Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Advertisements

ENERLOGY MONITORING Monitoritzar Gestionar Web Consums Aigua
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
Millores de transport públic a la Garrotxa
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Programa de Transició Escola Treball
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
Les noves tecnologies aplicades al transport
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Que és el Couponing. Són vals d’ofertes o descomptes de productes o serveis que ajuden a vendre un gran volum d’uns determinats articles a un preu molt.
Turisme de Lleida Pla Operatiu 2014
Generalitat de Catalunya
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
El Comerç Just com a model econòmic solidari
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
TIPOLOGIA TEXTUAL ELS TEXTOS INSTRUCTIUS.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
La teva contribució 1.
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
Autor: Samuel Lozano Alcodori
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
Margin Management Concept
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Aparcaments de rotació a Sabadell
Fitxa cas.
Biblioteca Patrimonial Digital de la Universitat de Barcelona
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
La gestió per processos
Projecte d’estalvi energètic
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
El màrqueting i els seus elements
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
TEMA 2 XARXES LOCALS David Bermúdez 4tC Vanesa Elvira 4tB
El teu esforç, la seva energia
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
XARXES PRIVADES VIRTUALS ( VPNs )
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Automodificació de matrícula
Projecte d’Itineraris Formatius
HARDWARE.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
GROSSA DE CAP D’ANY 26 de setembre de 2013.
Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida
EL SISTEMA ECONÒMIC.
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Nova eina de descoberta
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Grabeplast sales management
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Transcripción de la presentación:

Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial Desembre 2005

Situació i dades generals de Caldes de Montbui INTRODUCCIÓ I Situació i dades generals de Caldes de Montbui Població: 15.800 habitants (2005) Situació: Al cor del Vallès – Punt mig de les capitals del Vallès Oriental (Granollers) i Occidental (Sabadell-Terrassa) Activitats Empresarials: 1.489 activitats empresarials Comerç i serveis : 842 activitats del comerç i serveis (2003) Comerç al detall : 242 comerços al detall (2003) Assalariats del sector comerç i serveis : 1136 / 24% del total d’assalariats Taxa d’atur : 7,20% ( Octubre 2005)

Programa de dinamització comercial de Caldes de Montbui INTRODUCCIÓ II Programa de dinamització comercial de Caldes de Montbui Inici : 2001 Número de comerços i serveis participants: 100 Principals actuacions realitzades: Campanyes de Nadal (2001-2005) 4 Edicions de Fira Botiga Guies de Caldes Centre Comercial Sorteigs i regals Actuacions de promoció Activitats infantils Targeta Client

TARGETA CLIENT Objectius generals Objectius específics Captar nous clients Fidelitzar els que ja són clients Objectius específics Simplificar les accions de promoció a través d’una acció conjunta. Millorar la satisfacció final del client a través d’accions directes i personalitzades (base de dades). Crear elements d’interrelació entre els establiments comercials i de serveis.

ELEMENTS DEL SISTEMA DE FIDELITZACIÓ Aparell fidelització TP2- Lectora de TC i acumulació de descomptes a TC Equip informàtic de la Central de Dades Activar les targetes dels clients preferents. Gestió de la informació de la base de dades. TC amb xip de memòria Material de marxandatge dels establiments. Material promocional per al client.

MECANISME DE FUNCIONAMENT (I) Obtenció de la Targeta Client per part del client ESTABLIMENT L’establiment ofereix la targeta al client L’establiment envia la sol·licitud a la Central de Dades CENTRAL DE DADES La Central de Dades dóna d’alta al nou client i li envia la targeta El client omple les dades del full de sol·licitud de la targeta CLIENT Es tanca el procés El Client accepta la targeta No Si

MECANISME DE FUNCIONAMENT (II) Compra dels punts per part de l’establiment Si s’esgoten els diners a l’establiment, aquest ha de comprar diners a l’entitat bancària ESTABLIMENT APARELL DE FIDELITZACIÓ TP2 El comerciant descarrega els punts a la màquina ENTITAT D’ESTAVI O BANCÀRIA màquina fidelització posa els diners que aquest compra a la L’entitat d’estalvi amb una Targeta de l’establiment

MECANISME DE FUNCIONAMENT (III) Obtenció del descompte per compra realitzada CLIENT la targeta de client a l’establiment i lliura El client fa una compra APARELL DE FIDELITZACIÓ TP2 La màquina transfereix l’1% de la compra a la targeta del client ESTABLIMENT El comerciant marca el valor de la compra a la màquina i passa la targeta de client

