PROJECTE D’INTERCANVI Des Ambrois OULX (Itàlia) Josep M

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
Advertisements

CRÈDIT DE SÍNTESI LA CERDANYA 2º cicle ESTADES DE 3 A 5 DIES.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Els recursos lingüístics al vostre abast
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
L’acompanyament personal. “Veniu i ho veureu” (Jn 1,39)
PRÀCTICA ESPORTIVA EN EDAT ESCOLAR A VILANOVA I LA GELTRÚ
IES Josep Maria Quadrado
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
CAMPUS ESPORTIU C.P. Flaçà Estiu 2014.
MAPA DEL MÓN.
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
Projecte de Diversificació Curricular
SELECTIVITAT 2013.
La Ràpita, platja i port.
Els Ajuntaments i l’Esport
INSTITUT JOSEP MARIA QUADRADO
INTERCANVIS 3r ESO REUNIÓ PARES 25 SETEMBRE 2018.
PETITS REPORTERS Títol.
Trobada de Monitors i Monitores de Catalunya 2011
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
PATINATGE ARTÍSTIC SANT JUST
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Marianao 1985 Marianao Context: La Fundació Marianao:
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
CEIP Son Ferrer: un model d’escola transparent
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Escola Sant Sant Josep Oriol
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESPORTIVES
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
Tutora: Eloisa Lorente
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Cada escola / col·legi / institut ha de fer el seu projecte plurilingüe
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
Seminari d’Educació Especial
Programa Gràcies Programa de català adreçat a tots els estudiants no catalans acabats d’arribar que tenen un coneixement nul de la llengua catalana.
Casal i estades de Nadal Torrefarrera 2016
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
“EL PALIC, un model per a les illes”
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Coneixements i idees previs
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
Sortida de Colònies a Llançà 14, 15, 16 de Maig
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Interacció escola - entorn.
ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ
FEM SaluT 2018 UN PROJECTE DE PROMOCIÓ DE LA SaluT PER AL COL,LECTIU PROFESSIONAL DE L´HOSPITAL SANT RAFAEL.
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
SELECTIVITAT 2011.
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Màrqueting Cultural a l'EOI
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
NOU MODEL D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT 2010.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
LOMCE i LEC.
Transcripción de la presentación:

PROJECTE D’INTERCANVI Des Ambrois OULX (Itàlia) Josep M PROJECTE D’INTERCANVI Des Ambrois OULX (Itàlia) Josep M. Quadrado CIUTADELLA Projecte d’intercanvi esportiu

Projecte d’intercanvi esportiu Els grans eixos del projecte: Intercanvi Lingüístic Coneixement de l’entorn natural i social L’activitat física. Els esports nàutics (Ciutadella) Els esports de neu (Oulx)

Projecte d’intercanvi esportiu Intercanvi Lingüístic: La llengua vehicular comuna durant la fase de preparació i durant les estades ha de ser l’anglès, encara que el programa de continguts també ha d’incloure activitats específiques per donar a conèixer les llengües pròpies: l’italià i el català.

Projecte d’intercanvi esportiu Coneixement de l’entorn natural i social: Les estades han d’incloure activitats relacionades amb el coneixement de l’hàbitat natural (el litoral marí i la muntanya) propi de cada regió i també aquells continguts relacionats amb el coneixement de la història, la geografia i les característiques socials de cada lloc.

Projecte d’intercanvi esportiu L’activitat física. A Menorca es preveu la pràctica de les següents especialitats esportives: Natació Iniciació al buceig Vela Piraigüisme Bicicleta btt. A Oulx es preveu la pràctica de les següents especialitats esportives: Esquí nòrdic Esquí alpí Snow board Treking amb raquetes

ASPECTES ORGANITZATIUS Projecte d’intercanvi esportiu ASPECTES ORGANITZATIUS Dates: Rebuda del grup d’italians a Ciutadella: Darrera setmana de setembre o primera d’octubre de 2006. Tornada a Oulx (Itàlia): Darrera setmana de febrer de 2007.

ASPECTES ORGANITZATIUS Projecte d’intercanvi esportiu ASPECTES ORGANITZATIUS L’estada dels alumnes: Tant a Ciutadella com a Oulx, ha de ser amb allotjament en famílies. D’aquesta forma es promou més directament l’intercanvi lingüístic i cultural entre els mateixos alumnes i els seus pares i mares.