Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Sistemes microinformàtics i xarxes
Programa de Transició Escola Treball
LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS VIARIS
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
Resultats pla de formació Ajuntament de Vilassar de Mar
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
Plantilles complexes i la gestió del temps de les persones.
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
Projecte d’Itineraris Formatius
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
SUPERVISIÓ EXPERTA DE LA QUALITAT DEL SERVEI ELÈCTRIC
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Presentació Cadena de Valor
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
LIDERATGE D’EQUIPS INSCRIPCIÓ Inici: 04/07/2018 Fi: 18/07/2018 Horari:
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Serveis de Formació.
Coneixements i idees previs
IV JORNADES DOCTORIALS
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
Global Cook Service.
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Projecte d’Itineraris Formatius
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Gestió participativa dels projectes de centre
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
Les Franqueses, setembre 2007
Pla Integral de Salut Mental
Jornades i sessions tècniques 2010
CRAI: Unitat de Docència
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016

Identificació de la necessitat Núm. d’accions formatives impulsades des de la Direcció de Serveis de Formació (DSF): 155 Núm. d’edicions organitzades al 2015: 1001 Núm. de proveïdors en accions de la DSF: 359 Mitjana de proveïdors per acció formativa: 6,3 Accions formatives amb menys número de proveïdors: Aplicador i manipulador de productes fitosanitaris (1) Ordre a l’ordinador (2) Accions formatives amb un màxim número de proveïdors: Habilitats comunicatives i relacionals (32) Habilitats directives: Gestió d’equips (28) Resolució de conflictes a l’equip de treball (26)

Característiques principals del projecte Situació Pla Director de la Direcció de Serveis de Formació (DSF) Augmentar l'homogeneïtzació de l’actuació dels/les docents que imparteixen una mateixa acció formativa del banc d’accions de la DSF, al mateix temps que es posen al seu abast uns materials bàsics pel desenvolupament del pla d’activitats Objectiu Elaboració de plans docents i materials bàsics en les accions del banc de la DSF amb més demanda Objecte Número d’accions formatives treballades: 10 Proveïdors implicats: 9 Altres professionals: pedagog i editors Dades Primera fase: 10 plans docents i manuals bàsics. Primer semestre 2016 Segona fase: 10 plans docents i manuals bàsics. Segon semestre 2016 Tercera fase: revisió plans docents modalitat SP d’accions formatives d’habilitats. Segon semestre 2016 Quarta fase: 40 plans docents. 2017 Cinquena fase: revisió plans docents de la resta d’accions de modalitat SP de 2017 Sisena fase i final: resta de plans docents de modalitat P Fases

Els patrons metodològics El pla docent com eina tècnica: la seva lògica i el seu sentit Disseny de la seqüència formativa a partir del pla docent: conceptes clau Algunes preguntes a fer-se per dissenyar una bona seqüència formativa

Els patrons metodològics: una eina de suport http://formadiba.diba.cat/sites/default/files/public_resources/altres/078EDPAFN_00/index.html

Proposta d’itinerari formatiu Competència: Orientació de servei a la ciutadania Proposta d’itinerari formatiu Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació de serveis Tractament de situacions difícils en l'atenció a la ciutadania Protecció de dades de caràcter personal Tècniques de distància emocional La imatge corporativa en l'atenció a la ciutadania Introducció a l’atenció a la ciutadania Gestió emocional en l'atenció directa a la ciutadania Taller de contenció emocional Atenció telefònica i comunicació Àrab bàsic aplicat a situacions de treball

Competència: Direcció de persones Proposta d’itinerari formatiu Conducció de reunions Habilitats directives: Gestió d’equips Resolució de conflictes a l’equip de treball Qualitat en els equips de treball: Mecanismes de millora contínua Habilitats directives: El rol directiu Gestió del personal de brigades Estils de comandament en la direcció de persones Elements emocionals en la direcció de persones El clima laboral: Elements d’optimització i prevenció

Competència: influència i persuasió http://www.diba.cat/documents/477802/17669926/DiccionariCompetencies/a61cf12c-ac2b-4e5f-adcb-7cd9a921300f Proposta d’itinerari formatiu English for Workplace Communication Improve your English Communication Skills: B2 Improve your English Communication Skills: B2.2 Llenguatge argumentatiu Tècniques de negociació (SP) Tècniques de presentacions orals en públic (SP) Projecció de veu a les presentacions Comunicació no verbal aplicada a l’oratòria Com superar la por a parlar en públic Persuasió i influència: tècniques i estratègies Presentació de la informació, eines de visualització i infografies

Proposta d’itinerari formatiu Competència: Comunicació estratègica Proposta d’itinerari formatiu Ús professional de les xarxes socials. Elaboració d'un pla de comunicació 2.0 o una guia d'usos i estils. Comunitats virtuals i Community management La comunicació interna a les organitzacions Elaboració de plans de comunicació a l'organització Identificació i tractament de rumors a les organitzacions Imatge i reputació corporativa en la era digital

Gràcies per la seva participació Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Gràcies per la seva participació Barcelona, 22 setembre de 2016