El realisme americà Edward Hopper N.Y.1882-1968.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL CUBISME PICASSO I LA SEVA OBRA
Advertisements

RESUM.
Index -XBOX 360 -PlayStation3 -¿Qué problemes te Xbox 360? -Qué problemes te PlayStation3? -Jocs de Xbox360 y Play3.
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
JOAN MIRÓ VIDA I OBRES inicials.
PINTURA EL DESCOBRIMENT DE LA FOTOGRAFIA FA REPLANTEJAR EL PAPER DE L’ARTISTA NO CAL QUE SIGUI NOTARI DE LA REALITAT.
CUBISME ANALÍTIC PICASSO/BRAQUE.
Víctor Orellana Iván de los ríos José David carranza
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Giacomo Leopardi, l’Infinito.
Reaccions químiques.
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
CLAUDE MONET.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
ANÀLISI EL CAFÈ DE LA MARINA
TIPOLOGIA TEXTUAL ELS TEXTOS INSTRUCTIUS.
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
LLUM I OMBRES.
ELS ANELLS DE SATURN.
Imatges en moviment. El llenguatge cinematogràfic
Què és la poesia?.
Proposta 1.
Impress 2... Edita la teves presentacions!
Palau dels comptes de Pignatelli
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
La Lluna Noa Vives Zaguirre.
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Impressions sensibles
ETAPA CLÀSSICA ES DESENVOLUPA DEL S.V a.C AL IV a.C
Impressions sensibles
Tipus segons l’extensió CONTE LLARG/NOVEL·LA CURTA
Poblament rural i urbà Berta Romera. Imatges extretes de google.
Un home desterrat —probablement un levita— sospira per tornar a gaudir de la presència divina, vivint constantment al costat del santuari de Déu (v.
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Sant Bartomeu Classe de cinquè i sisè CEIP La Valldan.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Què son? Les instruccions són textos que exposen de manera molt clara els processos, ordres o obligacions que cal fer en un cas determinat. El text instructiu.
Gèneres Musicals.
PALAU DE LA GENERALITAT, EL PATI DELS TARONGERS
MP06 ANÀLISI ESTÈTICA CFGM ESTÈTICA I BELLESA
Hi havia una vegada una família de ratolins.
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
Localitzar citacions rebudes
SURREALISME PARANOIC-CRÍTIC
DONA II DE KOONING.
Arriba l’hivern.
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
La narrativa de la postguerra
ACTIVITAT 6.
LES PIRÀMIDES Jordi i Andrea.
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
SISTEMA DUNAR.

Funcions de la música en el cine
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
Aquestes fotos artístiques revelen una gran imaginació.
Llengua catalana i literatura
EL GÒTIC Andrea Soria Catalán..
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
DE L’ORGANIGRAMA AL DIBUIX Dinàmica i funcionament de la ciutat
Som humans. Per això a vegades….
Els sagraments.
El llenguatge de la imatge. Unes quantes regles d’or per a fer bones
Transcripción de la presentación:

El realisme americà Edward Hopper N.Y.1882-1968

Hopper tindrà un estil personal inconfundible Hopper tindrà un estil personal inconfundible. Es caracteritza per un singular joc entre les llums i les ombres. Per una descripció dels interiors molt acurada que aprèn dels impressionistes i pel tema central de la solitud. Serà l’autor de referència dels realisme americà. Fa un síntesi extraordinària entre el dibuix preciosista i el llenguatge poètic. Les imatges, urbanes o rurals, sempre desprenen la sensació d’un gran silenci dins un espai real i a la vegada metafísic. Permet a l’espectador l’allunyament del tema i observar els personatges amb un cert distanciament. Les escenes sovint apareixen desertes. Poques vegades apareix més d’una persona i quan hi ha més d’una, el que destaca és la alienació i la incomunicació dels personatges. Per això el sentiment de solitud és absolut. La composició dels seus quadres és geomètrica, amb un ús singular de la llum, i una síntesi extraordinària dels detalls.

EDWARD HOPPER AUTORRETRAT 1925

CAP COD MORNING