Telefonia IP – una realitat

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Telefonía IP – una realidad Sistemas Asterisk y VozIP Virtuality 2010.
Advertisements

Gestor Integrat de Referències
Centre d'Hàbits Saludables
La Placa Base Izan Sánchez 4º C.
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
CASAP Can Bou Intranet Sistema d’informació i comunicació en un centre d’atenció primària t CALASS BRUSELES 2008 Eva Marimon - Andreu Baiget Antoni Peris.
Campus Virtual.
TEMA3: Gestió de correu i agenda electrònica
Sistemes de mesura i control per a l'agricultura.
Eines col·laboratives que conté Google Site
Què és la tecnologia?.
L’ordinador i els Sistemes Operatius(S.O)
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Projecte:SIRE (Sistema Integrat Recepta Electrònica)
INTERNET i Correu Electrònic
Les noves tecnologies aplicades al transport
1 u n i t a t Sistemes informàtics. Treball en xarxa.
Radiocomunicacions d’Emergències i Seguretat de Catalunya
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
La Terra.
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
Borsa de Treball Municipal
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
DISSENY D’UN SENSOR DE DADES MITJANÇANT BLUETOOTH
ESTRATÈGIA DE CONTRACTACIÓ TIC PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA 28 d’agost de 2018.
PETITS REPORTERS Títol.
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
Library and Information Science Abstract
Control de Retirada de Vehicles
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Movistar Fibra Òptica Ajuntament de Tiana.
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
SISTEMA GESTOR D’EMPRESA D’EXCAVACIONS
Jornada Consell Comarcal del Maresme:
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
Com enllaçar des de PubMed al gestor de
COMUNICACIONS MÒBILS Actualment hi ha dos standards de comunicació mòbil: El 3G i el 4G. El 3G treballa amb l’standard UMTS (Universal Mobile Telecomunications.
Desenvolupament d’una aplicació amb Microsoft .NET
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Grups interactius a L’Esquitx
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
El màrqueting i els seus elements
Banca ètica CeDRe Girona, gener de 2018
Unión Virtuality Estudios S.L.
SCIENCE OF SYNTHESIS.
Twitter 1.
LES XARXES LOCALS i els seus components.
TEMA 2 XARXES LOCALS David Bermúdez 4tC Vanesa Elvira 4tB
ERIC Manual d’ús.
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Dibuix Tècnic Sistemes de representació.
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Propostes de millora en el GIR
Títol: Git, un sistema de gestió del codi per projectes de software
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Grabeplast sales management
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Telefonia IP – una realitat Sistemes Asterisk i VeuIP Virtuality 2010 1

1 2 3 4 5 6 Índex de continguts Què és Asterisk? Per què posar Asterisk? 3 Què em pot aportar? 4 Integració i desplegament 5 Principals funcionalitats 6 Resum Pàgina  2

Què és Asterisk? Asterisk es una completa solució PBX (Phone Box eXchange) per software. Implementa en un ordinador/servidor (sota Sistema Operatiu Linux) una centraleta telefònica, un sistema de bústies de veu, un entorn de trucades per a Call Centers, un sistema integrable amb solucions CRM, i pràcticament qualsevol necessitat relacionada amb telefonia, fent real la convergència tecnològica entre xarxes de dades i xarxes de veu. Pàgina  3

Per què posar Asterisk? Asterisk és un software que permet la construcció de solucions de Veu sobre IP, a costos molt reduïts. Aquestes solucions poden substituir a les actuals centraletes telefòniques en pràcticament qualsevol escenari: des de petites oficines a grans entorns corporatius. Utilitzant Asterisk es possible oblidar les tradicionals limitacions de les centraletes telefòniques: problemes a l’ arribar al màxim d’ extensions definit, pagaments d’ importants quantitats per mòduls propietaris per ampliar la capacitat de la centraleta, etc. Pàgina  4

Què em pot aportar? Control, gestió i personalització Control sobre el comportament de la centraleta que ens permet definir el comportament per a trucades entrants i sortints. Ja no dependrem de comportaments estàtics o definits pel propietari. Podrem parametritzar el sistema a la nostra mida. Control en les trucades, al disposar d’ un complert registre de trucades entrants i sortints, poden creuar-se amb les tarifes, mitjançant eines externes, a fi d’ obtindre els costos. Si no coneixia qui trucava i a on, amb aquest sistema sí que podrà. Un cop definida la base de funcionament, el client té la possibilitat de configurar ell mateix determinats paràmetres de funcionament (grups de salt, missatges de veu, contestador, etc.). O pot delegar aquestes tasques a una empresa especialitzada que podrà, remotament, fer pràcticament qualsevol ajust de configuració. Pàgina  5

Què em pot aportar? Reducció de costos Ampliacions o canvis Solució Opensource no lligada a cap fabricant: independència. Creixement il·limitat: ampliant targetes i amb nous telèfons IP. Trucades Possibilitat de fer us de canals de comunicació per Internet. Suport i manteniment Reducció dràstica dels costos fixos (llocs de veu, lloguer dels terminals, etc.) Suport i manteniment mensuals ajustats a les necessitats de cada client. Pàgina  6

Integració i desplegament Amb les centraletes sobre Asterisk hi poden conviure telèfons IP, amb telèfons analògics (fent ús d’ un adaptador), soft phones, i clients software per a PC.  Possibilitat de connexió amb una centraleta existents (els dos sistemes poden conviure). Desplegament sota una única plataforma de línies RDSI, línies analògiques i enllaços a telefonia mòbils. Únic cablejat per a veu i dades. Enllaç amb delegacions amb costos molt baixos. Possibilitat de contractació d’ operadors Voip per a trucades internacionals a costos molt baixos. Pàgina  7

Principals funcionalitats Característiques Missatge de benvinguda personalitzat √ Plans de trucades Bústies de veu Notificació i missatges de veu per email Grups de salt Desviament de trucada Restricció de trucada Registre i control de trucada Multiconferència Marcacions abreviades Pàgina  8

Telefonia IP – algunes ventatges Solucions a mida de les seves necessitats Simplificació de la infraestructura de comunicacions a l’ empresa: plataforma i cablejat. Integració de diferents seus i treballadors mòbils (nacionals i a l’ estranger). Simplificació Integració Mobilitat Costos Menors costos de gestió: canvis i manteniment. Trucades internes i entre seus gratuïtes. Unificació telefonia entre diferents seus. Pla de numeració integrat Centralització/dispersió del lloc de l’ Operadora. Pàgina  9