Màster d’Aplicacions Multimèdia

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
POLIMÈDIA I ALTRES RECURSOS PER A L’ELABORACIÓ DE MATERIALS EN LÍNIA
Ciència, tècnica i societat
CASAP Can Bou Intranet Sistema d’informació i comunicació en un centre d’atenció primària t CALASS BRUSELES 2008 Eva Marimon - Andreu Baiget Antoni Peris.
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Eines col·laboratives que conté Google Site
LGAI TECHNOLOGICAL CENTER S.A.
Treball Final de Màster Professionalitzador
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
i el que no es pot avaluar
Campanya de branding i identitat visual saló recreatiu “Modo Arcade”
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
ESTADÍSTIQUES DELS CF DEL DEPARTAMENT DE SANITÀRIA, CURS 07/08
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
Presentació de Projecte Final de Màster
En aquest tema veurem els apartats següents:
I ARA, QUÈ PUC FER?.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Juan Antonio Elena Castiñeira Grau d’Enginyeria Informàtica  
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
SISTEMA GESTOR D’EMPRESA D’EXCAVACIONS
DIGITALMAKERS Acompanyem a les empreses per créixer digitalment
Estudi de components ASP per al tractament ‘off line’ d’imatges
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Les Restriccions d’accés
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
El màrqueting i els seus elements
EXPLICACIÓ POWERPOINT
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Títol de l’experiència
Títol de la presentació
Serveis de Formació.
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Introducció Al posicionament Web.
INTERNET XARXA: Quan un conjunt d’ordinadors estan connectats entre si per comunicar-se i compartir informació. TIPUS DE XARXES: LAN: Xarxa d’àrea local,
Accessibilitat web per a discapacitats visuals
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Amb la col.laboració de:
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Organització i creixement
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Projecte: Videojocs.cat
Estils i Plantilles Ms Word.
Presentació assignatura
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Màster d’Aplicacions Multimèdia Desenvolupament i promoció d'un lloc web per a una empresa d'estètica http://salonlounge-estilistes.com/ Presentació Pública Projecte Final de Màster Màster d’Aplicacions Multimèdia Itinerari Professional Autor: Jose Antonio Sánchez Borràs Professor: Jose Antonio Morán Moreno Consultor: Sergio Schvarstein Liuboschetz

Índex Introducció: quins beneficis té una pàgina web? Desenvolupament d’una página web d’un negoci d’estètica Introducció al treball realitzat Pàgina principal Ús de l’apartat visual com a mètode de promoció: lookbook, galeria d’imatges i marques. Secció “nosaltres” Reserves online Valor afegit Actualització de contingut per part del propietari Disseny adaptat a la imatge de marca Disseny responsive Campanya de màrqueting online

El meu negoci no és compatible amb una botiga online, quins beneficis podria tenir una pàgina web? Actualment, no tenir una pàgina web pot suposar un gran desavantatge front a la competència en qualsevol sector. Entre els beneficis que aquesta suposa, destaquen: Oportunitat de captar nous clients mitjançant els cercadors o xarxes socials, així com organitzar campanyes de màrqueting online mitjançant llistes de email, xarxes socials, etc. Permet donar informació sobre serveis, productes o preus, accessible en qualsevol moment i des de qualsevol lloc. Millor servei d’atenció al client, amb l’oportunitat de contactar 24 hores, 7 dies a la setmana.

Cas concret: negoci d’estètica En un negoci d’estètica, els beneficis es multipliquen, ja que es tracta de serveis molt visuals i que per tant poden promocionar-se molt bé amb una pàgina web. Amb aquest objectiu s’han creat els següents apartats: Galeria d’imatges Lookbook (exemples d’estils) Secció marques A més, amb l’objectiu de millorar la comunicació entre l’empresa i el client es troben els següents: Secció nosaltres Reserves online

Desenvolupament de la pàgina web d’un negoci d’estètica Pàgina principal L’objectiu de la pàgina principal és mostrar la informació bàsica del negoci (horari i serveis) així com enllaçar als diferents apartats del web.

Desenvolupament de la pàgina web d’un negoci d’estètica Ús de l’apartat visual com a mètode de promoció Galeria d’imatges Lookbook Marques

Desenvolupament de la pàgina web d’un negoci d’estètica Secció “nosaltres” Filosofia Biografia

Desenvolupament de la pàgina web d’un negoci d’estètica Reserves online La secció de reserves permet reservar cita en la perruqueria de manera senzilla i ràpida des de qualsevol lloc a través d’Internet. 1 2 3 4

Aspectes de valor afegit d’aquest projecte Actualització del contingut El propietari pot actualitzar tot el contingut de la pàgina web (productes, marques, entrades del blog...) de manera senzilla. Amb la pàgina web s’entrega una guia d’ús amb les instruccions.

Aspectes de valor afegit d’aquest projecte Disseny adaptat a la imatge de la marca El disseny s’adapta al 100 % amb la imatge de la marca, utilitzant els mateixos colors, tipografia, logotip... A més, s’està en contacte constant amb el propietari per a assegurar que el disseny s’adapta a la seva idea.

Aspectes de valor afegit d’aquest projecte Disseny responsive En l’actualitat és essencial que una pàgina web sigui responsive, és a dir que s’adapti al dispositiu des del que es visualitza. Ordinador Tablet Mòbil

Aspectes de valor afegit d’aquest projecte Campanya de màrqueting online Un cop finalitzada la pàgina web, es realitza una campanya de màrqueting a les xarxes socials per donar-la a conèixer i promocionar l’empresa.

Conclusions Una pàgina web és avui dia indispensable per a qualsevol negoci, tant si inclou una botiga online com si no. En aquest projecte, s’ha prioritzat l’apartat visual per tractar-se d’un negoci d’estètica. Depenent del tipus de negoci, s’hauran de prioritzar altres aspectes com el so, la interactivitat, el contingut descarregable, etc. S’han realitzat serveis complementaris que distingeixen aquest projecte davant d’altres similars, entre els quals es destaquen: L’elaboració d’una guia per a que el propietari pugui actualitza la pàgina web en un futur. L’adaptació del disseny a la imatge de marca. El disseny responsive, que permet navegar amb comoditat des de qualsevol dispositiu. L’elaboració d’una campanya de màrqueting online al finalitzar el projecte.