PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Advertisements

L’EXPOSICIÓ ORAL DEL TREBALL DE RECERCA
Com fer una presentació de diapositives
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
LA TARDOR Cicle Inicial.
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
APRENENT JUNTS.
Us proposem no tocar el ratolí: 2’ 7’’
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
CE Jacint Verdaguer Integrat 3/16
SEMINARIS PER A LA FORMACIÓ DEL PROFESSORAT DE LES AULES OBERTES
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
La Gestió de l’Aula a Primària
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
NOM 1 NOM 2 2n d’ESO ? Lestonnac
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
Programa d’il·lustracions online!
Experiència amb el Google Sites
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
d'ensenyança-aprenentatge
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
Com fer una presentació? Comunicació oral
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
millora de la qualitat de l’ensenyament.
TECNOLOGIA.
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Thinkató Instruccions
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Què passa amb ’examen final?
Curs de Biocomputació Universitat Autònoma de Barcelona
El currículum a l’educació primària
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO
Assessorament de la Formació en Competències
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Coneixement del medi natural
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Convivència i Mediació Escolar
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
Transcripción de la presentación:

PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA 4t d’ESO Per Flors Moreno i Aguilar

OBJECTIUS Ser coneixedors/es del vostre aprenentatge a partir d’aquest treball Desenvolupar la reflexió i l’esperit crític Aprendre a treballar millor en grup Fer-vos partíceps de la vostra pròpia avaluació

Procés e-portfoli

COM HA DE SER EL PORTFOLI? HA DER SER DIGITAL: power point, mydocumenta, prezzi… Ha de ser presentat després de la maqueta Ha de ser explicat en 5 minuts.

QUÈ HA DE CONTENIR L’E-PORTFOLI?(1) Què sabíeu sobre l’ADN, cromatina, cromosomes, gens…? Expliqueu el procès que heu escollit per fer el treball: com us heu distribuit les tasques, què heu decidit utilitzar per fer la maqueta, per explicar el concepte… Què és el que més us ha costat?( del treball en grups i del treball en sí…)

QUÈ HA DE CONTENIR L’E-PORTFOLI?(2) Ha sortit com esperàveu? Per què? Si el tornéssiu a fer què canviaríeu? Què heu après d’aquest treball? ( Aquí heu de concretar el què heu après i comparar-ho amb el què sabíeu abans de començar) Apectes de la cometència científica assolits ( mirar document plataforma)

COM L’AVAUAREM? L’avaluaran els teus companys i la professora Tindrem en compte: Que el document segueixi les pautes i instruccions i estigui complet. La creativitat L’exposició( seguretat, dinamisme…) Capacitat de reflexió i crítica

Recorda És un document què heu de confeccionar amb tot el grup. Ha de ser: reflexiu, crític i creatiu. Ha de servir perquè sigueu conscients del què heu après, del què heu fet bé i del què podeu millorar