Proposta Formativa de Posgrau

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Advertisements

Sistemes microinformàtics i xarxes
TEMA 9. GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA DELS CENTRES
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Xarxa Productes de la terra
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Toca fusta FENT DECORATS
1 u n i t a t L’educador infantil.
TEMA 3. MARC PER A L’ESTUDI DE L’0RGANITZACIÓ DEL CENTRE EDUCATIU
Estudi per a la identificació de
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
La gestió de les activitats d'R+D+I
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Perfil d’arquitecta d’informació
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
PREINSCRIPCIÓ DE QUART.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
I ARA, QUÈ PUC FER?.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Palau de Congressos, València Octubre de 2001
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
TFC - Antoni Romanos Arasa
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Arnau Gifreu Castells / 2011
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Reunió de pares i mares d’alumnes de segon de Batxillerat
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Projecte d’Itineraris Formatius
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
El viatge de Primària a Secundària
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Marketing Cultural per a les Societats Musicals
La Direcció queda habilitada per:
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
Arnau Gifreu Castells / 2011
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Seminari d’Educació Especial
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
2. El materialisme històric de Marx
Serveis de Formació.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
IV JORNADES DOCTORIALS
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Catàleg de llocs de treball del CPNL
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
expansió internacional
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
Polítiques culturals valencianes:
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
J. C. Aguado, E. Carrera, J. Cendra, A. Sabater Pruna i J. Segalàs làs                                                                                        
Presentació assignatura
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
El departament de Recursos Humans
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
CICLES FORMATIUS.
Residencia estudiants
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Proposta Formativa de Posgrau

Conceptualització del Projecte Context. 1. Proposta de creació de la Universitat Lliure. 2. La Realitat de les Societats Musicals. 3. Un projecte singular.

Conceptualització del Projecte Context. 1. Proposta de creació de la Universitat Lliure.

Conceptualització del Projecte 2. La Realitat de les Societats Musicals. A la Comunitat Valenciana existeixen més de 500 Societats Musicals federades. Les Societats Musicals són cada vegada organitzacions més grans i complexes. Estimen que en aquestos moments les SM estàn controlant uns recursos que ultrapassen anualment els 60 milions d’Euros. Pràcticament la totalitat d’estos recursos es gestionen de forma amateur. El 69% de les SM consideren que l’existència d’una figura professional en la gestió milloraria considerablement el funcionament de les SM i mobilitzaria els recursos de manera més eficient.

Conceptualització del Projecte 3. La Singularitat del Projecte. Formació on-line d’una nova figura professional multidisciplinar amb possiblitats de generar al voltant de 120 llocs de treball al conjunt de la CV. Connexió de manifestacions culturals tradicionals i singulars de la Comunitat Valenciana amb la Societat de la Informació. Formació principalment en llengua valenciana. Utilització de les técniques més avançades de la formació on-line.

Model formatiu i continguts 1. Una Societat Musical avala a un estudiant per al curs EXPERT EN GESTIÓ DE SOCIETATS MUSICALS, comprometent-se a: Propocionar-li un espai físic i una connexió de banda ampla a Internet. Donar-li accés a les dades de la Societat Musical. 2. L’estudiant es matricula en el curs i segueix la proposta formativa. 3. Per a obtenir el títol l’estudiant, a banda de superar els processos on line d’avaluació del curs, haurà de presentar i defensar un PROJECTE ESTRATÈGIC real per a la Societat que l’avala, que serà avaluat per un Tribunal Universitari . 5. La SM podrà eventualment contractar al titolat per a desenvolupar el projecte 4. El projecte podrà ser utilitzat per la SM per a definir la seua activitat a mig i llarg termini.

Model formatiu i continguts a.1 Elements de teoria e història de les societats musicals Evolució històrica i situació actual. Els principis fundacionals de les Societats Musicals: finalitats associatives. Les sm en l’entramat associatiu valencià . La realitat de l’associacionisme musical a la resta d’Espanya i Europa. Mapa cultural, territorial, econòmic i social de les SM. Les SM com a unitats multiproducte/multiservei. Perspectives i tendències de futur Objectius: Conèixer i valorar la importància cultural, educativa, social i econòmica de les SM. Conèixer la seua estructura institucional i entendre “el model de producció” de serveis culturals i recreatius

