Logos de partners, ajustats a la dreta

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les Emergències Mèdiques Vitals a l’Atenció Primària.
Advertisements

Fitxa cas.
Direcció per projectes (Organizació Sanitària Integral)
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
“MESURES PENALS ALTERNATIVES EN LA COMUNITAT” Pilar Casaus
Fitxa cas.
Programa del Dr. Joan-Francesc Pont per a la Direcció de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials JUNTA D’ESCOLA 1 d’abril de 2004 “El dubte no és.
i el que no es pot avaluar
Diputació de Barcelona
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
III Jornada de transport sanitari
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Logos de partners, ajustats a la dreta
La planificació estratègica al Campus de la
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Desenvolupament de la sessió:
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
Federació Catalana d’ONGD
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
Presentació de Kickoff
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
PRI Enllumenat ( 2017 – 2020) Ecologia Urbana
Assemblea informativa 8 de gener de 2010
Reunió de pares i mares d’alumnes de segon de Batxillerat
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
Alexandre López-Borrull
Jornada Cloenda Esports
Fitxa cas.
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
La gestió per processos
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
Fitxa cas.
Àrea d’Afers Acadèmics
LIDERATGE D’EQUIPS INSCRIPCIÓ Inici: 04/07/2018 Fi: 18/07/2018 Horari:
Infraestructures de la Generalitat de Catalunya
Préstecs Participatius per a emprenedors culturals digitals.
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
OBSERVATORI DE LA MEDICINA FAMILIAR AL MARESME
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Setembre 2015 Sala de Juntes Facultat de Veterinària
Xarxa de Custòdia del Territori
Fitxa cas.
Projecte d’Itineraris Formatius
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
Desenvolupament de la sessió:
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Campanya d’incendis 2015 Departament d’Interior
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
CEDRO denúncia a les UNIVERSITATS
Grabeplast sales management
Fitxa cas.
Reunió centres 25 juny 2019.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Manteniment calendari d'exàmens
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Residencia estudiants
Transcripción de la presentación:

Logos de partners, ajustats a la dreta Seguiment de l’AM <<Nom lot>> <<TÍTOL DE L’EMPRESA>> 4 / desembre / 2018 Logos de partners, ajustats a la dreta

Lloc: <<Lloc>> Data i Hora: <<Data i Hora>> Institut Municipal d’Informàtica Detalls de la reunió Lloc: <<Lloc>> Data i Hora: <<Data i Hora>> Convocats: <<Nom 1erCognom 2onCognom (Rol/Càrrec)>> 4 / desembre / 2018

1.2.– Situació de contractes Seguiment operatiu Institut Municipal d’Informàtica Ordre del dia Seguiment executiu 1.1.– Visió global AM 1.2.– Situació de contractes Seguiment operatiu 2.1.– Anàlisi compromès 2.2.– Acords de Nivell de Servei 2.3.– Anàlisi d’incidències 2.4.– Anàlisi de peticions 2.5.– SAU específic Hisenda Riscos Altres aspectes rellevants 4 / desembre / 2018

Seguiment executiu - Visió global de l’AM Institut Municipal d’Informàtica Seguiment executiu - Visió global de l’AM Èxits Temes calents Actions/Remediation <Nota: Punts destacables del servei AM durant el darrer mes. Èxits realitzats> <Nota: Principals temes oberts/calents del servei AM durant el darrer mes. Què ens preocupa?> <Nota: Accions prosades o en curs per solventar els temes oberts. Què fem per resoldre’ls?> Al radar <Nota: Informació de temes que vindran properament i tindran impacte en el servei AM. Propers reptes> 4 / desembre / 2018

Seguiment executiu - Visió global del AM Institut Municipal d’Informàtica Seguiment executiu - Visió global del AM TOTAL CONTRACTE CORRECTIU RECURRENT <Nota: Gràfica de l’evolució econòmica de l’AM. Tots els valors corresponen a imports (IVA inclòs), excepte aquells en què s’especifiqui el contrari. > 4 / desembre / 2018

Seguiment executiu - Visió global del AM Institut Municipal d’Informàtica Seguiment executiu - Visió global del AM TOTAL CONTRACTE CORRECTIU RECURRENT <Nota: El quadre següent conté la facturació per mesos de l’any actual per cada contracte que forma part de l’AM> 4 / desembre / 2018

