 16 mistos i una còpia del patró inicial. Digues als jugadors que posen els 16 mistos a la taula segons el model. Que practiquen, que agafen el nombre de mistos que els digues, només d'una fila, i que compten quants en queden.

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) Descripció de la Classe Segona part de la classe: Explica com es juga. Els participants juguen diverses vegades fins que aprenen com funciona el joc. Intercanvia les parelles cada 5 rondes perquè practiquen l’estratègia contra un altre jugador. Enjunta a tots els estudiants en un sol grup. Parleu sobre quines estratègies han intentat utilitzar per guanyar el joc.

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) Recomanacions Útils Assegura't que els estudiants han entès com funciona el joc. Canvia sovint les parelles perquè experimenten diferents estratègies de joc. El professor hauria de fer pensar als estudiants sobre quina estratègia podrien seguir per guanyar el joc.

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) ACTIVITATS I

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) ACTIVITATS II

Jugador B trau l’últim misto… 9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) JUGUEM AL NIM Jugador A Jugador B Jugador B trau l’últim misto… Jugador A guanya el joc!!

9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos) JUGUEM AL NIM

El resultat és: juga i aprén matemàtiques més fàcilment. El nostre Projecte t‘ajudarà; website: www.math-games.eu