ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Advertisements

PROPORCIONALITAT 1 Funciona amb “clics”.
Les amistats estan fetes de trossets....
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Variables numèriques Taules de freqüències:
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
L’Univers Com es defineix l’Univers?
GPS.
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
EQUDIA: DIAGRAMES PER A LA INTERPRETACIÓ VISUAL D’EQUACIONS EN DISPOSITIUS MÒBILS Oriol Janés Pereira Tutors: Sergio Escalera Guerrero Oriol Pujol Vila.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PREPARACIÓ PROVES D’ACCÉS A GRAU MITJÀ 2017
Projecte de P-3 4a Part Curs
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
UNITAT 4: EVIDENCIA,RISC I IMPORTANCIA RELATIVA
PONÈNCIA. Denuncies associades a PRL (psicosocials).
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2009 FASE autonómica PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
L’Advent és el temps litúrgic de preparació del Nadal. Són 4 setmanes.
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
MÀQUINES, FERRAMENTES I OFICIS
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DE LA DURADA AL RITME.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
PAU 2010.
Treballem l’estadística
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
FET PER: SÒNIA, MARC I SERGIO
L’ESTADÍSTICA Fet per: Oriol C, Mario i Guillermo.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
La gestió per processos
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Matemàtiques 3er E.S.O..
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
L’AIGUA A LA NATURA.
Ruben Balada Tripiana Informática
El màrqueting i els seus elements
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
MP06 ANÀLISI ESTÈTICA CFGM ESTÈTICA I BELLESA
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2009 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
Repàs control 4: estadística i atzar
ESTADÍSTICA 1.
TREBALL I ENERGIA 1. CONCEPTE DE TREBALL
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Tema 2. Representació de la Terra
Introducció a l’experimentació
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Realitzat per: Xavi González i López.
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
EL QUADRAT LES MARIETES.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
TEXT I ORGANIGRAMA Variables bàsiques
Interpretació estadística dels indicadors de centre
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST MATEMÀTIQUES TRAMS Fet per: Mireia, Mireia i Maria.

PREGUNTES Què és l'estadística? Per a què serveix? L'estadística és la part de les matemàtiques que s'ocupa dels mètodes per recollir, organitzar, resumir i analitzar dades, així com per treure conclusions vàlides i prendre decisions raonables basades en el anàlisi. Què vol dir població? En alguns casos es treballa amb tota una població que és el conjunt format per tots els elements a estudiar.

PREGUNTES Què és una variable estadística? En fer un estudi d'una determinada població, observem una característica o propietat dels seus elements o individus. Per exemple, amb els alumnes i alumnes de la nostra classe, podem estudiar el lloc on viuen, el nombre de germans, l'alçada... Cadascuna d'aquestes característiques estudiades es diu variable estadística.

PREGUNTES Què vol dir mostra? Part d'una població que es considera representativa de la mateixa. Què vol dir que hi ha variables quantitatives i qualitatives? Una variable és quantitativa quan expressa valors numèrics i qualitativa, quan expressa valors no numèrics. Com es calcula una mitjana aritmètica? La mitjana de vàries quantitats és la suma de totes les quantitats dividida entre el número d’elles.

DISTÀNCIA DE CASA A L’ESCOLA (metres) De 27 alumnes

Distància de casa a l’escola (per alumne) Metres MITJANA : 3462 metres De 27 alumnes

TEMPS ESTIMAT (Google maps) MINUTS De 27 alumnes

TEMPS PER ALUMNE(google maps) Mitjana estimada :21 minuts Minuts De 27 alumnes

TEMPS REAL Total: 622 minuts MINUTS De 27 alumnes

TEMPS REAL D’ARRIBADA A L’ESCOLA Mitjana de temps real per alumne:23 minuts

TRANSPORT LA MODA ÉS : AUTOCAR De 27 alumnes

DISTRICTE Alumnes LA MODA ÉS HORTA - GUINARDÓ De 27 alumnes

CONCLUSIONS : En conclusió, els alumnes de la classe viuen a una distància mitjana de:3462 metres. El temps real que necessiten per arribar-hi és de 23 minutos, malgrat el Google maps indica 21 minuts. El districte d’on venen més alumnes és Horta-Guinardó. L’autocar és el mitjà que més alumnes utilitzen per venir a classe cada dia.