integración das TIC na práctica educativa en Galicia

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

E-LEARNING o EDUCACIÓN A DISTANCIA
12 de xullo de 2017 Subdirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa e Formación do Profesorado.
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
Índice Eixe 4 do Fondo Europeo de Pesca - Medidas
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
As claves dunha nova escola
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
Do desenvolvemento da eAdministración á Sociedade da Información O reto das TIC nas Administración Públicas Mar Pereira Álvarez Santiago de Compostela,
Ferramenta para a definición, execución e corrección de prácticas, integrable nun sistema web de teleformación Autor: Raquel Trillo Lado Director: Juan.
O barroco compostelán.
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
CONCILIACIÓN IMPULSO DE MODELOS DE CONCILIACIÓN, RESPONSABILIDADE FAMILIAR E/OU IGUALDADE DE OPORTUNIDADES. CAMPAÑA DE SENSIBILIZACIÓN AS EMPRESAS SOBRE.
A forza do local: dimensións técnica e política
I PLANO DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Proxecto interdisciplinar
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
Proxecto interdisciplinar
ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
FORMACIÓN PROFESIONAL (GRAO MEDIO)
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Fernando Soto-Camino Rosado
Humidais continentais do Norte da Península Ibérica: Xestión e restauración de turbeiras e medios higrófilos WORKSHOP.- Conservación e restauración de.
FUNDITEA Fundación Tutelar para a Promoción de Persoas con Discapacidade, particularmente Trastorno do Espectro Autista Xornadas sobre protección xurídica.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
PROGRAMA “SANTIAGO SUMA” DE INCLUSIÓN SOCIAL
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
Condicións de acceso Competencia xeral Título que se obtén Saídas
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais
I Congreso Ibérico.“A Fenda Dixital”
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
Presentación Pública MEMORIA 2016
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
A Función Pública en Galicia e o desenvolvemento do EBEP
Transcripción de la presentación:

integración das TIC na práctica educativa en Galicia e-educación

XESTIÓN CONVOCATORIAS XESTIÓN COMPLEMENTARIA Antecedentes Na actualidade os servizos telemáticos que se ofrecen na Consellería de Educación e O.U. están orientados cara os procesos administrativos internos do sistema educativo, e principalmente dirixidos aos colectivos de profesorado e centros educativos. XESTIÓN EDUCATIVA XESTIÓN PERSOAL XESTIÓN CONVOCATORIAS XESTIÓN COMPLEMENTARIA XADE PERSOAL PALE PLATEGA CICLOS FP CONCURSOS TRASLADOS AXUDAS LIBROS FORMACION PROFESORADO ESTADISTICAS EDUCA OPOSICIÓNS PREMIOS ESO/BAC/FP COMEDORES AVALIACION DIAGNOSTICO SUBSTITUCIÓNS INMERSIÓN LINGUA WEB MAIL ACCESO UNIVERSIDADE TITULOS INSPECCION CENTROS / ENSINANZAS 2

Antecedentes Na actualidade están dispoñibles aproximadamente unhas 60 aplicacións que soportan as funcionalidades de máis de 30 servizos telemáticos dispoñibles no portal da Consellería (http://www.edu.xunta.es). Como unha das características destacables, todos os servizos presentan un mecanismo de autentificación integrada do tipo Single Sign-On (SSO). Single sign-on (SSO) é un procedemento de autenticación que permite ao usuario acceder a varios sistemas cunha soa instancia de identificación. 3 3 3

Obxetivo e-Educación O obxetivo a curto e medio prazo e achegar ao cidadán unha oferta de servizos os que poda acceder de xeito telemático coas mesmas condicións de calidade en todos os puntos de Galicia. FAMILIAS PROFESORES ALUMNOS ANPAS CENTROS Achegar os servizos da Consellería de Educación aos cidadáns. Ofertar novos servizos relacionados co sistema educativo a través dunha canle electrónica ou telemática. Prestar atención personalizada, empregando un punto único de contacto. 4 4 4

Que pretende Abalar ABALAR é o proxecto que substancia a estratexia para a integración plena das TIC na práctica educativa en Galicia, como unha das áreas prioritarias de intervención da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. ABALAR inclúe e integra todas as iniciativas no ámbito educativo, xuntando os esforzos cara á modernización e mellora da educación como parte da estratexia transversal do Goberno galego de promoción das TIC a todos os sectores da actividade, recollida no marco da iniciativa de modernización egoberno2013. O proxecto ABALAR integra os recursos actuais dun xeito organizado, eficiente e lóxico, e aproveita ademais os recursos que a Administración Xeral do Estado lles propón ás comunidades autónomas no marco do proxecto Escuela 2.0 para alcanzar o seu obxectivo no menor tempo posible, que é acadar a resposta integral e de futuro do Goberno galego aos retos que presenta a educación dos nosos nenos na sociedade dixital do século XXI. 5 5 5

