La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta."— Transcripción de la presentación:

1

2 ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta gogoeta, ezaguera eta akzioa lotuta doaz.

3 Lo que se aprende fuera y dentro de la escuela. Eskola barruan eta kanpoan ikasten dena. Acuerdo bidireccional entre familia y escuela. Familia eta eskolaren arteko bi noranzko akordioa.

4 Madres y Padres son parte activa de la Comunidad Educativa. Amak eta Aitak Hezkuntza Komunitatearen kide aktiboak dira. PLURILINGÜISMO: El euskera es el idioma de relación y aprendizaje. Importancia de la cultura vasca. Hizkuntza aniztasunaren alde, euskara izanik eskolako harremanetarako eta ikasketak garatzeko hizkuntza. Euskal kulturaren garrantzia.

5 Abogamos por una escuela laica, respetuosa con las creencias de cada uno. Eskola laikoaren alde egiten dugu, bakoitzaren sinismenei begirunea erakutsiz. EDUCACIÓN: En valores humanistas, en la pluralidad, en el respeto, en valores éticos, no sexistas y democráticos. HEZIKETA: humanitate baloreetan, aniztasunean eta giza eskubideen errespetoan, balore etiko, ez sexista eta demokratikoetan.

6 Que “aprenda a aprender” en todos los ámbitos, para desarrollar las competencias necesarias para la vida. Esparru guztietan “ikasten ikasi” dezala, bizitzarako beharrezkoak diren gaitasunak garatzeko.

7 Que sean personas plurilingües y formadas científica, artística y tecnológicamente, autónomas, críticas, solidarias, participativas respetuosas con l@s demás y el entorno. Pertsona eleanitzak, eta zientzian, artean eta teknikan trebatuta izan daitezen; pertsona autonomoak, kritikoak, solidarioak, parte-hartzaileak eta besteekiko eta ingurunearekiko adeitsuak.

8 Estableciendo conexiones entre lo sabido y lo vivido y lo nuevo. Dakizunetik eta bizi duzunetik, berria denera loturak eginez. Buscando una educación personalizada que parta y respete el bagaje y ritmo de cada alumna o alumno. Ikasle bakoitzaren erritmotik abiatu eta berau errespetatzen duen hezkuntza egokitua bilatuz.

9 Educadores y educadoras son mediadores entre el mundo cultural y los niños y niñas. Hezitzaileak kultura eta umearen arteko bitartekariak dira. Desarrollando la capacidad física, afectiva, social, motriz, cognitiva, creativa,… del alumnado desde un sentido lúdico. Gaitasun fisiko, afektibo, sozial, motore, kognitibo eta linguistikoaren garapena bultzatuz, parte hartze ludikoaren bitartez.

10 Fomentamos la responsabilidad, la cooperación y la satisfacción por nuestro Proyecto Educativo. Gure Hezkuntza Proiektuarekiko parte-hartzea, kooperazioa eta poztasuna sustatzen dugu. Potenciamos la relación escuela-familia. Eskola-familia harremanak bultzatu nahi ditugu. Participamos en otras actividades educativas. Beste hezkuntza jardueretan parte-hartzen dugu.

11 Matriculando a nuestro hijo o hija en el CEIP SALBURUA HLHI hacemos nuestros estos retos. CEIP SALBURUA HLHI-N gure seme-alabak matrikulatuta erronka horiek gureak egiten ditugu.


Descargar ppt "ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta."

Presentaciones similares


Anuncios Google