Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TREBALL DE CATALÀ.
Advertisements

CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
26 de l’any Regina Escoltant “Converteix-te, Jerusalem” de Narcís Casanoves, sentim-nos Església “santa i pecadora”
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
El Pare Claret és un regal per a tots
Les primeres passes amb el GeoGebra
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Ens alimentam amb el cos i la sang del Senyor
CLASSE DELS POPS CURS
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
ACTIVITATS AQUÀTIQUES
PETITS REPORTERS Títol.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
Un dia a la classe de P.3 HÀBITS.
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
DIADA DE La pau i la no violència.
Descobrint un tresor amagat
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Somnis d'Infant.
ELS LÍMITS EN ELS INFANTS, NECESSARIS?
La vida és un do de Déu i un servei als altres
DIADA DE LA PAU A SJO.
Vivim-la amb el sacerdot
EL COLOR BLAU.
Objectiu Educatiu Trienni
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
valors humans i socials
ENS TROBEM DE NOU.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
LA ROBA I ELS VESTITS Unitat de Programació
LA VIDA DE LES PERSONES.
UN DIA A P3 P3A CLASSE DE L’ESPÍGOL P3B CLASSE DEL ROMANÍ.
BIODIVERSITAT A L’HORT
PERDONEU-NOS, SENYOR ! Jesús ens descobreix el goig de retrobar l’amistat amb Déu el nostre Pare Amb nosaltres 2-8.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
La vida no és sols per mi, sinó per servei, ajuda i bé dels altres
Somnis d‘infant.
Interacció escola - entorn.
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Ajuda'm a fer silenci, Senyor,
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
ELS PRIMERS DIES A P3.
Jesús és viu TEMPS DE PASQUA!.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.

I a més a més, se’ns demana Per nosaltres, l’entrada a l’Escola és un pas importantíssim a la nostra vida. els nens de P3 hem de descobrir uns espais nous: l’escola i l’aula hem d’establir relacions amb persones desconegudes: el mestre i altres nens hem d’acceptar unes normes de funcionament hem d’aprendre a compartir espais i materials i hem de superar l’egocentrisme tan característic de la nostra edat I a més a més, se’ns demana que NO PLOREM!

En començar el curs, el nostre principal objectiu consisteix a superar el període d’adaptació, que no és res més que: aconseguir que ens sentim segurs i aconseguir que ens sentim contents anant a l’escola

Per això, des d’aquí, demanem a les nostres mares, pares, avis, àvies, veïns, veïnes, cangurs... que quan ens deixin a l’escola marxin de pressa per no allargar-nos l’angoixa i el plor a les hores d’entrada.

També vull explicar que si la nostra senyoreta us demana coses com: la beta i el nom a la nostra roba les sabates amb velcro i no amb cordons portar roba que ens faciliti anar al lavabo portar una muda de canvi a l’escola i actualitzar-la no portar joguines de casa portar una bosseta de roba i no portar motxilla

HO FA PER NOSALTRES, PER FACILITAR-NOS L’ADAPTACIÓ A L’ESCOLA, PERQUÈ ELS NENS DE P3 PLOREM : si no podem penjar la nostra jaqueta al penjador, perquè sense beta no hi ha manera si caiem per ensopegar amb els cordons de les sabates, perquè nosaltres no podem fer-ho sols i la senyoreta no està sempre enganxada a nosaltres si ens fem pipí a sobre, perquè no hem pogut descordar-nos el botó dels pantalons, o baixar-nos la cremallera, o descordar-nos el cinturó… si ens mullem, o ens enfanguem, o ens fem pipí… i no tenim roba per canviar-nos, o hem d’anar amb màniga curta a l’hivern, o amb jersei de llana a la primavera si un nen ens pren la nostra joguina, o es perd, o es trenca … si no ens podem posar o treure la motxilla sols, o ens fem un embolic amb ella

Ara, us ensenyaré algunes imatges del què fem a l’escola i a l’aula per apropar-vos una mica més al nostre món.

Així dibuixem el nostre cos:

Així són les nostres mans quan les estampem:

Així escrivim el nostre nom:

Així dibuixem:

Així despertem les nostres mans:

I, a més a més… PINTEM

MIREM CONTES

DESCOBRIM LLETRES I NÚMEROS

I JUGUEM

Gràcies per compartir amb mi aquesta estona. Pau En resum: aprenem! Gràcies per compartir amb mi aquesta estona. Pau

Cristina Fuster Jaap cristinafj@terra.es CEIP Joaquim Ruyra. Blanes b7000469@centres.xtec.es