L9 VISITA D’OBRES A L’L9 DEL METRO DE BARCELONA Barcelona, 4 de juny de 2014.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Advertisements

L’educació permanent, avui Centelles, 7 d’octubre de 2004
EL PROJECTE SANT ANDREU – LA SAGRERA: ESTACIÓ I CIUTAT
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
CONSTRUCCIÓN DE LA LÍNEA 3
1. Mapa de projecte L9 metro Mapa del proyecto L9 metro.
María Carmona Iván Zamora Sergio Gerra. S’anomena tren a una sèrie de vagons agafats units, generalment van sobre carrils especialitzats al cap dels anys.
El Sistema d’Espais Naturals
SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA CENTRALITZADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI D’OFICINA I DE PAPER PER A IMPRESSIÓ I ESCRIPTURA (expedient.
PRESENTACIÓ CONSORCI BIOPOL’H Comunicació - Consorci Biopol’H.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Oussama Tamrani Alejandro Arranz. Com a llocs de treball que són, els tallers mecànics i de motors tèrmics s'han de mantenir en unes condicions d'ordre.
CARRETERES COMPARTIDES PLA D’HOMOGENEÏTZACIÓ A LES VIES DE PEATGE C-32 Garraf i Maresme i C-33.
Perllongament d’FGC a Sabadell 12 de setembre de 2016.
Aplicació web per a la gestió de col·leccions de videojocs
REUNIÓ INFORMATIVA AMB LES FAMÍLIES ACOLLIDORES
Període de Proves 21 de novembre de 2003.
Actualització del mapa de soroll de trànsit de la ciutat de Girona.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
PLA D’ESPAIS VERDS DE TARRAGONA
Xarxa Productes de la terra
El mapa topogràfic Corbes de nivell.
Infraestructures ferroviàries a la comarca del Vallès Occidental
Mapa sonor del Delta del Llobregat
Europa aposta pel ferrocarril
Nou tram en servei Nou tram de línia de 3,7 km de via doble
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp
Projecte de perllongament de l’L3
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Inauguració tram L9 Sud Aeroport T1- Zona Universitària
Àrea de Serveis personals, Benestar i Famílies
XARXA D’HORTS SOCIALS programa
Projecte de perllongament de l’L3
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
INSTITUT CIRVIÀNUM DE TORELLÓ
Duplicació de la línia R3 entre Barcelona i Vic:
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
Santa coloma de gramenet
Els sous de les dones a CATALUNYA
PLATJA DE SANT SEBASTIÀ
SALUT MENTAL I EDUCACIÓ. Departament de Docència I Formació
AGENDA CATALANA DEL CORREDOR MEDITERRANI
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
Indústria i sòls contaminats
SALUT MENTAL.
Participació electrònica a:
Biblioteques de Barcelona
RETIRADA PLA DIRECTOR
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Conèixer la Biblioteca de Matemàtiques
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2009 FASE autonómica PRIMER CICLE
Reptes i oportunitats per al Litoral Català
Reptes i oportunitats per al Litoral Català
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
Condicionament de la Travessia de Jesús
Ajuntament de Faura PRESSUPOST 2008 Novembre 2007.
EXEMPLE DE TITULAR EN TRES LÍNIES
Geografia.
Actuacions ferroviàries: RENFE
Barcelona podria tenir una Via Verda com la Ruta del Carrilet de Girona.
Sants-Montjuïc Abril de 2017 BIM/SA
no tocar el ratolí fins el final
Les Oportunitats de nous tràfics ferroviaris al Corridor Mediterrani
2018.
Tall per obres: Reforma de la carretera de Sant Joan
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
Transcripción de la presentación:

