IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Advertisements

Institut de Canet.
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
IES Josep Maria Quadrado
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Irene Martínez (Irene Pelegrí)
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Toca fusta FENT DECORATS
1 u n i t a t L’educador infantil.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Institut de Canet.
Reflexions al fil de l’Euneos
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Antecedents (el context) Centre IATIC
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Pla Integral de la Part Alta
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Mesures organitzatives
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
PROJECTE FORO JOVE RIUS PER VIURE’LS
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Coneixements i idees previs
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
IES CAN PUIG CURS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Presentació assignatura
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
CICLES FORMATIUS.
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
Transcripción de la presentación:

IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona) Realització: Romuald Gisbert

CARACTERÍSTIQUES DEL CENTRE El centre consta de: 4 línies d’ESO. 2 línies de batxillerat. Cicles formatius d’informàtica de grau mitjà i grau superior. 1 aula d’acollida. 1 aula USEE d’alumnes amb dèficit auditius. Està situat al barri de Can Rull i les famílies són majoritàriament d'extracció treballadora i castellanoparlants.

Formar al professorat a través de la Comissió TIC PROJECTE TIC Potenciar el seu ús en totes les àrees curriculars. Crear mecanismes d'avaluació a través dels diferents òrgans de gestió. Crear projectes específics de gestió de les TIC on participi el professorat segons els seus interessos: Blocs, webquest, moodle.. Crear grups de treball per a la potenciació de les Pissarres Digitals. Formar al professorat a través de la Comissió TIC Suport a les activitats globals de tot el centre: Sant Jordi, diada de l’esport... Crear un entorn favorable en tota la comunitat educativa per a la gestió administrativa del centre via telemàtica.

RECURSOS 7 aules d’informàtica correctament equipades 3 Pissarres Digitals Interactives 13 Pissarres Digitals: 1 per cada nivell d’ESO i batxillerat. 1 a l’aula de tecnologia. 1 a l’aula de plàstica. 1 a l’aula de música. 1 al laboratori 1 a l’aula d’usos múltiples. 3 a les aules dels cicles d’informàtica. Microscòpis conectats a PC’s

RECURSOS WEB Blocs de nivell, tutoria, grup TIC… Pàgina web Moodle Intranet Butlletí informatiu

ESTRATÈGIES D’APRENENTATGE Explicació del professorat més motivadora i entenedora Treball col·laboratiu dels alumnes Dinàmica de grup més participativa Treballar el currículum des de diferents àmbits Accés directe a les innovacions produïdes per altres ensenyants i institucions educatives Intercanvi amb altres centres.

DISSENY DE FUNCIONAMENT TIC Projectes diversos Competències bàsiques Continguts curriculars de les diferents àrees Estratègies didàctiques Avaluació