La Gestió de l’Aula a Primària

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
Josep Montané Capdevila
ENERLOGY MONITORING Monitoritzar Gestionar Web Consums Aigua
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
2. L' idealisme transcendental:la síntesi kantiana 2. 3
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
Diapositiva de presentació
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
TEXT I CONTEXT DE LES CONDUCTES PROBLEMÀTIQUES
Decret d’autonomia dels centres educatius
L’Expressió escrita.
de qualitat a l’administració local
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
Experimentam amb la ciència
Eduard Aibar Estudis d’Arts i Humanitats
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Projecte d’Itineraris Formatius
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL PLA INDIVIDUALITZAT
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Prevenció del vih en l’àmbit de les drogodependències  La perspectiva de gènere ens ofereix l’oportunitat.
Decret d’autonomia dels centres educatius
Experiència amb el Google Sites
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
La gestió per processos
Situacions creades a partir dels materials naturals
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
TECNOLOGIA.
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
FEAC 2016.
Aprenentatge de matemàtiques a partir de la creació de videojocs.
Global Cook Service.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
Formació per als equips directius d’educació secundària
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
La satisfacció de ser docent Departament de Pedagogia de la UdG
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Coneixement del medi natural
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
Convivència i Mediació Escolar
un camí cap a la convivència i el diàleg
Presentació assignatura
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
L’elaboració de l’horari
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

La Gestió de l’Aula a Primària Joan Teixidó Saballs GROC. Universitat de Girona Granollers, 22-03-06

Aspectes Previs 1. Salutació 2.- Per què goso parlar de Gestió d’Aula? 3.- Cinc pressupòsits (hipòtesis prèvies) Els problemes d’aula augmenten amb l’edat No és un problema “vostre” sinó “d’ells” Comprendre queixes i neguits dels mestres Fem molts “invents” …però la cosa no millora Preocupació dels directius 4.- Si és això… no ho puc solucionar 5.- I per què he acceptat de venir…. 6.- La satisfacció/insatisfacció dels mestres 7.- Intervenir en situacions que no controlem 8.- La gestió d’aula

Què és la Gestió de l’Aula? 1.L’essència de la feina docent 2. Millorar les competències docents Partir de preocupacions i problemes reals. Reflexió sobre l’acció 3. Gestió d’un conjunt de factors que contribueixen a la creació d’un clima d’aprenentatge Per què parlem de “gestió de.l’aula” 4.- És necessari posseir/desenvolupar competències per a la gestió de l’aula?

Factors a considerar 1. Programació prèvia 2. Primeres impressions 3. Relacions interpersonals 4. Normes de convivència i funcionament 5. Gestió de l’espai 6. Gestió del temps 7. Gestió dels materials educatius 8. Gestió del grup d’alumnes 9. Control i vigilància 10. Afrontament de situacions crítiques/distorsionadores.

El pas a l’acció De la descripció analítica a la competència global. El procés de construir-se seguretats