L9 VISITA D’OBRES A L’L9 DEL METRO DE BARCELONA Barcelona, 4 de juny de 2014

2 La Línia 9 de Metro de Barcelona 2 Planificació i execució de la nova línia  El PDI 2001 – 2010 defineix les característiques de la línia L9 de metro de Barcelona, una “línia perimetral que a més de cobrir zones no servides al Barcelonès Nord i al corredor Hospitalet – Zona Franca – Aeroport, potenciï l’efecte xarxa en connectar amb totes les línies ferroviàries existents a través de potents intercanviadors”  Les obres comencen el 2002, subdividides en quatre trams:  Tram I, entre l’aeroport i l’estació de Gornal  Tram II, entre la Zona Franca i Zona Universitària  Tram III, entre Zona Universitària i La Sagrera  Tram IV, des de La Sagrera cap a Santa Coloma de Gramenet i Badalona  Actualment es troba en servei el tram IV, operat com a línies L9 i L10 Dues línies: L9 / L10  17 intercanviadors  Pressupost M€ (IVA exclòs)

3 La Línia 9 de Metro de Barcelona 3 Tram en servei: L9/L10 Nord  El túnel i estació de L9/L10 de la Sagrera discorre per la futura L4.  L9 opera entre La Sagrera i Can Zam  L10 opera entre La Sagrera i Gorg Tram en servei 11 km 12 estacions

4 La Línia 9 de Metro de Barcelona 4 Característiques de l’actuació Nova infraestructura 50 km i 54 estacions (inclòs L4) L9: 38,1 km i 39 estacions L10: 26,1 km i 33 estacions L4: 2,8 km i 3 estacions Tram comú L9/L10: 16,4 km 17 intercanviadorsPressupost: M€ (IVA exclòs)

5 La Línia 9 de Metro de Barcelona 5 Tipus d’infraestructura de via Viaducte Túnel amb vies al mateix nivell Túnel amb vies a diferent nivell Solució convencionalSolució L9

6 La Línia 9 de Metro de Barcelona 6 Execució dels túnels Túnel en mina  Superficie d’excavació 72 m2  Vies superposades en dos nivells en Tram I Túnel de diàmetre 9,40 m.  Superficie d’excavació 69 m2  Doble via a nivell en Tram I Túnel de diàmetre 12 m.  Superficie d’excavació de 112 – 114 m2  Doble via en dos nivells en Trams II, III i IV

7 La Línia 9 de Metro de Barcelona 7 Situació de les obres Situació 42,8 km. de túnel (incloent L4) i 3 km. de viaducte executats Tallers de via i dipòsit de trens de Zona Franca executats En execució obra civil únicament a Parc Logístic i zona Universitària

8 La Línia 9 de Metro de Barcelona 8 Futurs trams en servei: Ramals aeroport i Zona Franca Tram I en servei: 1er semestre 2016 En servei, 20 km. de via i 15 estacions Tram: Aeroport T1 – Zona Universitària Per següents fases: Estacions Aeroport- Terminal de càrrega, la Ribera i Camp Nou. A banda es posarien en explotació (no en servei) 3 km de viaducte i 3.3 km de túnel del tram II per accés a tallers i dipòsit de trens de Zona Franca

9 La Línia 9 de Metro de Barcelona 9 Futurs trams en servei: Ramals aeroport i Zona Franca Fita Connexió energia receptora Zona Franca Connexió energia tallers Zona Franca Entrada trens a tallers Zona Franca Inici proves al tram Aeroport T1 – Mas Blau Inici proves al tram Collblanc – Zona Universitària Inici proves globals de circulació Inici proves sistema Posada en servei Aeroport T1 – Zona Universitària

10 La Línia 9 de Metro de Barcelona 10 Recuperació d’espais urbans afectats als trams III i IV  Amb motiu de la paralització de les obres corresponents al tram III, s’han recuperat alguns espais públics afectats per les obres: Plaça Maragall, Sarrià, El Putxet i la cruïlla del carrer Mandri amb el passeig de la Bonanova  Durant el 2014 i el 2015 es recuperaran els espais pendents  Tram III: la plaça de Sanllehy (obres en licitació) i la plaça Lesseps (projecte en redacció)  Tram IV: el Parc de Can Zam a Santa Coloma (projecte redactat)