Model formatiu i continguts a.2 Teoria de la gestió de les societats musicals Concepte d’organització, classes i models de gestió. Funcionament de les SM. El sistemes de comunicació organitzacional: Concepte i estructura de grup. Tècniques de dinàmica i organització de grup. Teoria i pràctica de la participació. Concepte de planificació estratègica. Les fases de la planificació. Concepte, tipus i formulació d’objectius. Formulació d’estratègies i programes operatius. Assignació de recursos materials humans i financers. Sistemes d’avaluació Marc teòric de la gestió cultural Objectius: Coneixements en Animació Sociocultural, Coneixements en Gestió Cultural i planificació estratègica

Model formatiu i continguts a.3 Gestió administrativa i finazera….Recursos informatics i tecnologies de comunicació Pla de comptabilitat de les SM. Elaboració de pressupostos. Informes financers i comptables. Nòmines, SS, drets i deures laborals. Gestió dels drets d’autor. Recursos informàtics Els recursos de les tecnologies de la comunicació. Internet, pàgines web, recursos útils a la xarxa. Objectius: Conèixer la teoria i pràctica de la gestió administrativa i financera de les SM. Obtenir capacitats per a utilitzar les eines informàtiques

Model formatiu i continguts a.4 Organització i gestió de l’educació musical a les sm El sistema educatiu de les SM. Escoles de Musica i escoles d’educands. El marc jurídic de l’educació musical. Tècniques d’organització i coordinació docent. Disseny del projecte educatiu, model de control i avaluació Objectius: Conèixer les funcions bàsiques de la gestió educativa de l’ensenyament musical.

Model formatiu i continguts a.5 Administració i recursos públics, legislació, programes i recursos Legislació aplicada a la cultura. Polítiques culturals relatives a la música i les SM. Normativa genèrica, programes i recursos de la Generalitat Valenciana i les Corporacions Locals. Altres administracions. Objectius: Conèixer el marc legal de les SM, així com d’adquirir hablitats per a accedir a les ajudes públiques i privades en matèria de finançament, formació, intercanvis, etc...

Model formatiu i continguts a.6 Conjunts musicals, organització i representació. Relacions públiques i protocol Organització dels grups musicals. Direcció artística. Les funcions dels agents de representació artística. Certàmens i concursos. Circuits de programació. Sistemes de contractació dels conjunts musicals Relacions públiques i protocol Objectius: Adquirir les habilitats bàsiques per a exercir la representació comercial dels conjunts musicals de les SM. Domini dels protocol bàsic relacionat amb les activitats de les SM.-Tècniques de comunicació i difusió d’activitats de la SM ...

- Les organitzacions culturals. Concepte tipologia i anàlisi Model formatiu i continguts a.7 Aspectes teòrics de la gestió cultural Aproximació des de les Ciències Socials: Història de la Cultura, Economia de la Cultura, Sociologia de la Cultura. El marc Legal de Cultura. Formes i hàbits de consum cultural. Cultura i comunicació. Polítiques culturals - Les organitzacions culturals. Concepte tipologia i anàlisi Objectius: Conèixer el marc metodològic i conceptual on s’insereix la gestió cultural.

Model formatiu i continguts a.8 Desenvolupament pràctic d’un project management Objectius: Adquirir les habilitats per al disseny d’un plà estratègic per a una Societat Musical

Model formatiu i continguts El curs equivaldria a 40 crèdits acadèmics (400 hores –master-). Estaria avalat pels departaments de la Universitat de València: Economía Aplicada Organització i Direcció d’Empreses, Comercialització i Investigació de Mercats Institut d’Economia Social ...i PER LA FEDERACIÓ DE SOCIETATS MUSICALS DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Equip humà Equip de Redacció Adolf Boluda Analista i disseny informàtic Assistent d'Administració 2 Becaris de Documentació Salvador Carrasco Coordinador Tècnic Professor TU. UV Relator 1 ..... Manuel Cuadrado Àrea de Conèixements Màrketing Cultura l Professor TU.UV Relator 3 .... Roberto Luna Àrea de Conèixements de Direcció Estratègica Francesc Cabañés Àrea de coneixement de Gestió Cultural Gestor Cultural Rafael Lostado Coordinació Project Management Pau Rausell Director Acadèmico

Equip humà Direcció Acadèmica i Coordinació Equip de redacció: Pau Rausell Köster Professor Titular d’Universitat i Economista. Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València. Director de l’Àrea d’Investigació Economía Aplicada a la Cultura. Autor de nombrosos articles al voltant de la realitat de les Societats Musicals i altres aspectes de la economía de la cultura. Experiència contrastada com a Profesor de mòduls de formació on-line. Assesor de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana per al seu II Congrés.

