APS Alícia García, Marta Gómez, Júlia Ruiz ESTRATÈGIES METODOLÒGIQUES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Proyecto Bullying Andrea Castillo Maria del Carmen Dellamea Viviana Maidana “La violencia engendra violencia, como se sabe; pero también engendra ganancias.
Advertisements

5a Jornada ApS 11 de juny de 2015 Servei comunitari per a l’alumnat de secundària obligatòria Josep García Alcocer.
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
MATERIALES DE APOYO. VIDEOS.
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
Martes 26/07/2016.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
Xarxa Productes de la terra
Mapa sonor del Delta del Llobregat
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Estudi per a la identificació de
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
Tallers d'Educació Financera
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Acompanyament al Projecte de convivència de centre
El viatge de Primària a Secundària
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
Introducció i objectius
Implementació d’instruments per a la millora
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
Grups interactius a L’Esquitx
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
Seminari d’Educació Especial
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Coneixements i idees previs
Curs d’Introducció a l’Ultimate
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
SERVEI COMUNITARI PER A L’ALUMNAT DE SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA Marc conceptual Extret de l’article publicat en el diari ARA “Servei Comunitari: orientats.
Participació en un projecte de cooperació per al desenvolupament:
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
Marcos nos habla de una escena conmovedora.
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
Qui és Jesús per a mi?.
El currículum a l’educació primària
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
D’INNOVACIÓ EDUCATIVA
al nostre centre educatiu?
Assessorament de la Formació en Competències
Presentació de resultats
CFA Edelia Hernández PROJECTE GRUNDTVIG
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Transcripción de la presentación:

APS Alícia García, Marta Gómez, Júlia Ruiz ESTRATÈGIES METODOLÒGIQUES Professora: Raquel López Novembre del 2014

Eduardo Galeano Son cosas chiquitas. No acaban con la pobreza, no nos sacan del subdesarrollo, no socializan los medios de producción y de cambio, no expropian las cuevas de Alí Babá. Pero quizá desencadenen la alegría de hacer, y la traduzcan en actos. Y al fin y al cabo, actuar sobre la realidad y cambiarla aunque sea un poquito, es la única manera de probar que la realidad es transformable. Eduardo Galeano

APS - APRENENTATGE - SERVEI QUÈ ÉS L’APS? APS - APRENENTATGE - SERVEI APRENENTATGE SERVEI APRENENTATGE SERVEII APS

OBJECTIUS Impulsar l’educació i l’educació en valors a través de la pràctica Afavorir el compromís cívic i l’educació per la ciutadania Usar el coneixement com una eina al servei de la millora de la vida de tots els individus i de la comunitat. Facilitar l’aprenentatge de l’alumnat conscienciant-lo de la realitat on viu Potenciar la cooperació, la participació, l’actitud crítica i activa de l’alumnat

DIFERÈNCIES + - + - Servei Aprenentatge Aprenentatge i servei solidari Voluntariat Aprenentatge i servei solidari Activitats voluntàries esporàdiques Treball de camp Servei - + Aprenentatge -

EXEMPLES D’APS Vídeo: https://m.youtube.com/watch?list=PLcsIrUHe dr1LCeOWOYYXtrxwWMa4FwUkM&index=2&v =u8YpiSlQGF0

ETAPES I FASES Preparació Realització Avaluació

APLICACIÓ A LA FP https://www.youtube.com/watch?v=nfA3iIpeBx4&list=PLcsIrUHedr1LCeOWOYYXtrxwWMa4FwUkM&index=3