EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA
Bileraren gidoia / Guión de la reunión Ebaluazio-kontzeptua / Concepto evaluar Konpetentzia sistema / Sistema de competencias Ebaluazio-diagnostikoa / Evaluación diagnóstica Txostenak / Informes
ZER DA EBALUATZEA? ¿QUÉ ES EVALUAR? IHARDUNAREN ANALISIA / ANALISIS DE DESEMPEÑO ESTIMAZIO BAT EGIN / HACER UNA ESTIMACIÓN NEURTU, KALKULATU / MEDIR, CALCULAR
ZER EBALUATU DAITEKE? ¿QUE SE PUEDE EVALUAR? ALDERDI KUANTITATIBOA / ASPECTOS CUANTITATIVOS -PRODUKTU BEHAGARRIAK/PRODUCTOS OBSERVABLES (exámenes, trabajos, pruebas,…) ALDERDI KUALITATIBOA / PERSPECTIVA CUALITATIVA - ZENBAIT PROZESU/CIERTOS PROCESOS (lectura, escritura de textos, cálculo, actitud,…)
IKASTOLAN NOLA EBALUATZEN DA? ¿CÓMO SE EVALUA EN LA IKASTOLA? LOGSE (1995) o KONTZEPTUAK / CONCEPTOS o PROZEDURAK / PROCEDIMIENTOS o JARRERAK / ACTITUDES) LOCE (2002) LOE (2006) (2007) - Konpetentziak / Competencias
HEZKUNTZA KONPETENTZIA OROKORRAK / COMPETENCIAS EDUCATIVAS GENERALES Arduraz eta autonomiaz bizitzen ikastea / Aprender a vivir responsablemente de forma autónoma, Ikasten eta pentsatzen ikastea /Aprender a aprender y a pensar Komunikatzen ikastea / Aprender a comunicarse Elkarrekin bizitzen ikastea / Aprender a vivir juntos Pertsona gisa garatzen ikastea / Aprender a desarrollarse como persona
OINARRIZKO GAITASUNAK / COMPETENCIAS BASICAS OINARRIZKO GAITASUNAK: a) Zientzia-, teknologia- eta osasun-kulturarako gaitasuna. b) Ikasten ikasteko gaitasuna c) Matematikarako gaitasuna d) Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna e) Informazioa tratatzeko eta teknologia digitala erabiltzeko gaitasuna f ) Gizarterako eta herritartasunerako gaitasuna g) Giza eta arte-kulturarako gaitasuna h) Norberaren autonomiarako eta ekimenerako gaitasuna COMPETENCIAS BÁSICAS: a) Competencia en cultura científica, tecnológica y de la salud b) Competencia para aprender a aprender c) Competencia matemática d) Competencia en comunicación lingüística e) Competencia en el tratamiento de la información y competencia digital f ) Competencia social y ciudadana g) Competencia en cultura humanística y artística h) Competencia para la autonomía e iniciativa personal
ZER DA EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA? ¿QUÉ ES LA EVALUACIÓN DIAGNOSTICO? Diagnostikoa: helburua egoera bat deskribatu eta Ikastetxean egokitze neurriak hartzea da. Diagnóstico: El objetivo es poder describir una situación para tomar decisiones de ajuste en el centro escolar.
Ebaluazio Diagnostikoak aztertutako konpetentziak / Competencias analizadas por la Evaluación Diagnóstica Competencia comunicativa en euskara Competencia comunicativa en castellano Competencia matemática Competencia comunicativa en inglés
Ikastolak jasotako emaitzak Taldeen emaitzak / Información recibida en la ikastola Resultados de los grupos
Ikastetxeko eta geletako maila ISEC-aren arabera
Zuek jasoko duzuen informazioa
Bibliografía o Competencias.