Equip humà Coordinació Tècnica: Salvador Carrasco Arroyo Professor Catedràtic d’Escola Universitària i Economista. Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València. Membre de l’Àrea d’Investigació Economía Aplicada a la Cultura. Experiència contrastada com a Profesor de mòduls de formació on-line.

Equip humà Equip de Redacció: Manuel Cuadrado Garcia Professor Titular d’Universitat. Departament de comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València. Especilista en el márqueting de les institucions culturals. Autor de nomborsos articles i llibres al voltant del tema Professor de cursos de posgrau variats relacionats amb la gestió de la cultura

Equip humà Equip de Redacció: Francesc Cabañés Master en Gestió Cultural per la Universitat de València. Tècnic en gestió cultural de la Diputació de València i Director del Museu Taurí Professor de cursos de posgrau variats relacionats amb la gestió de la cultura

Equip humà Equip de Redacció: Roberto Luna Arocas Professor Titular d’Universitat. Departament de Direcció i Organització d’empreses. Universitat de València. Especilista en la direcció estratègica orientada al camp de la cultura. Autor de articles i llibres relacionats amb la economía de la cultura Professor de cursos de posgrau variats relacionats amb la direcció estratègica i gestió de la cultura

Equip humà Equip de Redacció: Rafael Lostado Professor Titular d’Universitat. Departament d’estructura Econòmica. Universitat de València. Especilista en tècniques on line per al “project management” Director de cursos de posgrau variats relacionats amb la getió de projectes

Equip humà Relators: Àngel Asunción Rubio. Titulat en Relacions Públiques. President d’Honor FSMCV. Asensi Descals i Tormo. Professor Titular Universitat. Departament d’Economia Aplicada. Fernando Mir Garcia. Tècnic de la FSMCV Francesc Cabanes Martinez. Director del Museu Taurí. Diputació de València. Tècnic d’Assessorament cultural. Francesc Tamarit Llop. Tècnic Superior de Cultura. Diputació de València. Imma Bellver Sanchis. Diplomada en Treball Social. Animadora Sociocultural. Ex –Secratària General FSMCV. José Antonio Estrems Amestoy. Economista . Economia de la Cultura. José Franch Rius. Graduat Social. Professor Tècnic de FP Delegat Provincial de Castelló de la FSMCV José Rafael Pascual Vilaplana. Director Banda d’Orquestra. Compositor. Premis de Direcció a Holanda i Anglaterra. Josep Lluís Pascual Soler. Delegat Comarcal de la Vall d’Albaida. Especialista en Recursos de Internet. Josep Vicent Tarí García. Tècnic d’Administració General de la Generalitat Valenciana. Lluís Calatayud Pla. Gerent de l’Escola Comarcal de Música de La Vall d’Albaida. Luís M.Segrelles. Llicenciat en Comunicació Audiovisual. President de Entrelineas, xarxa d’educació. Manuel Bertó Navarro. Economista. Consultor i Assesor de Societats no lucratives. Manuel Cuadrado García. Professor Titular Universitat. Departament de Comercilització Pau Rausell Köster. Professor Titular Universitat. Departament d’Economia Aplicada. Economia de la Cultura. Salvador Carrasco Arroyo. Professor. Departament d’Economia Aplicada. Economia de la Cultura. Santiago Algado. President de la FSMCV Vicent Escrig Peris. Ex President de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana. Vicente Galbis López. Musicoleg. Professor Associat Universitat de València. Economia de la Cultura. Vicente Ruiz Monrabal. President de la Confederación Española de Sociedades Musicales. Vicente Ruiz Puertes. Assessor Jurídic de Societats Musicals.

Metodologia del disseny del curs i model docent Orientacions Treball amb guió narratiu. Fort Recolzament amb “teoria de casos” amb experiències reals de Societats Musicals. Concepció Integral del Mòdul. Avaluació permanent per banda dels usuaris. Models innovadors de presentació formal amb elements hipertextuals i multimedia Llengua vehicular principal: valencià. Sistema pautat d’acumulació del coneixment que no permet avançar sense haver superat les avaluacions prèvies.