Seguiment executiu - Situació de contractes Institut Municipal d’Informàtica Seguiment executiu - Situació de contractes <Nota: El quadre següent conté la situació dels contractes de manteniment. Tots els valors corresponen a imports (IVA inclòs), excepte aquells en què s’especifiqui el contrari> S No compromès Compromès Estat del Contracte Expedient Descripció Pendent de valorar Pendent OK IMI Desestimat Executat Pendent Avanç Import del contracte %Compromès Facturat %Facturat Previsió Disponible Data Inici Data Fi Grau d’execució del contracte 4 / desembre / 2018

Seguiment operatiu – Anàlisi compromès Institut Municipal d’Informàtica Seguiment operatiu – Anàlisi compromès Compromès per Servei d’Aplicació Servei d’aplicació Correctiu Recurrent Oficina Tècnica TOTAL (IVA inclòs) TOTAL Compromès per Unitat Servei Compromès per Client Unitat Servei Peticions Hores Import TOTAL Client Peticions Hores Import TOTAL <Nota: Es podran afegir dades i gràfiques comparatives per agrupació de serveis> 4 / desembre / 2018

Seguiment operatiu – Anàlisi Volumetries - compromès Institut Municipal d’Informàtica Seguiment operatiu – Anàlisi Volumetries - compromès Volumetries per tipus de petició Servei de Contracte Estimació anual plec Línia Base acumulada Volumetria incorreguda Total Hores Import (IVA inclòs) Transició N/A Manteniment Correctiu Manteniment Recurrent - Manteniment Recurrent - Canvis normatius - Manteniment Recurrent - Actualitzacions tecnològiques - Manteniment Recurrent - Avaluació de noves necessitats - Manteniment Recurrent - Acompanyament i recepció de nous projectes - Manteniment Recurrent - Millores tècniques-funcionals i parametrització Evolutius identificats Oficina Tècnica Total general <Nota: Volum anual = dades del plec, Línia Base acumulada = volum anual ajustat als mesos de contracte de l’any/mesos contracte * mesos execució contracte> <Nota: Volum anual = dades del plec, Línia Base acumulada = volum anual ajustat als mesos de contracte de l’any/mesos contracte * mesos execució contracte> 4 / desembre / 2018

Seguiment operatiu – Acords de Nivell de Servei Institut Municipal d’Informàtica Seguiment operatiu – Acords de Nivell de Servei <Nota: Seguiment mensual dels ANS’s> Medicions del mes de <mes> del <any> Tipus de servei Indicador Prioritat Nombre Objectiu %Acordat En plaç % Complert Correctiu Temps de resposta Crítica 1 >=95 Greu 2 Normal 4 Temps de resolució >=90 12 16 Manteniment Recurrent Compliment de terminis de manteniment evolutius (EV4) Data prevista de fi Temps de valoració 24 Temps dedicat a correctiu per evolutiu major de 40 hores (EV2) Termini de començament de manteniment evolutius (EV5) 32 TOTAL CORRECTIUS TOTAL EVOLUTIUS Exemple il·lustratiu (*)Per formalitzar el compliment dels ANS’s, s’ha de signar l’acta adjunta. 4 / desembre / 2018

Seguiment operatiu – Acords de Nivell de Servei Institut Municipal d’Informàtica Seguiment operatiu – Acords de Nivell de Servei <Nota: Històric del compliment dels ANS’s del contracte> Tipus Indicador Prioritat % Acordat Gener Feb. Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Decembre Correctiu Temps de resposta Crítica >=95 Greu Normal Temps de resolució >=90 Evolutiu Compliment de terminis de manteniment evolutius (EV4) Data prevista de fi Temps de valoració Temps dedicat a correctiu per evolutiu major de 40 hores (EV2) Termini de començament de manteniment evolutius (EV5) Exemple il·lustratiu 4 / desembre / 2018

Anàlisi d’incidències Institut Municipal d’Informàtica Anàlisi d’incidències Slides 4 (adaptado a los servicios de contrato) y 6 4 / desembre / 2018

Anàlisi de peticions Slides 10 y 11 4 / desembre / 2018 Institut Municipal d’Informàtica Anàlisi de peticions Slides 10 y 11 4 / desembre / 2018

Incidències i problemes pendents de resoldre Institut Municipal d’Informàtica Incidències i problemes pendents de resoldre Slide 8 y la 15 de Nicolás (AXPE) 4 / desembre / 2018

Altres aspectes a comentar Institut Municipal d’Informàtica Altres aspectes a comentar <Nota: Afegir el que es consideri oportú, aquí o en qualsevol dels punts descrits anteriorment> 4 / desembre / 2018