PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
Advertisements

6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Escola Montserrat Sant Just Desvern
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
1 u n i t a t L’educador infantil.
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
TEMA 6. EL CENTRE COM UNITAT ORGANITZATIVA
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
UNA EXPERIÈNCIA D’ESCOLARITAT COMPARTIDA
UF3 DISSENY DE PROJECTES I ACTIVITATS EDUCATIVES EN L’ÀMBIT FORMAL
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
l’ordenació dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Decret d’autonomia dels centres educatius
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Programa Salut i Escola
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Presentació de 1r d’ESO Curs
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
“EL PALIC, un model per a les illes”
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
El currículum a l’educació primària
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Convivència i Mediació Escolar
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE ZER ALT LLUÇANÈS . Ceip d’Alpens . Ceip Aurora . Ceip Gafarró . Ceip Heurom

Santa Eulàlia de Puig-oriol Perafita Alpens Santa Eulàlia de Puig-oriol Sant Boi de Lluçanès

PEC de ZER ALT LLUÇANÈS Objectius Trets d’identitat Organigrama Metodologia Fi de la presentació

Trets d’identitat Som escoles catalanes. Torna a l’índex Som escoles catalanes. Potenciem una educació plurilingüe. Som escoles laiques. Promovem les tecnologies de la informació. Promovem la igualtat d’oportunitats. Fem un seguiment i una avaluació individual. Treballem per a una educació integral. Defensem el dret a la diferència. Promovem l’educació de persones autònomes i creatives. Som escoles obertes a l’entorn. Potenciem la relació dels alumnes de les quatre escoles i el diàleg i el consens entre els mestres de la ZER.

Objectius Pedagògics : Millorar l’expressió i la comprensió en llengua catalana i castellana. Adquirir una bona fluïdesa lectora. Potenciar l’ús de la llengua anglesa. Conèixer diferents llenguatges comunicatius: musical, corporal i artístic. Millorar les diferents habilitats matemàtiques. Potenciar la investigació científica, l’observació i la manipulació. Conèixer l’entorn natural i cultural proper. Participar en activitats físiques i/o esportives. Potenciar l’ús de les noves tecnologies. Fomentar l’intercanvi i les activitats de relació entre els alumnes de la ZER. Incidir en el respecte entre els membres de la comunitat educativa. Respectar les conviccions religioses. Promoure valors d’una societat de- mocràtica: participació, diàleg, responsabilitat... Promoure hàbits de salut positius i el respecte pel medi ambient. Potenciar la convivència i l’autonomia personal. Vetllar per la igualtat d’oportunitats. Adequar el currículum a aules composades per diversos nivells.

Objectius Equip de mestres : Pares i mares : Propiciar el diàleg i el consens. Participar en activitats de formació. Potenciar l’intercanvi d’experiències. Participar en projectes comuns. Col·laborar en activitats amb les entitats locals. Afavorir la coordinació entre primària i secundària. Afavorir la relació escola-poble. Organitzar activitats de lligam escola-família Afavorir la participació de la família en el seguiment educatiu dels alumnes. Promoure la col·laboració de les AMPES en els òrgans de govern de la ZER.

Objectius Àmbit administratiu : Àmbit humà i de serveis : Torna a l’índex Àmbit administratiu : Àmbit humà i de serveis : Vetllar per transmetre la informació als diferents òrgans. Vetllar per la millora estructural de les escoles. Realitzar tasques de coordinació. Gestionar bé els recursos per millorar l’eficiència. Organitzar els horaris per afavorir l’atenció a la diversitat. Procurar pel bon funcionament i organització i una bona entesa. Elaborar els projectes necessaris per dur a terme el PEC. Coordinar les tasques administratives de la ZER. Orientar i col·laborar en l’organització i funcionament dels serveis escolars. Vetllar pel compliment del Regla- ment de Règim Intern. Mantenir relacions personals fluïdes amb tots aquells que tenen relació amb l’escola.

Metodologia Torna a l’índex Premissa : L’escola rural té unes característiques diferents. Principals trets metodològics : Constructivisme Treball cooperatiu Atenció individualitzada i atenció a la diversitat Principi d’activitat Flexibilitat Autonomia, hàbits de treball i responsabilitat Relació amb l’entorn

Estructura organitzativa Torna a l’índex ZER ALT LLUÇANÈS CONSELL ESCOLAR ZER - Ajuntaments Pares i mares Representants claustre Equip directiu CLAUSTRE DE ZER Mestres tutors + especialistes Escoles que la formen Relació amb: - Consell Comarcal Osona EAP Osona CRP Osona i Extensió Perafita Consorci del Lluçanès Ajuntaments Biblioteques Serveis Sanitaris Altres Relacions externes Òrgans de participació CICLES EI-CI CM-CS Organització en Equip directiu: Director/a Cap d’estudis Secretari/a COORDINACIONS - Informàtica Riscos laborals LIC Innovació educativa Revista Personal d’administració i serveis CEIP ALPENS (Alpens) Ajuntament Pares Alumnes Claustre de Centre CEIP HEUROM (Perafita) CEIP GAFARRÓ (Lluçà) CEIP AURORA (Sant Boi de Lluçanès) Gestió - SSTT Inspecció