Metodologia del disseny del curs i model docent Fase 1 Material en brut 4 mesos Relators Redacció del Material inicial Equip de Redacció Analista Desenvolupament de la Plataforma de Teleformació Homogenització discursiva i formal del material inicial Retorn a la fase inicial en cas necessari Disseny del guió narratiu per a cadascún dels mòduls. Elaboració dels casos Documentalistas Dcoumentació amb material textual i audiovisual Edició i Maquetació definitiva dels continguts PRESENTACIÓ DEL CURS Fase 0 Desenvolupament Plataforma 9 mesos Fase 2 Depuració i Maquetació del Material:5 mesos Fase 3 Disseny fina 2 mesos

Plà de Treball i Calendari Gener Febrer Març Abril Maig Sep Oct Nov Des Juliol Juny 2004 2005 Fase 1 Fase 0 Fase 2 Fase 3

Material Inventariable Pressupostos Personal 45.409 € Material Inventariable 3.850 € Material Fungible 2.180 € Viajes y Dietas 2.500 € Servicios Externos 1.250 € Otros Gastos 1.656 € Universitat de València 14.211 € TOTAL 71.056 €

INDICE

Conceptualització del Projecte Context. 1. Proposta de creació de la Universitat Lliure. 2. La Realitat de les Societats Musicals. 3. Un projecte singular.

Conceptualització del Projecte Context. 1. Proposta de creació de la Universitat Lliure.

Conceptualització del Projecte 2. La Realitat de les Societats Musicals. A la Comunitat Valenciana existeixen més de 500 Societats Musicals federades. Les Societats Musicals són cada vegada organitzacions més grans i complexes. Estimen que en aquestos moments les SM estàn controlant uns recursos que ultrapassen anualment els 60 milions d’Euros. Pràcticament la totalitat d’estos recursos es gestionen de forma amateur. El 69% de les SM consideren que l’existència d’una figura professional en la gestió milloraria considerablement el funcionament de les SM i mobilitzaria els recursos de manera més eficient.

Conceptualització del Projecte 3. La Singularitat del Projecte. Formació on-line d’una nova figura professional multidisciplinar amb possiblitats de generar al voltant de 120 llocs de treball al conjunt de la CV. Connexió de manifestacions culturals tradicionals i singulars de la Comunitat Valenciana amb la Societat de la Informació. Formació principalment en llengua valenciana. Utilització de les técniques més avançades de la foramció on-line.

Model formatiu i continguts 1. Una Societat Musical avala a un estudiant per al curs EXPERT EN GESTIÓ DE SOCIETATS MUSICALS, comprometent-se a: Propocionar-li un espai físic i una connexió de banda ampla a Internet. Donar-li accés a les dades de la Societat Musical. 2. L’estudiant es matricula en el curs i segueix la proposta formativa. 3. Per a obtenir el títol l’estudiant, a banda de superar els processos on line d’avaluació del curs, haurà de presentar i defensar un PROJECTE ESTRATÈGIC real per a la Societat que l’avala, que serà avaluat per un Tribunal Universitari . 5. La SM podrà eventualment contractar al titolat per a desenvolupar el projecte 4. El projecte podrà ser utilitzat per la SM per a definir la seua activitat a mig i llarg termini.

Model formatiu i continguts a.1 Elements de teoria e història de les societats musicals Evolució històrica i situació actual. Els principis fundacionals de les Societats Musicals: finalitats associatives. Les sm en l’entramat associatiu valencià . La realitat de l’associacionisme musical a la resta d’Espanya i Europa. Mapa cultural, territorial, econòmic i social de les SM. Les SM com a unitats multiproducte/multiservei. Perspectives i tendències de futur Objectius: Conèixer i valorar la importància cultural, educativa, social i econòmica de les SM. Conèixer la seua estructura insitucional i entendre “el model de producció” de serveis culturals i recreatius

Model formatiu i continguts a.2 Teoria de la gestió de les societats musicals Concepte d’organització, classes i models de gestió. Funcionament de les SM. El sistemes de comunicació organitzacional: Concepte i estructura de grup. Tècniques de dinàmica i organització de grup. Teoria i pràctica de la participació. Concepte de planificació estratègica. Les fases de la planificació. Concepte, tipus i formulació d’objectius. Formulació d’estratègies i programes operatius. Assignació de recursos materials humans i financers. Sistemes d’avaluació Marc teòric de la gestió cultural Objectius: Coneixements en Animació Sociocultural, Coneixements en Gestió Cultural i planificació estratègica

Model formatiu i continguts a.3 Gestió administrativa i finazera….Recursos informatics i tecnologies de comunicació Pla de comptabilitat de les SM. Elaboració de pressupostos. Informes financers i comptables. Nòmines, SS, drets i deures laborals. Gestió dels drets d’autor. Recursos informàtics Els recursos de les tecnologies de la comunicació. Internet, pàgines web, recursos útils a la xarxa. Objectius: Conèixer la teoria i pràctica de la gestió administrativa i financera de les SM. Obtenir capacitats per a utilitzar les eines informàtiques

Model formatiu i continguts a.4 Organització i gestió de l’educació musical a les sm El sistema educatiu de les SM. Escoles de Musica i escoles d’educands. El marc jurídic de l’educació musical. Tècniques d’organització i coordinació docent. Disseny del projecte educatiu, model de control i avaluació Objectius: Conèixer les funcions bàsiques de la gestió educativa de l’ensenyament musical.

