INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L’acompanyament personal. “Veniu i ho veureu” (Jn 1,39)
Advertisements

EL TREBALL DE CATALÀ.
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Com fer una presentació de diapositives
Salut mental i prevenció
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS Dr. Joan Fuguet Busquets
IOGA IYENGAR PER A NENS.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Pressupostos Participatius: educar per la democràcia
TFC-Disseny d’aplicacions per a iOS Viral Zombies TD
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LES FUNCIONS DE SUPORT A L’ESCOLA.
Grups interactius a L’Esquitx
Taula Rodona 3 Salut Mental i Educació: Esculls i reptes de futur, des de l’experiència dels programes actualment en funcionament. Marta Colomer Bolló.
Carta d’un infant als seus pares.
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
L’UNIVERS TROBADA INTERCENTRES MUS-E ZONA NORD 2009 DIVENDRES
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Objectiu Educatiu Trienni
“El perfil de mestre i professor”
Informàtica Batxillerat HCS
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
XIII a Setmana de la solidaritat
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
La vida no és sols per mi, sinó per servei, ajuda i bé dels altres
Les taules de multiplicar
Interacció escola - entorn.
Concurs bíblic: La Bíblia font de valors humans i socials.
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
El currículum a l’educació primària
2n de primària Curs Escola La Serreta.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
Convivència i Mediació Escolar
Treballant per assolir l’autonomia dels nostres fills
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
LOMCE i LEC.
Tallers 2n. Trimestre
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

DONAR A CONÈIXER ALS ALUMNES LA IMPORTÀNCIA DE L'ESFORÇ  PER ASSOLIR LA SATISFACCIÓ PERSONAL INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp APUNTA’T A L’ESFORÇ

ESFORÇAR-SE CONSISTEIX A DESPLEGAR LA FORÇA FÍSICA O MORAL PER VÈNCER UNA RESISTÈNCIA, PER ACONSEGUIR ALGUNA COSA, TOT SUPERANT LES DIFICULTATS.

ÉS IMPORTANT QUE AQUESTS OBJETIUS SIGUIN...

TENIR EN COMPTE LES CAPACITATS I RITMES INDIVIDUALS TENIR EN COMPTE LES CAPACITATS I RITMES INDIVIDUALS. EVITAR LA COMPARACIÓ

PRENDRE CONSCIÈNCIA DE LES HABILITATS I LIMITACIONS PRÒPIES I DELS ALTRES.

UTILITZAR LES ERRADES COM A RECURS PER APRENDRE

L’ ESFORÇ A TOTS ELS ÀMBITS DE LA COMUNITAT EDUCATIVA. ...i a la natura. EXTRAPOLAR EL VALOR DE L’ ESFORÇ A TOTS ELS ÀMBITS DE LA COMUNITAT EDUCATIVA.

APRENDRE A VALORAR L’ESFORÇ DELS ALTRES.

FOMENTAR LA CONSTÀNCIA PER ACONSEGUIR ELS OBJECTIUS PLANTEJATS.

ÉS IMPORTANT QUE ELS NENS ACCEPTIN QUE NO TOT ÉS POSSIBLE. HI HAURÀ COSES QUE DEPENDRAN NO NOMÉS DEL SEU ESFORÇ. I HAURÀ OBJECTIUS QUE NECESSITARAN MOLTA CONSTÀNCIA I TREBALL PER ACONSEGUIR-LOS I FINS I TOT DE L’AJUT DELS ALTRES. Per tant L’ESFORÇ no només és individual sinó que l’hem de tractar COM A EINA NECESSÀRIA PER AL CREIXEMENT DEL GRUP.

EDUCAR PER ACCEPTAR LA FUSTRACIÓ : treballar l’educació emocional com a eina bàsica en la bona gestió dels sentiments que genera la frustració.

SABER VALORAR LA IMPORTÀNCIA DE LA FEINA BEN FETA.

https://www.youtube.com/watch?v=LMZoYIugglI https://www.youtube.com/watch?v=n6fltpaY_H4