COEDUCACIÓ.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Sabeu qui és Josep de Calassanç?
Advertisements

Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Les paraules del Senyor son autèntiques +++ Aquest salm mostra un conflicte entre dos grups: per una banda, els qui tenen llavis mentiders, doble.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Un programa d'educació per a la pau a les escoles
Salut mental i prevenció
EL SILENCI ET PORTA A L’AMOR Música: Les Silfides
HISTÒRIA Inaugurem el 27 d’octubre de 2013 Ho anunciem dos mesos abans, el dia que ens donen les claus. Les claus com l’inici d’alguna cosa.
La Terra.
“MARQUES DE DITS…”.
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
CLAUDE MONET.
MARGES, DIFERÈNCIES, DIVERSITATS: LES ALTRES EDUCACIONS EN TEMPS DE CRISI(S) Jordi Planella UOC Laboratori d’Educació Social.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
PETITS REPORTERS Títol.
És un gran error creure’s més del que un és ó menys del que un val.
EL PARE TOUS, UN HOME QUE DONÀ FRUIT.
Agraïm als companys i companyes del sindicat STEILAS aquesta guia que ens han facilitat i que hem traduït i adaptat al nostre context pel seu enorme interès,
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
LA LLUNA Mateo , Alejandro , Lluís , Alberto, Son els creadors, esperem que us agradi.
+ La primera part d’aquest salm descriu amb un to marcadament pessimista els pecats que podreixen la societat. El més important de tots és la negació.
Música: “Record per sempre”de Vangelis
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Una història de la tecnologia
Un programa d'educació per a la pau a les escoles
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Mollerusa Museu del vestit de paper.
Llegendes sobre la Lluna
Amb uns altres ulls....
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
PER QUÈ NO PODEM CAMINAR DAMUNT L’AIGUA?
DIADA DE LA PAU A SJO.
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
El Programa Educatiu CLIC, OBERT i COL·LABORATIU
Objectiu Educatiu Trienni
Quan l’amor fa mal.
valors humans i socials
“SENYOR, ENSENYA’M A ESTIMAR EL QUE REALMENT ÉS BÓ PER MI”

SENYOR, ENSENYA’ NS A PREGAR
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
Recordem la paraula de Déu
BIODIVERSITAT A L’HORT
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
MOVIMENT SUFRAGISTA Finals del segle XVIII Declaració Dels drets de
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
Cant espiritual Joan Maragall.
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
Desitjo a tothom un any de pau en el món!
Beatriz Guzmán Jun Hui Chen David de la Ossa Sergi Gontaler
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.

El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
Amb uns altres ulls....
HONRADESA AMB ELS ALTRES
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Transició de diapositives manual
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Transcripción de la presentación:

COEDUCACIÓ

EL CONCEPTE COEDUCACIÓ ≠ EDUCACIÓ DIFERENCIADA MATEIXOS DRETS, MATEIXES OPORTUNITATS

(família + escola + barri) PER EDUCAR UN INFANT FA FALTA TOTA LA TRIBU INFLUIR DES DE TOTS ELS ÀMBITS I COORDINAR-NOS PERQUÈ SIGUI EN LA MATEIXA DIRECCIÓ. COMUNITAT EDUCATIVA (família + escola + barri)

EL PAPER DE LES FAMÍLIES MÉS TEMPS QUE NINGÚ SOM REFERENTS MARCAM LA PERSONALITAT

ENSENYAM QUAN VOLEM, APRENEN QUAN VOLEN SÓN ESPONGES SEMBLA QUE NO CALA EL MISSATGE PERÒ NO ÉS CERT. MOMENTS D’INTIMITAT

L’HERÈNCIA I ELS PATRONS SOM FRUIT DE LES EXPERIÈNCIES TOTS TENIM FANTASMES NECESSITAM EINES VEURE, PENSAR I CREURE

I LES APIMA? SÓN REFLEX DE LA SOCIETAT. XARXA ENTRE IGUALS, ENS AJUDA A: SER CONSCIENTS DE LA REALITAT NO SENTIR-NOS SOLS CREURE EN LA TRANSFORMACIÓ PROTEGIR-NOS

EL PAPER DE DONES I HOMES

ENCARA ARA?

DES DE FAPA EMPODERAR LES FAMÍLIES HI HA EXPERIÈNCIES INTERESSANTS DINS APIMAS CAPACITAT DE FAPA ES LIMITADA PERÒ LES CONVICCIONS CLARES. EMPODERAR LES FAMÍLIES

GRÀCIES PEL VOSTRE TEMPS