En que consiste No camiño cara ao centro educativo dixital converxerán de forma coordinada e aliñada iniciativas nos seguintes eidos, nos que se desprega o proxecto. 4. Integración e participación da comunidade educativa 1. Equipamento e infraestruturas 3. Formación do Profesorado e Fomento da cultura dixital 2. Contidos educativos

Equipamento e infraestrutura 1. Garantirase a dotación e o mantemento da infraestrutura TIC para todos os centros educativos. O proxecto dotará os centros dos equipamentos e infraestruturas necesarias para o funcionamento das TIC na educación, favorecendo a conversión dos centros educativos tradicionais en centros educativos dixitais. >. Equipamento: proxectores, encerados dixitais, ultraportátiles de alumnado e profesorado, armarios con bandexas para a recarga... >. Infraestruturas: infraestrutura eléctrica e de datos, servidores de centro, ... >. Conexión: á rede de educación e a Internet.

Repositorio de recursos educativos Contidos educativos 2. Como elemento fundamental do novo modelo educativo que formula o proxecto ABALAR, dotarase o profesorado e o resto da comunidade educativa de contidos e recursos educativos dixitais. >. Facilitando o desenvolvemento de novos modelos pedagóxicos e a incorporación dos últimos avances tecnolóxicos na educación. Aproveitando as mellores prácticas desenvolvidas nos centros máis avanzados, poñendo en valor todo o traballo e e coñecemento do profesorado galego. Fomentando o espírito colaborativo e participativo dos docentes para establecer unha comunidade de desenvolvemento de contidos propios. Poñendo en marcha un repositorio de contidos que se alimentará con contidos internos e externos á Xunta de Galicia, tanto públicos como privados, e totalmente integrado no espazo ABALAR >. >. >. Repositorio de recursos educativos

Formación do profesorado 3. Fomento da cultura dixital. O proxecto ABALAR busca a adopción e integración cultural das TIC en todos os ámbitos do proceso educativo. >. Nos docentes, deseñando un plan de formación específico para a súa habilitación no uso das TIC na práctica docente e proporcionándolles recursos educativos dixitais para empregar nas distintas materias. >. Nas familias, difundindo as novas canles e soportes audiovisuais de comunicación, favorecendo con isto o acceso aos servizos que proporciona a e- administración. Todo isto orientado a apoiar a xestión do cambio de modelo do centro educativo tradicional ao novo centro educativo dixital.

Integración e participación 4. O proxecto ABALAR disporá dun portal propio, espazoABALAR, que será o referente dos servizos educativos en Galicia para toda a comunidade: Achegando a educación á cidadanía e involucrando as familias na educación dos fillos. Promovendo o desenvolvemento das TIC no ámbito educativo, invitando á participación e motivación do alumnado e loitando contra o fracaso escolar. Fomentando a participación colaborativa dos centros e da comunidade docente, incorporando como peza fundamental o repositorio de contidos educativos de Galicia.

espazoAbalar EspazoAbalar componse de áreas diversas, específicas para os diferentes axentes do ecosistema educativo, que están integradas nunha única plataforma que posibilita a colaboración e achegamento de todos estes axentes: ESPAZO FAMILIAS ESPAZO PROFESORES ESPAZO ALUMNOS ESPAZO ANPAS ESPAZO CENTROS CONTIDOS EDUCATIVOS Consulta matrícula Caderno do profesor Seguimento académico Xestión documental Ficha do Centro Xestión de recursos educativos Consulta calificacións Criterios de avaliación Educación a distancia Difusión de novas Servizo de apoio á xestión Difusión dos recursos educativos Programa da materia Actividades da aula Xestión comunidades de pais Xustificación de faltas Comunicación cos pais Ferramentas de colaboración Comunicación cos pais Foros e espazos de traballo colaborativo Consulta profesores Comunicación cos alumnos Notificacións e Avisos Ferramentas para a actividade do docente Comunicación co profesorado Comunicación co profesorado Comunicación coa dirección Comunicación coa Administracíón Servizos/Instalacións do centro Integración de ferramentas e servizos de apoio aos docentes Consulta e modificación de datos familiares