Eixos i línies estratègiques

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Competències ètiques en la formación universitària
Advertisements

PRESSUPOST 2017.
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Programa de Transició Escola Treball
i el que no es pot avaluar
El pilars del govern obert a Catalunya: Transparència
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1 u n i t a t L’educador infantil.
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
La programació en arquitectura: una eina per a la gestió de la inversió pública municipal El cicle inversor 23 de setembre de 2011.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi:.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
V Dia d’ATENEA 18 de Juny de 2013.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Presentació de Kickoff
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
de les titulacions de Grau i de Màster de la UAB
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
Taula sectorial de Voluntariat social Avaluació i línies de treball
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
La gestió per processos
Reptes i oportunitats per a l'estalvi i l’eficiència energètica en els equipaments de Granollers Barcelona, 10 de març de 2015.
Presentació de la Guia per a la identificació i
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Com preparar una unitat per a l’avaluació
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Catàleg de llocs de treball del CPNL
IV JORNADES DOCTORIALS
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Departamento de Pedagogia Aplicada
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
CRAI: Unitat de Docència
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Pla de Formació de Centre
Presentació de resultats
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Presentació assignatura
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Eixos i línies estratègiques

EIX Recursos Núm. Objectius generals Objectiu operatiu 1 2 Augmentar la captació de recursos Incrementar la captació de recursos - econòmics i no econòmics (p.e. foment de transferència de coneixement)- a través de les accions realitzades en l'àmbit acadèmic per a potenciar, entre d'altres, les activitats de l'Escola de Doctorat, de l'ICE, del Servei de Llengües i del Servei d'Ocupabilitat 2 Gestió eficient del pressupost i transparència Reduir les despeses de professorat del Servei de Llengües arran de baixes (jubilacions i excedències). Transparentar l'execució del pressupost, elaborant un model d'informe econòmic anual basat en criteris de comptabilitat analítica Avaluar la viabilitat econòmica de les activitats organitzades per l'ICE Dur a terme el control, el seguiment i el tancament pressupostari de les activitats i establir, si escau, reunions periòdiques de control

EIX Entorn Núm. Objectius generals Objectiu operatiu 3 4 5 Consolidar els sistemes de gestió de la qualitat Finalitzar el disseny dels sistemes interns de garantia de la qualitat de l'Escola de Doctorat, adaptar, implementar i revisar els SGIQs dels centres docents i de la UAB, i elaborar l'informe AUDIT dels SGIQs dels centres adscrits a la UAB Iniciar un programa d'auditoria de matrícula Crear, actualitzar, ampliar i difondre les cartes de serveis 4 Incrementar la satisfacció dels grups d’interès Internacionalització dels programes de doctorat, fomentant les tesis amb menció internacional i les cotutel·les de tesi Elaborar píndoles formatives de les novetats dels programes d'intercanvi i de suport als col·lectius internacionals Dur a terme reunions sectorials / focus grups per a detectar necessitats de diferents grups d'interès Millorar el grau de satisfacció dels usuaris mitjançant: l'avaluació de les activitats organitzades, l'avaluació de la qualitat de les dades, l'avaluació de les eines de control i l'avaluació dels sistemes de validació de les mateixes Analitzar la viabilitat i abast de la unificació dels sistemes institucionals d'enquestes en la i recollida de satisfacció Activar les Comissions d'Usuaris Implantar el protocol de canvi de nom sentit - Estudiants 5 Millorar la visibilitat i l'impacte de la UAB Augmentar la visibilitat i l'impacte de l'activitat de la UAB mitjançant: el redisseny del format de la web de la UAB, l'actualització i traducció dels seus continguts a tres idiomes, el Campus Virtual, les xarxes socials o d'altres entorn de comunicació Potenciar la marca UAB mitjançant: l'oferta formativa en diferents entorns (p.e. MOOCS) i el manteniment de les aliances amb altres institucions i amb xarxes temàtiques

EIX: Innovació i creació de valor Núm. Objectius generals Objectiu operatiu 6 Millorar els processos Elaborar mapes de processos i desenvolupar i implantar procediments de gestió Revisar, modificar i incorporar accions de millora de processos, tenint en compte la veu dels usuaris, l'eficiència i els canvis normatius. Adaptar la normativa de Graus i Màsters a la nova arquitectura de titulacions Disminuir del temps de validació de les versions dels productes. Altres accions planificades 7 Implantar i desenvolupar serveis tecnològics i entorns de treball Digitalització de processos i gestió electrònica dels expedients administratius (tesi doctorals, preinscripció, matrícula, avaluació docent,...) per tal que l'usuari es pugui adreçar a la UAB amb administració electrònica Incorporar eines d'administració electrònica als processos existents per iniciar la gestió electrònica dels expedients Millorar les eines de consulta i gestió de la planificació i programació de la docència Definir i implementar l'eina de gestió el sistema de gestió del SGIQ-UAB i dels centres docents Dotar-se d'aplicacions de gestió per als processos següents: gestió de la formació del professorat i procés d'avaluació docent Substituir les aplicacions creades per a la gestió d'un centre per l'ús d'aplicacions corporatives

EIX: Desenvolupament i aprenentatge Núm. Objectius generals Objectiu operatiu 8 Assegurar els mecanismes per al desenvolupament del personal Revisar la RLT per tal de dotar, estabilitzar i consolidar les estructures amb els recursos necessaris per poder donar resposta a les necessitats del servei Motivar al personal en la millora continua dels processos i per tant de la gestió Mantenir i ampliar espais de participació i consulta en la presa de decisions. 9 Dotar i aplicar els procediments per respondre als requeriments de processos i projectes: persones Elaborar plans de formació adreçats a diferents col·lectius i de diferents temàtiques (afers acadèmics, qualitat docent, programació docent, terceres llengües, MOODLE, noves eines, qualitat i innovació docent,...) Donar resposta a les noves necessitats de Suport administratiu i tècnic del campus envers les funcions de qualitat docent, per tal d’afavorir que la qualitat sigui l’eix vertebrador de la docència de la UAB. Realitzar l'anàlisi de les càrregues de treball, i si escau, la revisió dels perfils que integren els serveis Implantar el nou model organitzatiu de l'Àrea d'Afers Acadèmics Participar en la definició de les responsabilitats i funcions de les comissions de qualitat dels centres i de la comissió de qualitat de la UAB 10 Dotar i aplicar els procediments per respondre als requeriments de processos i projectes: condicions de treball Dur a terme un simulacre anual d'evacuació o confinament Traslladar el SO a nous espais on es pugui acomplir la normativa de Seguretat i Higiene en el treball, juntament amb la Direcció d'Arquitectura Participar en l'elaboració del protocol d'emergències que afectin a col·lectius internacionals acollits a la UAB o a col·lectius de la UAB a l'estranger