MECANISME DE FUNCIONAMENT (IV) Obtenció de productes i serveis a canvi de punts CLIENT diners que té acumulats a l’establiment amb els El client vol fer una compra a la targeta de client ESTABLIMENT Un cop descomptats els diners de la targeta es lliura al client el producte sense cap cost addicional pel client El comerciant marca el preu del producte i descompte de la targeta del client aquest valor APARELL FIDELITZACIÓ TP2

MECANISME DE FUNCIONAMENT (V) Recuperació del diners per l’establiment ESTABLIMENT El comerciant vol recuperar els diners que té a la màquina ENTITAT D’ESTAVI O BANCÀRIA L’entitat bancària abona els diners en efectiu i es queda amb els diners de la targeta client de l’establiment APARELL FIDELITZACIÓ TP2 El comerciant descarrega els diners que té de la màquina a la seva targeta

AVANTATGES PEL CLIENT El client té un valor afegit per la compra als establiments de Caldes Centre Comercial. Amb els descomptes que acumula a la TC pot obtenir productes gratuïts o amb preu reduït en els establiments participants. El client es beneficia de les promocions específiques de d’acumulació de majors descomptes per campanyes i promocions específiques

AVANTATGES PELS ESTABLIMENTS COMERCIALS I DE SERVEIS L’establiment dóna un valor afegit al client per cada una de les compres que aquest fa. El sistema conjunt permet oferir a cada un dels establiments un sistema de fidelització que per si sols no poden oferir, arribant de manera directa al seu client final. Redueix els costos promocionals facilitant el llançament de nous productes i ofertes. La compra de productes i serveis fets a canvi dels descomptes acumulats a la TC, sovint seran compres extraordinàries i per tant addicionals. Els descomptes acumulats pels clients, només es poden gastar als establiments participants, per tant els descomptes oferts tornen als establiments en forma de noves compres.

AVANTATGES PER CALDES CENTRE COMERCIAL Tots els establiments potencien de manera conjunta la imatge de Caldes Centre Comercial. Els punts que compren els establiments comercials i de serveis i es van introduint al sistema, permeten generar recursos extraordinaris. El coneixement del perfil dels nostres clients, permetrà aprofitar millor els recursos i ser més eficients en les accions realitzades. A través de la informació dels clients es poden realitzar promocions concretes.

PRINCIPALS INDICADORS DE TARGETA CLIENT Targetes repartides 7000 Targetes clients Establiments amb targeta client 60 Establiments Saldo total 35.000 euros

MATERIAL GRÀFIC I DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT (I) Sol·licitud de targeta Per formalitzar la demanda de targeta client és disposa de fulls de sol·licitut on es recullen totes les dades del client

MATERIAL GRÀFIC I DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT (II) Guia de Caldes Centre Comercial Tots els establiments de Targeta Client surten a una guia que s’envia a tots els clients de targeta client

Tornada a l’escola PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT Descomptes especials (I) Tornada a l’escola Descomptes especials amb targeta client durant períodes i dates especials

Sant Jordi PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT Descomptes especials (II) Sant Jordi

PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT Oferta complementària d’oci (I) 2 x 1 Cinema Descomptes especials en entrades d’oferta d’oci i espectacle

PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT Oferta complementària d’oci (II) Descomptes en els espectacles infantils de rialles

PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT Oferta complementària d’oci (III) 40% de descompte per la Pista de Gel

ALTRES ACTUACIONS DE DINAMITZACIÓ DE LA TARGETA CLIENT Doblar l’import de les targetes client Realització de sorteigs entre els clients – Doblar l’import de les targetes clients.

ALTRES ACTUACIONS DE DINAMITZACIÓ DE LA TARGETA CLIENT Targetes regal TARGETES CLIENTS DE REGAL AMB DINERS Per la targeta client núm. 1.000 Per la targeta client núm. 5.000 Obsequi per concurs fotogràfics Altres obsequis

NOVES ACTUACIONS DE FIDELITZACIÓ Actualment s’està treballant en diverses novetats de targeta client Regals pels clients de Targeta Client pel seu aniversari Descompte pels clients de Targeta Client en la benzina

AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI REGIDORIA DE COMERÇ I AGRICULTURA Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial MOLTES GRÀCIES PER LA SEVA ATENCIÒ AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI REGIDORIA DE COMERÇ I AGRICULTURA