HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L’ÈPOCA DE L’IMPERIALISME
Advertisements

d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL
Escola Montserrat Sant Just Desvern
 El fetge és l'òrgan que forma la sang.
L’ÈPOCA DE L’IMPERIALISME
SEGONA GUERRA MUNDIAL ( 3 de setembre 1939 – 2 de setembre 1945 )
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
Què és un pla Individualitzat ?
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
Presentació del curs acadèmic
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
Intercanvi Canet –Zuric Curs
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
12 La guerra freda ESQUEMA RECURSOS INTERNET.
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
Literatura catalana medieval. Prosa
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
LA REVOLUCIÓ RUSSA I L’URSS ( )
TEMA 9.- LA CRISI DE 1929 I LA DEPRESSIÓ ECONÒMICA MUNDIAL
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Catalunya, nou estat d’Europa?
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
PAU 2010.
CIÈNCIES NATURALS CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Com introduir les Guies Docents
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Amics de la ciutat de Granollers Granollers, 26 de gener 2011
Enginyeria del software II
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
NOVETATS NOVA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ I TRANSPOSICIÓ CATALANA
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Treball de Recerca de Batxillerat
BATXIBAC El Batxibac es una doble titulació francoespanyola.
NORMATIVA CC SS.
Informàtica Batxillerat HCS
TECNOLOGIA.
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Formació per als equips directius d’educació secundària
Què passa amb ’examen final?
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Cap a l’FCT en els cicles LOE
Concreció de la resposta educativa en el PI
Curs Presentació Assignatura
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Llengua catalana i literatura
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Què fas a la universitat?
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Què fas a la universitat?
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI BAT1 Presentació 2016-2017 HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI Professor: Miquel Caelles Email: mcaelles@joviat.cat

1. Continguts de la matèria 2. Material ÍNDEX 1. Continguts de la matèria 2. Material 3. Criteris d’avaluació i correcció 4. Normativa 5. Dubtes i preguntes

1. Continguts del curs: 1r bloc 1) Els primers del nou mil·lenni (2000-2016) Les pors al canvi de mil·lenni: l’efecte 2000 El món islàmic: de l’11 S de 2001 a l’Estat Islàmic Crisi económica mundial: de les hipoteques subprime (2007) a la crisi financera global Què li passa a la Unió Europea ?. De la implantació de l’euro (2002) al Brexit (2016) Règims polítics actuals

1. Continguts del curs: 2n bloc 2) El món dels nostres pares (1967-2000) Els Estats Units: de la guerra del Vietnam a l’any 2000 Europa: del maig del 1968 a la unificació d’Alemanya El món islàmic: el conflicte araboisraelià De l’URSS de Bréjnev a la Federació Russa de Vladimir Putin #aroundjoviat

1. Continguts del curs: 3r bloc 3) De la Segona Guerra Mundial al maig francès (1939-1968) La Segona Guerra Mundial La formació de blocs i la guerra freda La descolonització

Fotocòpies i activitats puntuables Apunts i activitats 2. Material Fotocòpies i activitats puntuables Apunts i activitats Bloc: http://www.quinsegon.wordpress.com

3. Criteris d’avaluació i correcció SMX – M5 Xarxes Locals 3.1 La nota trimestral s’obté de la mitjana entre: L’examen trimestral (40%). Per fer la mitjana amb la resta de notes, l’alumnat ha de tenir un 4, com a mínim, en aquest examen. Els parcials, treballs i exercicis (50%) Actitud (10%) Recuperacions: després de cada trimestre i al final de curs

SMX – M5 Xarxes Locals Presentació 4. Normativa SMX – M5 Xarxes Locals 4.1 Avaluació de les activitats. -Un/a alumne/a no podrà ser avaluat trimestralment si no entrega totes les activitats. (PQ) -Si l’activitat no es lliura dins el termini establert es puntuarà amb un 0. -Si el no lliurament és justificat, serà obligatori lliurar l’activitat pendent el primer dia que l’alumne/a s’incorpori. L’activitat serà corregida pel professor, però no tindrà valor numèric en la nota final de trimestre. 4.2 Parcials - Si un alumne/a no es presenta a un examen parcial serà puntuat amb un 0. - Si l’absència a l’examen és justificada no se li posarà nota i s’examinarà dels continguts en l’examen de final de trimestre. - NOMÉS es repetirà l’examen a un/a alumne/a quan un altre grup no l’hagi fet encara. Presentació

5. Dubtes i preguntes SMX – M5 Xarxes Locals Presentació