Elisabet - Abril – Rubén 6èB

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS LLENGUATGES VISUALS
Advertisements

PROPORCIONALITAT 1 Funciona amb “clics”.
Ciència, tècnica i societat
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Variables numèriques Taules de freqüències:
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
LA GRAVETAT SOTA SOSPITA
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
L’Univers Com es defineix l’Univers?
Reaccions químiques.
Variables qualitatives
Portal de Santa Madrona
POBLES I CIUTATS Ciències Socials.
Característiques i classificació.
LA TARDOR Cicle Inicial.
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
Writer 4... mira’t bé la pàgina
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
PREPARACIÓ PROVES D’ACCÉS A GRAU MITJÀ 2017
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
En aquest tema veurem els apartats següents:
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Experimentam amb la ciència
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2009 FASE autonómica PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2011 FASE PROVINCIAL PROVA INDIVIDUAL
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
DE LA DURADA AL RITME.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Treballem l’estadística
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
FET PER: SÒNIA, MARC I SERGIO
L’ESTADÍSTICA Fet per: Oriol C, Mario i Guillermo.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
La gestió per processos
Mobilitat 1996 S’ha elaborat una matriu de viatges 1996 entre municipis a partir de les dades de l’EMO 96, l’EMQ 96 i dels operadors. La mobilitat obligada.
EL TEMPS.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
MP06 ANÀLISI ESTÈTICA CFGM ESTÈTICA I BELLESA
LES FRACCIONS.
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2009 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Com preparar una unitat per a l’avaluació
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
Repàs control 4: estadística i atzar
Thinkató Dinàmica.
millora de la qualitat de l’ensenyament.
ESTADÍSTICA 1.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Introducció a l’experimentació
Realitzat per: Xavi González i López.
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
Organització i creixement
En aquest tema veurem els apartats següents:
ORACIONS SUBORDINADES ADJECTIVES
Exportar qualificacions a les actes
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

Elisabet - Abril – Rubén 6èB ESTADÍSTICA Elisabet - Abril – Rubén 6èB

A QUINA DISTÀNCIA VIVIM DE L’ESCOLA? Mitjana aritmètica: 10327 metres

TEMPS ESTIMAT (segons Google Maps) Mitjana aritmètica: 33 minuts Grup 1 Grup 2 Grup 3 Grup 4 Grup 5 Grup 6 Grup 7 Grup 8 Grup 9

QUIN ÉS EL TEMPS REAL? Mitjana Aritmètica: 51 minuts

EN QUIN TRANSPORT VENIM?

A QUIN DISTRICTE VIVIM?

QUÈ HEM APRÈS? Que l’estadística és la part de las matemàtiques que s’ocupa dels mètodes para recollir, organitzar, resumir i analitzar les dates.  Que una variable estadística és una característica que en ser mesurada en diferents objectes, persones... els seus valors poden variar. Que una variable quantitativa s’interpreta en quantitats numèriques. Que una variable qualitativa s’interpreta en diferents qualitats, característiques o modalitats. Que la mostra és una part de la població que participa en una estadística. Que la població és tota la gent que participa en una estadística. Que la mitjana aritmètica es calcula sumant totes les quantitats i després dividim entre el resultat i el número de persones que hi participen.

CONCLUSIONS: Ha estat un treball molt interessant!!! Els resultats que hem obtingut són els següents: La distància promedi que hem de recòrrer és de :10327 metres. Venim de quatre districtes diferents de la ciutat, és a dir, de diferents barris dels districtes assenyalats: La moda respecte al districte és : Horta-Guinardó. El temps estimat pel Google maps d’arribada al cole és de : 33 minutos. Però el temps real augmenta per les incidències del trànsit a la ciutat, és de: 51 minuts. Ha estat un treball molt interessant!!!