Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L’EQUIP DOCENT COM A ESTRATÈGIA ADAPTATIVA A L’EEES Benedí, Carles; Blanché, Cèsar; Bosch, Maria; Rovira, Ana & Simon, Joan EDBAF, Equip Docent de Botànica.
Advertisements

AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Jornades del DEE sobre l'EEES
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
El benchmarking, una eina que contribueix a la millora dels resultats
Model ecològic per a la prevenció de riscos ambientals en l’estany del Campus del Baix Llobregat Antoni Grau, Yolanda Bolea Grup ACP Dept ESAII 12 de.
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Programa de Transició Escola Treball
Informació i sensibilització
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
JORNADA A L’ I.C.E 6 de novembre de 2008
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Recursos Informàtics en Història
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
PETITS REPORTERS Títol.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
Àrea de Serveis personals, Benestar i Famílies
V Dia d’ATENEA 18 de Juny de 2013.
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
El vídeo sense barreres a la universitat
Arnau Gifreu Castells / 2011
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
TREBALL DE FINAL DE CARRERA
El marc normatiu La Llei 12/2007, d/11 d’octubre, de Serveis Socials i el Decret 202/2009, de 22 de desembre estableixen la creació d’òrgans de participació.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Com introduir les Guies Docents
COGENERACIÓ AMB PILES DE COMBUSTIBLE: APLICACIÓ A EDIFICIS DE LA UPC
Arnau Gifreu Castells / 2011
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Introducció i objectius
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
Tesis Doctorals en Xarxa
Informació i sensibilització
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
“El perfil de mestre i professor”
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Proves de competències bàsiques als 14 anys
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Aprenentatge integrat de continguts i d'anglès
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
BASES DE DADES Consultes
CRAI: definició i estructura
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
CRAI: Unitat de Recerca
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Plantilla per realitzar un projecte
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EUROPEES
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Transcripción de la presentación:

Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant GPoE

Índex Introducció Objectius Dades de contacte

Introducció A partir d’una iniciativa de l’ICE de la UPC Prenent com a base l’existència d’altres grups d’interès…sobretot del GIAC Es proposa la creació de grups de treball en diversos àmbits de la innovació docent i de l’EEES A partir d’un ajut MQD 2007 que ens acaben assignar El grup es constitueix formalment el 9 de maig a partir dels 13 professors que signen l’ajuda Volem constituir dins de la UPC un grup de treball en la temàtica del portafoli i del portafoli electrònic

Objectius La finalitat del GPoE, és aglutinar un conjunt ampli de persones interessades en aquesta temàtica per discutir i intercanviar experiències al seu voltant. Pensem que és una eina clau per adaptar assignatures a l’EEES.  

Objectius Fer publicitat del grup per adherir un nombre suficient de professors de la UPC Recopilació de material d’interès i posada en un entorn web adient (RIMA) Recollir iniciatives actuals de la UPC sobre el portafoli ... què s’està fent actualment? Preparar una publicació de bones pràctiques en l’aplicació del portafoli a la docència, ...... realment què és el que funciona per a les assignatures de la UPC?

Objectius Organitzar un seminari o jornada per presentar el treball i invitar alguna persona de prestigi en la tècnica del portafoli Organitzar un seminari pedagògic en el context de l’ICE de la UPC per explicar a la resta dels professors de la UPC i també obert a participants d’altres universitats, en què consisteix i com poden aplicar el portafoli de l’estudiant en el context de carreres tècniques Coordinació amb la xarxa RED E-Portafolio que s’ha generat a nivell nacional i coordinada per la professora Elena Barberà (UOC)

Objectius de moment, per als professors de l’EPSC: Analitzar el funcionament i reactivar la iniciativa de la Carpeta de Competències de l’estudiant de l’EPSC (http://epsc.upc.edu/projectes/carpeta_competencies/) Recopilar i analitzar la informació disponible sobre el portafoli del professor (eina de promoció personal) i el portafoli d’assignatures (certificació del la qualitat)

Contacte Francesc Josep Sànchez i Robert UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA Institut de Ciències de l'Educació GPoE – Grup de treball en el portafoli de l’estudiant EPSC - Edifici C4 - Despatx 114 Calan Olímpic, s/n 08860 Castelldefels (SPAIN) URL: www.ice.upc.edu E-mail: francesc.josep.sanchez@upc.edu Tel.: +34 934 137 214 (37 214 intern UPC) Fax.: +34 934 137 007