FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Advertisements

EMPRESES D’INSERCIÓ ”Un nou repte empresarial per una economia més social i sostenible” Esto es una nota.
L’ESTATUT DEL TREBALLADOR AUTÒNOM Dra. Esther Sànchez
II Congrés de TREBALLADORS/ES FAMILIARS de Catalunya
MEMÒRIA DELS SERVEIS SOCIALS DE L’AJUNTAMENT DE TORELLÓ. ANY 2010
Atenció a la dependència al Medi Rural
La Consolidació de la Infermera com a Gestora de Casos
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
PROJECTE XARXA EMPRESES INCLUSIVES DEL GARRAF
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
La Planificació estratègica Territorial. De l’estratègia a l’Acció
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
ELS DRETS I DEURES DE LES FAMILIES DE PERSONES AMB DID
Autor: Samuel Lozano Alcodori
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
Consultar programes i inscripció a
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
va aprovar la Llei de Millora de barris.
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
SERVEIS SOCIALS BÀSICS
Evolució dels perfils professionals a logística
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
1 1.
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Model d’Acreditació i Qualitat en l’atenció
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
CSMIJ Sarrià-Sant Gervasi
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Quines necessitats i oportunitats es deriven de la nostra realitat social i laboral? DONES CUIDADORES Solsona,
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
La formació professional, una opció de futur i amb futur
CUAP Ciutat Vella-Peracamps
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Què és el SAL?. Vint-i-cinc anys del Servei d'Assessorament Lingüístic del Consell Insular de Menorca.
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
Global Cook Service.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
TAULA D’ITINERARIS PROFESSIONALS ITINERARI
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Evolució des de 2016: revisió i ajust a les lliçons apreses des del 17 d’agost de 2017 Pla Hospitalari de Resposta a Incidents amb Múltiples Afectats (IMA-MAR)
Projecte d’Itineraris Formatius
PRIMERES VISITES AMB PROCEDÈNCIA ENSENYAMENT
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Jornades i sessions tècniques 2010
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Presentació de resultats
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Serveis Socials Generals
El departament de Recursos Humans
ESTAT ACTUAL DELS SERVEIS SOCIALS BÀSICS A CATALUNYA
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Transcripción de la presentación:

FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya Barcelona, 3 de desembre de 2006 Organitzat per l’Associació de Treballadors Familiars de Catalunya

Els nostres objectius Generar ocupació regular en el sector de l’atenció domiciliària Afavorir la professionalització del sector oferint serveis de qualitat i confiança. Ampliar el univers de població que pugui beneficiar-se dels serveis d’atenció domiciliària. Utilitzar el xec-servei com element dinamitzador de la demanda e inductor d’efectes positius en la creació d’ocupació.

Professionalitat i qualitat Definició de professionalitat La satisfacció de l’usuari o usuària dels serveis Factors determinants de la professionalitat* * FERNANDEZ GES, Carme: El treball Familiar en el Servei d’Ajuda a Domicili: Evolució i reptes de la professió, Revista de Treball Social (RTS) núm. 172. CODTS. Desembre de 2003.

Què fem a la Fundació Domicília vers..... La Formació L’organització del servei La relació laboral

La Formació Vetlla i fa el seguiment de l’adequació dels perfils professionals als serveis que es contracten. Informa, orienta i encoratja les professionals per a què puguin optar a una formació reglada en el sector. Sensibilitza la població de la importància de la formació en l’atenció a les persones.

L’organització del servei Exigeix condicions empresarials mínimes Valora el Pla de prestació de serveis per part de les empreses Fomenta i organitza accions de reciclatge per als professionals de les empreses Ofereix protocols i assessorament per a la millora de l’organització

La relació laboral Aposta decididament pel compliment del Conveni Autonòmic: control i auditoria. Fomenta la ocupació de qualitat en el sector

La satisfacció de l’usuari /a Una forma més de mesurar la qualitat dels serveis Necessitat de regulació i accions contra l’economia submergida en el sector La professionalització genera canvis culturals de la població i dignifica el sector.

Moltes gràcies per la vostra atenció Bona feina!!!! Adela M. Redondo Olivencia, Directora E-mail: fundom@fdomicilia.net Tlf. 936.66.56.20