Model formatiu i continguts a.5 Administració i recursos públics, legislació, programes i recursos Legislació aplicada a la cultura. Polítiques culturals relatives a la música i les SM. Normativa genèrica, programes i recursos de la Generalitat Valenciana i les Corporacions Locals. Altres administracions. Objectius: Conèixer el marc legal de les SM, així com d’adquirir hablitats per a accedir a les ajudes públiques i privades en matèria de finançament, formació, intercanvis, etc...

Model formatiu i continguts a.6 Conjunts musicals, organització i representació. Relacions públiques i protocol Organització dels grups musicals. Direcció artística. Les funcions dels agents de representació artística. Certàmens i concursos. Circuits de programació. Sistemes de contractació dels conjunts musicals Relacions públiques i protocol Objectius: Adquirir les habilitats bàsiques per a exercir la representació comercial dels conjunts musicals de les SM. Domini dels protocol bàsic relacionat amb les activitats de les SM.-Tècniques de comunicació i difusió d’activitats de la SM ...

- Les organitzacions culturals. Concepte tipologia i anàlisi Model formatiu i continguts a.7 Aspectes teòrics de la gestió cultural Aproximació des de les Ciències Socials: Història de la Cultura, Economia de la Cultura, Sociologia de la Cultura. El marc Legal de Cultura. Formes i hàbits de consum cultural. Cultura i comunicació. Polítiques culturals - Les organitzacions culturals. Concepte tipologia i anàlisi Objectius: Conèixer el marc metodològic i conceptual on s’insereix la gestió cultural.

Model formatiu i continguts a.8 Desenvolupament pràctic d’un project management Objectius: Adquirir les habilitats per al disseny d’un plà estratègic per a una Societat Musical

Model formatiu i continguts El curs equivaldria a 40 crèdits acadèmics (400 hores –master-). Estaria avalat pels departaments de la Universitat de València: Organització i Direcció d’Empreses, Comercialització i Investigació de Mercats Institut d’Economia Social ...i PER LA FEDERACIÓ DE SOCIETATS MUSICALS DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Equip humà Equip de Redacció Adolf Boluda Analista i disseny informàtic Assistent d'Administració 2 Becaris de Documentació Salvador Carrasco Coordinador Tècnic Professor TU. UV Relator 1 ..... Manuel Cuadrado Àrea de Conèixements Màrketing Cultura l Professor TU.UV Relator 3 .... Roberto Luna Àrea de Conèixements de Direcció Estratègica Francesc Cabañés Àrea de coneixement de Gestió Cultural Gestor Cultural Rafael Lostado Coordinació Project Management Pau Rausell Director Acadèmico

Equip humà Direcció Acadèmica i Coordinació Equip de redacció: Pau Rausell Köster Professor Titular d’Universitat i Economista. Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València. Director de l’Àrea d’Investigació Economía Aplicada a la Cultura. Autor de nombrosos articles al voltant de la realitat de les Societats Musicals i altres aspectes de la economía de la cultura. Experiència contrastada com a Profesor de mòduls de formació on-line. Assesor de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana per al seu II Congrés.

Equip humà Coordinació Tècnica: Salvador Carrasco Arroyo Professor Catedràtic d’Escola Universitària i Economista. Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València. Membre de l’Àrea d’Investigació Economía Aplicada a la Cultura. Experiència contrastada com a Profesor de mòduls de formació on-line.

