EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EAIA (Equip d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència)
Advertisements

Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
Recursos per atendre la diversitat Serveis i programes fora del centre
Programa de Transició Escola Treball
L’ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC EN UNA ESCOLA PER A TOTHOM
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
MEMÒRIA DELS SERVEIS SOCIALS DE L’AJUNTAMENT DE TORELLÓ. ANY 2010
Què és un pla Individualitzat ?
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
ENSENYAMENT.
Dades de l’inici del curs Dossier de Premsa
INTERVENCIÓ DE L’EAP ALS CENTRES CONCERTATS
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
UNITAT DE DETECCIÓ I PREVENCIÓ DEL MALTRACTAMENT INFANTIL (UDEPMI)
PROTOCOL COMARCAL D’INTERVENCIÓ EN MATÈRIA D’ABSENTISME ESCOLAR
El Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
SERVEIS SOCIALS BÀSICS
Treball col·laboratiu
PROGRAMES I ACTUACIONS
EL PLA INDIVIDUALITZAT
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
P E L C 0 a 3 anys Programa Per l’Estimulació Del Llenguatge
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Dispositiu Local d’Inserció
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
XARXA INFÀNCIA ADOLESCÈNCIA I FAMÍLIA
Taula Rodona 3 Salut Mental i Educació: Esculls i reptes de futur, des de l’experiència dels programes actualment en funcionament. Marta Colomer Bolló.
Seminari d’Educació Especial
Programa Salut i Escola
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
Presentació de 1r d’ESO Curs
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Coneixements i idees previs
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Pla Integral de Salut Mental
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
Àrea d’Atenció a les Persones
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS 13 Assessors psicopedagògics (psicòlegs,pedagogs psicopedagogs) 1 Treball social (dos professionals) 1 Fisioterapeuta

Ambit d’intervenció: comarcal Centres de primària: Públics: 35 Concertats: 5 Concertats prim/secun: 7 Centres de secundaria: Públics: 8 Concertats: 2 ESCOLA D’EE: 1 TOTAL 58 CENTRES

AMBITS D’INTERVENCIÓ ALUMNAT I LES SEVES FAMILIES CENTRES EDUCATIUS SECTOR

Alumnat i les seves families 1.- Avaluar les necessitats educatives de l’alumnat a nivell psicopedagògic i social. 2.- Col·laborar en la planificació de la resposta educativa 3.-Coordinar les actuacions dels diferents professionals que intervenen amb aquest alumnat tant interns com externs al centre educatiu. 4.- Seguiment de l’alumnat amb n.e.e. 5.- Assessorar i orientar les famílies 6.-Elaborar dictàmens i informes.

Centre educatiu 1.- Participar en la Comissió d’Atenció a la Diversitat, Comissió Pedagògica i reunions d’Equips Docents 2.- Coordinar-se amb els MEE, Psicopedagogs i altre personal de suport. 3.-Assessorar els equips directius i docents en la detecció i prevenció de conductes de risc i resolució de conflictes 4.- Assessorar als equips docents en processos de tutoria i orientació de l’alumnat. 5.- Participar en les comissions socials. 6.- Col·laborar amb els professionals que intervenen en el Programa Salut Escola. 7.- Col·laborar en projectes d’inclusió escolar: USEE i escolarització compartida. 8.- Col·laborar amb els mestres d’Educació Infantil en el seguiment del procés d’adaptació i aprenentatge dels alumnes a l’inici de l’escolarització

SECTOR 1.- Col·laborar en el procés de transició de l’alumnat entre les diferents etapes educatives: llar d’infants - educació infantil, primària – secundària. 2.-Participar en el treball en xarxes i plans educatius d’entorn. 3.- Col·laborar amb altres serveis o programes del Departament d’Educació o altres departaments de la Generalitat de Catalunya i altres administracions i institucions. 4.-Coordinar grups de treball amb professorat del sector per establir criteris d’intervenció per a l’atenció a la diversitat. 5.- Col·laborar amb les Oficines Municipals d’escolarització i en les diferents Comissions d’escolarització de la zona. 6.-Participació en les reunions de coordinació de primària – secundària de les diferents zones educatives.