SESSIONS DE REFLEXIÓ PRÀCTICA PER A DIRECTORS I DIRECTORES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Universidad Nacional Abierta Dirección de Investigaciones y Postgrado Maestría en Administración Educativa Estratégias de Gerencia Educativa (968) General.
Advertisements

CENTRO EDUCATIVO JOHN F. KENNEDY Calima El Darién INFORME DE GESTIÓN AÑO LECTIVO 2014.
1 El Rol de AUG en la Función Fiduciaria Foro Fiduciario Mayo New York Avenue, Washington, DC Phone (202) Fax (202)
Encuesta de satisfacción Cliente Interno.
Liderazgo en el contexto educativo Lic. Mario Gonzalez Grupo 3 Junio 2015 Universidad del Zulia Facultad de Humanidades y Educación Consejo Central de.
SIMPOSIO INTERNACIONAL DE TIC EN EDUCACION SOMECE 2015 El Diplomado en Gestión Educativa para la calidad y la inclusión social de la UAGro: Una experiencia.
La administración de Recursos Humanos es aquella que tiene que ver con el aprovechamiento y mejoramiento de las capacidades y habilidades de las personas.
Universidad Nacional Abierta Dirección de Investigaciones y Postgrado Maestría en Ciencias de la Educación Mención Administración Educativa Centro Local.
Martes 10/06/14 Mg. Gladys Díaz Flores CURSO DE PREPARACIÓN PARA CARGOS DIRECTIVOS COMPETENCIA 2: PARTICIPACIÓN DEMOCRÁTICA: Liderazgo.
UNIDAD 2 El Líder Pedagógico en la Escuela
Demo NTS MARY KAY..
Demo NTS BCI.
DIPLOMADO EN GESTIÓN PEDAGÓGICA Y TECNOLÓGICA
MIGUEL ANGEL IGLESIAS MENDOZA
Procesos de certificación de calidad
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
Direcció per projectes (Organizació Sanitària Integral)
TEMA 9. GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA DELS CENTRES
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1 u n i t a t L’educador infantil.
TEMA 3. MARC PER A L’ESTUDI DE L’0RGANITZACIÓ DEL CENTRE EDUCATIU
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
LA LEC I EL CENTRE EDUCATIU
Plan de Desarrollo de TI Junio 7, 2018
PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA
L’acceleració del creixement de l’empresa: com fer el pas?
Decret d’autonomia dels centres educatius
Programa HCCC i Recepta electrònica: Impacte i lideratge
de qualitat a l’administració local
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Autor: Samuel Lozano Alcodori
GESTIÓ PER PROCESSOS.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Presentació de Kickoff
Sistema de Gestión de Tecnologías
UNIDAD EDUCATIVA POLITÉCNICO
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Decret d’autonomia dels centres educatius
Avançant cap a un model social digne i centrat en la persona
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
PLA DE SERVEIS INDIVIDUALITZATS
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
Treball i aprenentatge en xarxa
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Jornades de reflexió d’equips directius. Castelló, 27 de març de 2009
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
TEST DE L´EMPRENEDOR/A
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
Presentació de resultats
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
El Pla de formació del centre
un camí cap a la convivència i el diàleg
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

SESSIONS DE REFLEXIÓ PRÀCTICA PER A DIRECTORS I DIRECTORES PROJECTE DE DIRECCIÓ DEL CENTRE   SESSIONS DE REFLEXIÓ PRÀCTICA PER A DIRECTORS I DIRECTORES Badia 2013

Docent Director/a

Gestor/a Lider

Heroi/na Equip

Peò? ... Reina?

ADMINISTRACIÓ D ALUMNAT COMUNITAT FAMÍLIES PROFESSORAT + PAS + ALTRES TÈCNICS

DIRIGIR LIDERAR control, supervisió motivació, inspiració ORGANITZACIÓ Aconseguir resultats predictibles Aconseguir canvis en un entorn dinàmic Elaborar un pla detallat Marcar un rumb a seguir (visió) Preparar/dissenyar l’estructura de l’organització Comunicar bé la visió: entendre, creure Identificar els passos a seguir Elaborar una bona estratègia per arribar-hi Mobilitzar el grup de persones per a materialitzar la visió control, supervisió ORGANITZACIÓ motivació, inspiració ENERGIA

GESTIONAR DIRIGIR LIDERAR PROGRAMA DESCENTRALITZACIÓ “pla” ADMINISTRATIVA DIRIGIR (gestió + govern) MODEL DE GOVERN AUTONOMIA? POTESTAS LIDERAR PROJECTE “somni” AUTOGESTIÓ? AUCTORITAS

LIDERATGE EDUCATIU lideratge organitzatiu “canvi” lideratge pedagògic “visió” lideratge cultural “valors” lideratge polític “xarxa”

el directiu (manager) administra, el líder innova; el directiu manté, el líder desenvolupa; el directiu accepta la realitat, el líder la investiga; el directiu es focalitza en sistemes i estructures, el líder en las persones; el directiu depèn del control, el líder inspira confiança; el directiu pregunta com i quan, el líder què i per què; el directiu fa correctament les coses, el líder les coses correctes.

Processos de Planificació Estratègica LIDERATGE PERSONES RECURSOS ACCIÓ ÈXIT CONFUSIÓ LENTITUD ANSIETAT FRUSTRACIÓ SOMNIS Joan Cortadellas. Processos de Planificació Estratègica Processos de Planificació Estratègica