Equip humà Equip de Redacció: Manuel Cuadrado Garcia Professor Titular d’Universitat. Departament de comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València. Especilista en el márqueting de les institucions culturals. Autor de nomborsos articles i llibres al voltant del tema Professor de cursos de posgrau variats relacionats amb la gestió de la cultura

Equip humà Equip de Redacció: Francesc Cabañés Master en Gestió Cultural per la Universitat de València. Tècnic en gestió cultural de la Diputació de València i Director del Museu Taurí Professor de cursos de posgrau variats relacionats amb la gestió de la cultura

Equip humà Equip de Redacció: Roberto Luna Arocas Professor Titular d’Universitat. Departament de Direcció i Organització d’empreses. Universitat de València. Especilista en la direcció estratègica orientada al camp de la cultura. Autor de articles i llibres relacionats amb la economía de la cultura Professor de cursos de posgrau variats relacionats amb la direcció estratègica i gestió de la cultura

Equip humà Equip de Redacció: Rafael Lostado Professor Titular d’Universitat. Departament d’estructura Econòmica. Universitat de València. Especilista en tècniques on line per al “project management” Director de cursos de posgrau variats relacionats amb la getió de projectes

Equip humà Relators: Àngel Asunción Rubio. Titulat en Relacions Públiques. President d’Honor FSMCV. Asensi Descals i Tormo. Professor Titular Universitat. Departament d’Economia Aplicada. Fernando Mir Garcia. Tècnic de la FSMCV Francesc Cabanes Martinez. Director del Museu Taurí. Diputació de València. Tècnic d’Assessorament cultural. Francesc Tamarit Llop. Tècnic Superior de Cultura. Diputació de València. Imma Bellver Sanchis. Diplomada en Treball Social. Animadora Sociocultural. Ex –Secratària General FSMCV. José Antonio Estrems Amestoy. Economista . Economia de la Cultura. José Franch Rius. Graduat Social. Professor Tècnic de FP Delegat Provincial de Castelló de la FSMCV José Rafael Pascual Vilaplana. Director Banda d’Orquestra. Compositor. Premis de Direcció a Holanda i Anglaterra. Josep Lluís Pascual Soler. Delegat Comarcal de la Vall d’Albaida. Especialista en Recursos de Internet. Josep Vicent Tarí García. Tècnic d’Administració General de la Generalitat Valenciana. Lluís Calatayud Pla. Gerent de l’Escola Comarcal de Música de La Vall d’Albaida. Luís M.Segrelles. Llicenciat en Comunicació Audiovisual. President de Entrelineas, xarxa d’educació. Manuel Bertó Navarro. Economista. Consultor i Assesor de Societats no lucratives. Manuel Cuadrado García. Professor Titular Universitat. Departament de Comercilització Pau Rausell Köster. Professor Titular Universitat. Departament d’Economia Aplicada. Economia de la Cultura. Salvador Carrasco Arroyo. Professor. Departament d’Economia Aplicada. Economia de la Cultura. Santiago Algado. President de la FSMCV Vicent Escrig Peris. Ex President de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana. Vicente Galbis López. Musicoleg. Professor Associat Universitat de València. Economia de la Cultura. Vicente Ruiz Monrabal. President de la Confederación Española de Sociedades Musicales. Vicente Ruiz Puertes. Assessor Jurídic de Societats Musicals.

Metodologia del disseny del curs i model docent Orientacions Treball amb guió narratiu. Fort Recolzament amb “teoria de casos” amb experiències reals de Societats Musicals. Concepció Integral del Mòdul. Avaluació permanent per banda dels usuaris. Models innovadors de presentació formal amb elements hipertextuals i multimedia Llengua vehicular principal: valencià. Sistema pautat d’acumulació del coneixment que no permet avançar sense haver superat les avaluacions prèvies.

Metodologia del disseny del curs i model docent Fase 1 Material en brut 4 mesos Relators Redacció del Material inicial Equip de Redacció Analista Desenvolupament de la Plataforma de Teleformació Homogenització discursiva i formal del material inicial Retorn a la fase inicial en cas necessari Disseny del guió narratiu per a cadascún dels mòduls. Elaboració dels casos Documentalistas Dcoumentació amb material textual i audiovisual Edició i Maquetació definitiva dels continguts PRESENTACIÓ DEL CURS Fase 0 Desenvolupament Plataforma 9 mesos Fase 2 Depuració i Maquetació del Material:5 mesos Fase 3 Disseny fina 2 mesos

Plà de Treball i Calendari Gener Febrer Març Abril Maig Sep Oct Nov Des Juliol Juny 2004 2005 Fase 1 Fase 0 Fase 2 Fase 3

Material Inventariable Pressupostos Personal 45.409 € Material Inventariable 3.850 € Material Fungible 2.180 € Viajes y Dietas 2.500 € Servicios Externos 1.250 € Otros Gastos 1.656 € Universitat de València 14.211 € TOTAL 71.056 €