AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
X. Amb Jesús, per sempre, a la casa del Pare
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Salut mental i prevenció
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Cercar el sentit de la vida, de les coses i de la mort és com una necessitat primària. Fins quan, Senyor, seguireu oblidant-me? Fins quan m’amagareu la.
La Terra.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
La comunicació en les xarxes socials: Facebook i Twitter
Ens alimentam amb el cos i la sang del Senyor
PETITS REPORTERS Títol.
Recordem què vol dir ser adolescent
LA FAULA.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
L’hora dels indecisos L’hora de decidir.
Teatre a INFANTIL.
Descobrint un tresor amagat
LSD Josep Humet Departament d’Informàtica i Matemàtica Aplicada
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Un test per pensar... Materials de
EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
Vivim-la amb el sacerdot
Objectiu Educatiu Trienni
valors humans i socials
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
I tu, qui dius que sóc? Maria Carol Romera 6è. – Grup 0
CONCURS.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
BIODIVERSITAT A L’HORT
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
LA PANDILLA.
Cant espiritual Joan Maragall.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
LES ITS: Mecanismes de transmissió i prevenció
· Tema seleccionat: Compartir.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
RESTA PORTANT-NE.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING! Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING! MÒDUL 5: ÚS SEGUR I RESPONSABLE DE LES XARXES 3r ESO

Els amics estranys coneguts a la xarxa. Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Els amics estranys coneguts a la xarxa. A mesura que aneu veient el vídeo “Els amics estranys coneguts a la xarxa”, preneu nota dels quatre consells que dóna el mateix protagonista. https://www.youtube.com/watch?v=KbvyWJzDsfU

A continuació, es compartiran les respostes amb tot el grup classe. Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Després de veure el vídeo es contestaran per parelles les següents preguntes: Penseu que Justin té una actitud correcta a la seva vida quotidiana? Per què? I a Internet? Per què? En Justin deu ser major d’edat? Com ho sabem? Com coneix la Jade? La foto que veu és del perfil de la Jade? Com ha pogut veure-la si no és amic de cap dels dos? Quines informacions té per arribar a trobar-la realment? Com s’hi posa en contacte? Què li demana? Per què la Jade està preocupada? Quùe podria fer en Justin amb les fotos de la Jade? Quina decisió pren finalment la Jade? Què podem fer perquè no ens passi a nosaltres? A continuació, es compartiran les respostes amb tot el grup classe.

Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre La privacidad de los demás también depende de ti https://www.youtube.com/watch?v=6KRphqadHfY  

QUÈ ES EL GROOMING? Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre És un tipus d’assetjament digital que consisteix en que persones adultes es fan passar per adolescents per contactar i guanyar la seva confiança a fi d’obtenir molt sovint fotos compromeses per acabar fent-los xantatge per trobar-se presencialment i, en molts casos, per abusar-ne. ttps://www.youtube.com/watch?v =Pa2ttVRA-xU

Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Etapes del grooming Generar llaços d'amistat amb un menor fingint que ets un nen o una nena. Obtenir informació clau de la víctima de grooming. Mitjançant seducció aconseguir que el menor davant de la webcam es despulli , realitzi tocaments o qualsevol altra acció de connotació sexual. Inici del ciber-assetjament donant pas a la fase d'extorsió de la víctima, amb l'objecte d'obtenir material pornogràfic, o aconseguir el contacte físic amb el menor per realitzar un abús sexual

Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre